ha leszedem gondolom kifolyik onnan az olaj... ha megdöntöm jobbra az már úgy jó? esetleg vkinek elfekvőben ilyen tömítése? ha nincs erre milyen címszóval keressek?
Hali
Van más is aki Vaport használ?
Kérdésem az lenne hogy mostanában azt csinálja hogy mikor leveszem a gyújtást teljesen kikapcsol,mintha kivennéd az elemet. Gondoltam lemerült az elem ,cseréltem benne pár napig nem csinálta tegnap megint elkezdte,és most bese tudtam kapcsolni csak ha ráadtam a gyújtást.Valakinek hasonló?
Persze, nyugodtan hagyjad. Én is annyit szoktam belecsurrantani. Olajszűrő csere esetén 1.9 l-t szoktam belenyomni olajcserénél, de sokan 2l-t is beleteszik, semmi baja nem lehet attól.
1 deci olaj tényleg elég lett volna, kb. akkor állna a maximumon. Kicsit megszaladt a kupa, így 1,5 decit sikerült bele önteni, kb 5 milivel van feljebb a maximumnál.
Helósztok E-s DRZ-be ki milyen olajat használ,mert azt tudom hogy az S-esbe jó a félszintetikus is,E-s be lehet rakni fél szintetikust,vagy abba csak a fullszintetikus a jó?
Igen az enyémen is nyitott dob van.
Viszont ezt a kínlódást én sem értem. Mennyivel egyszerűbb lenne egy kis ablakon megnézni a szintet, mint a DT-n, meg sok másik motoron...
Egy másik kérdés:
Amikor a hűtő még nem meleg, de a henger oldala igen, akkor melegnek számít a motor? Vagy addig amíg nem fordul meg a víz, addig hidegként kell kezelni? A henger 2 perc járatás után süt. A hűtő sokkal később melegszik át.
De szerintem nagyot nem tévedsz ha 67x2.5est teszel bele, nemigen szabványos az a tört méret.
Robbantott
Széles utat!
elég egy tömítés csere vagy mi lehet a hiba?
Van más is aki Vaport használ?
Kérdésem az lenne hogy mostanában azt csinálja hogy mikor leveszem a gyújtást teljesen kikapcsol,mintha kivennéd az elemet. Gondoltam lemerült az elem ,cseréltem benne pár napig nem csinálta tegnap megint elkezdte,és most bese tudtam kapcsolni csak ha ráadtam a gyújtást.Valakinek hasonló?
én csak ezt rakom bele, soha semennyit nem fogyasztott belőle, bár én kb 1000ként ledobom.
Viszont ezt a kínlódást én sem értem. Mennyivel egyszerűbb lenne egy kis ablakon megnézni a szintet, mint a DT-n, meg sok másik motoron...
Egy másik kérdés:
Amikor a hűtő még nem meleg, de a henger oldala igen, akkor melegnek számít a motor? Vagy addig amíg nem fordul meg a víz, addig hidegként kell kezelni? A henger 2 perc járatás után süt. A hűtő sokkal később melegszik át.