Szevasztok drz motor vásárlása előtt állok és szeretném meg kérdezni hogy mire kellene figyelnem mik azok amik hirtelen szemet szúrnak és lehet benne hibát találni.Ja a moci drz-s típus 2002-2004-es. Köszönöm előre is a segítséget
Kössz.
Lánckeréknél lehet hogy enged nekem is. Egyenlőre nem tudom eldönteni hogy a láncról a kenőanyag rakódik-e oda ahogy forog le valamennyi a láncról vagy a szimmering felöl jön egy kicsit az olaj.
És csereperiódus? Terepen használva úgy 1000 km-ként megfelelő? Vagy inkább üzemórát kellene számolni?
Terep az nem hard enduró nálam. Földút-erdő...nem nagyon szoktam nyektetni. Inkább olyan 40-60...100 km-es túra jellegű gurulások...
Tehát jól töltötted fel, de van aki bátran beleönti a 2 litert is, mivel szárazkarteles és a szivattyú juttatja el az olajat mindenhová és nem a forgattyúsházban van az olaj nem tud beleverni a dogó.
A baj inkább a kevés olajjal van 1- 2 decit már megérez már a nívón is alig mutat valamit. Nekem szimmering engedte az olajat mire kicseréltem elfolyt több mint egy deci és a váltáskor minden sebesség rendesen csattant.
Sziasztok.
Supermoto77-én ugyanilyet tettem az enyémbe csak 10W-50 --est. Írnátok arról ki milyen gyakran cserél olajat illetve mit ajánl? Terepen használom a DRZ-t. Ja és pontos olajmennyiséget is tudtok szűrővel együtt? 1.8 litert raktam bele /annyit mondtak/, de mintha kicsit sok lenne...
eddig teljesen bevált a sisak. nagyon sok légbeeresztő nyílás van rajta, így a nagy melegben lehúzott plexivel, városban is nagyon komfortos. 130+ feletti sebességnél azért már néha néha belekap a szél, de ez ugye cross sisaknál is igaz. kényelemre is tökéletes. remélem még sokáig ilyen pozitív lesz a véleményem róla!
Mindenki más olajra esküszik, holott bele se látunk mi történik, hogyan keni, a motor nem tudja megmondani neki mi a jó. Csak ha széthullik akkor tudjuk, hogy esetleg az olaj volt szar... Bár ilyen olaj már nem nagyon létezik, max nem az adott gépbe ajánlják.
http://indukcio.uw.hu/index.ph...