Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ati-drz!Ezekkel a gumikkal sehol nem tudod műszakiztatni a motort!Gondolj bele,fékpadon a kross gumik mit művelnének!Valami sima enduró gumi,az jó,hogy mi rajta az írás, a kutya nem nézi!Legalább is itt nálunk,de gondolom máshol sem!Üdv!
Ez így is van!
Szia,én nagyon élveztem a Mecsek túrát,és a helyismeret hiány miatt (no meg a sebesség)1x le is csúsztam az ívről.De mikor beértünk Pécsre a 4 sávoson igazoltattak 1-ből.A prizmát hiányolták az összes motorról(3-an mentünk)és a függőlegestől csak 30 fokkal térhet el a rendszám tábla dőlésszöge.A forgalmikat el akarták venni,de a ktm-es srác rendőr így megúsztuk és eltekintettek a pénz bírságtól is.Ja a jó napot kívánok forgalmit-jogosítványt stb.után sziasztok jó utat vigyázzatok magatokra!Röviden ennyi!
Sziasztok!
Műszaki előtt állok(DRZ 400 S) és a véleményetekre/tapasztalatotokra lennék kíváncsi. Jelenleg Mitas C16/C17 gumik vannak fent. Ezekről azt írják "DOT and ES 75 approved, 80% dirt, and 20% road"
Tudja valaki mi az az ES 75? Illetve, ami fontosabb, ezekkel a gumikkal átmehet műszakin vagy nem?
Előre is köszi,
Attila
A nívón 1 deci olaj kb.: 1 cm-t jelent. DRZ-n az olajszint ellenőrzés amúgy is egy szopás, főleg ha hiányzik az olajszűrőről a kis "O" gyűrű.
Én is Motul 10W40-et használok, amióta nyitott dob van fent mintha kicsit jobban enné az olajat. 2-3 perc járatás majd 2-3 perc várakozás után kell az olajszintet nézni a gépkönyv szerint (ha minden igaz :)), bár olajszintet szerintem mindig tudni kell mérni akár egy kiadós motorozásról ér haza az ember, vagy ha csak boltig ment el.
Hali!

Többet nem megyek elől!
Még a végén rám fogjátok, hogy én végettem eszi az olajat a gépetek!
Nem! 3 perc járatás, 1 perc pihi, függőlegesre állítva néztem. Világoson még egyszer körbenézem, bár nem láttam olajfolyást.
Nem lehet, hogy egyszer indítás előtt, máskor pedig üzem ütán nézted? Lehet nem folyt le a hengerfejről még.
Nekem is belekajált akkor elég szépen az olajba Milyen volt a Mecsek? Sajnos oda nem tudtam veletek menni
Én is jártam így,de akkor nyélen megkerültük a Balcsit,kb.300km.Se előtte,se utána nem csinált ilyet.Ne aggódj csak figyeld mindig!
Nem folyik valahol?Nekem elkezdett szivárogni fogaskerék alatt de még így se eszik meg ennyit! Nézz szét szerintem.
Az mennyiségre nem biztos, hogy olyan sok. Csalóka a nívó lehet csak 1-2 deci mínuszt jelent, bár 260 km -nél az sem kevés.
Sziasztok!

Basszus 260km alatt annyi olaj fogyott az S drz-ből, hogy csak betekerve éri el a nívó legalját!
Motul 5100 10W40, legalább is ezt fizettem ki...
ELADÓ: a képen látható alkatrészek......és Blokk alsó része úgy nagyából majdnem minden....ha érdekel hívj

06304170233
apriliarx125@gmail.com
Szivesen. Ha nincs rajta, és rendesen el vannak tömítve a csövek, ahová csatlakozott, akkor nem is kell az rá. Sokan azt írják hogy a nyitott dob felrakása után (gázelvételkor) tapasztalható visszadurrogás szüntethető meg a PAIR szelep leszedésével. Ezért sokan leszedik. Van egy másik extra kütyü is az EU-s gépeken, az meg a Solenoid. A Mikuni karbi alján van. Na azt most hirtelen nem tudnám megmondani mire is van, hülyeséget meg inkább nem mondok, de elég sok angol nyelvű cikk van fenn róla a neten, utána kell nézni. Itt a fórumon is volt szó ezekről régebben.
Sajnos nem kaptam semmi üzit.mindegy majd legközelebb talán! :)
köszi a választ.
Én úgy vettem hogy nincs rajta de külön egy dobozba a régi alkatrészek közt megtaláltam.
Az ott a PAIR szelep. Keress rá, "pair valve".
EU-s DRZ-ken van kizárólag, ez menti meg a föld népességét a szmoghaláltól.
Kár hogy a legtöbb káros anyagot a dízelek nyomják ki, de hát ez itt a föld, nem az értelmes lények bolygója.
sziasztok!

Már 3 napja egy drz boldog tulajdonosa vagyok, viszont van egy kérdésem amire sehol se találtam még választ.
A képen bekarikázott cuccnak mi a szerepe a motoron?
Nem az én motorom, csak egy kép de a lényeg ugyanaz.

köszönöm előre is.
Nem gyárilag van az kidörzsölve!
Nekem is van rajt Bombás doboz és azután is ki van dörzsölve...
A lényeg, hogy annak full stabilan kell állnia.
Nem nagyon, de a gáztartályt fogva tudom mozgatni 1-2 centit, és forog a rugó is. Ahol a rugó alja találkozik a himbával, ott nincs gond, mindjárt leszedem az idomot, hogy felul van-e gond.
Feltûnt volna ha a nyuszinak hiányzik a füle. Biztos nem erre gondoltál. De nem is olyan mély, rakok az idom meg a tartály közé szivacsot, hogy ne legyen több ilyen. Hosszabb ideig szállítottam utast, biztos o nyomta rá az idomot.
De ha forog a komplett rugós tagod, az viszont teljesen nem normális.