Valami különbség van, de eszerint a cikk szerint belerakhatod az E-s vezérműtengelyt az S-be: http://www.thumpertalk.com/top...
Hogy aztán jó-e az neki hosszútávon, passz.
valaki tudna olyanban segíteni aki E-s DRZ-t műszakiztatott/papírozott le 2 személyre, milyen uton módon sikerült neki? utánna kérdeztem ma, hivatalosan majd 200ezer FT-ot mondtak rá. valami járható út esetleg?
Gyömrőről tervezek egy túrát a határban Kakucs felé (Péterin át), hazafelé vecsés szélén átmenve Ferihegyi reptér kifutó végén elhaladva Maglód felé. Szombaton. Környéki motorosok nem tudom h vannak e itt, ha igen jelentkezzetek.
Elsőnek nézd meg a fesz.szabályzó vezetékeit! Megszokott törni a csatlakozóknál, jártam már így én is, ki kellett cserélni a csatlakozót és kész.
röffentsd be a gépet, lökj egy multimétert az aksisarukra és baszogasd a vezetékeket, aztán lehet szerencséd van és ott lesz a hiba.
Hello.
Ami szerintem minden DRZ-snek először eszébe jut a generátor...
ugyanis az könnyen megadja magát, illetve a kilazuló csavarok elrendezik a sorsát...
leállt alattad, vagy csak nem tölt vagy mi történt?
Köszi szépen a választ , bár ettől tartottam.
de remélem azért meg tudjuk majd szétszedés nélkül is oldani ..
most vettem a motorom első olajcsere szóval csak kicsit vagyok ideges ..
Menetet vágni nem lesz olyan egyszerű, ahhoz nem árt szétszedni, magméretre megfúrni és egyel nagyobb menetet vágni bele. Aztán Heli coilt bele, és többet nem szakítod ki. http://www.boellhoff.hu/hu/hu/...
nagy.david@kalocsakom.hu