Hello! Az történt ma hogy nem tudtam bevenni egy kanyart a ahtárba és a mellete lévő árokba mentem a kicsikémmel. Kifele menet lefulladtam és utánna már amikor gyujtásra tettem akkor semmi visszajelzást nem láttam a műszerfalon, nem tudtam önindítózni, nagy nehezen kicibáltam az árokból és a lejtőn beindult közbe már láttam mindent a műszerfalon. Itthon amikor leállítottam és újra gyujtás nem világított semmi. Segítsetek már h mi lehet a baj? 1hónapja van meg a gép és még azt sem tom hol van a biztosítékja.
nem biztos hogy jo, en atfuvokaztam az enyemet, mondjuk nekem yamahan volt elotte es 175os fofuvoka volt benne. Nem ment rosszul, csak a fogyasztas horror volt, optimalizalni kellett, visszavettem 158ra talan, teljesitmeny szinte ugyan az, de igy mar 5 liter alatt ki lehet jonni vegyesbe.
Hali mindenki!
Olajfogyasztás miatt akarom felújítani a mocit (dugó,szelepszárszimmeringcsere)!
Alapméretes dugószettet akartam megvenni a motoros boltban, de azt tanácsolták, h vigyem be a hengert és csinálnának rajt egy tisztító hónolást (ezt elvileg lehet a NiCaSil-os hengernél), majd akkor lemérnék pontosan a furatot és akkor már lehet nem alapméretes dugószett kell, hanem egyel nagyobb (+0,01 mm)!
Vélemény erről? Érdemes "játszani" ezzel, vagy menjen bele simán az alapméretes dugószett?
Sziasztok
Gyorsan kezdem is:
A motoeom hirtelen gázadásra, alacsonyabb 4ordulaton, torpant.
Súbertűt középállásra rakva rosszabb lett, átraktam legfelülre,tehát hogy a legkevesebb benyát ksoja jsvult, de nem szűnt meg.
Közben észre vettem, hogy a tű nem függőleges. Nem görbe, hsnem előrefelé áll.
A csúszkában, az alján, ahol a tű legalsó alátéte felfekszik vsn egy kis dudor, amiatt állhat előre a cucc. a súberen van kopásnyom is, de csak elszíneződés szintjén, kitapintani nem lehet.
A kérdés, hogy ez hiba-e? Mert szerintem frankón függőlegesen kell állnia a súbertűnek.
A szakavatottak légyszi erősítsenek meg, és akkor nekiállok ...köszi
És DRZ S-be, ha belerakom az fcr karbit, ahhoz kell még valami? Légszűrőnél passzol? Gázbovden meg minden jó? Vagy fel kell készülni rejtett költségekre(a benzinen kívül)? Valamint nyitott légszűrőházhoz, és nyitott kipufogóhoz berakom, akkor már nem kell fúvókacserével baszakodni? Jó úgy ahogy le lett szedve a drz E-ről?
SZIASZTOK nem tudom hogy vagytok vele de én a régi motorokat érdekesebbnek találom mint az újat ezért én maradtam a suzuki dr 400s nél nem kell nekem semmiféle drz. viszont sajnos most jópár év után megadta magát hengerfej cserés megedte a vezérmű tengelyem és a szelepeim is oda vannak mint tudjátok kedves motoros társaim elég kevés példány van belöle és egyszer nagy értékük lesz. ezért most megkérek mindenkit akinek van otthon hozzá felesleges alkatrésze az kérem jelezze emailom: kristof970110@hotmail.com
elöre is köszönöm minden motoros társamnak
széles utat és olcsó benzint nektek ;)
az a baj akkor nem fog kapni levegőt a tank, mert az a golyó gondolom azt a célt szolgálja vagy kiütöm onnan a picsába ha nem tudok venni tanksapkát 1- max 2e ft körül.
Olajfogyasztás miatt akarom felújítani a mocit (dugó,szelepszárszimmeringcsere)!
Alapméretes dugószettet akartam megvenni a motoros boltban, de azt tanácsolták, h vigyem be a hengert és csinálnának rajt egy tisztító hónolást (ezt elvileg lehet a NiCaSil-os hengernél), majd akkor lemérnék pontosan a furatot és akkor már lehet nem alapméretes dugószett kell, hanem egyel nagyobb (+0,01 mm)!
Vélemény erről? Érdemes "játszani" ezzel, vagy menjen bele simán az alapméretes dugószett?
Köszi
Gyorsan kezdem is:
A motoeom hirtelen gázadásra, alacsonyabb 4ordulaton, torpant.
Súbertűt középállásra rakva rosszabb lett, átraktam legfelülre,tehát hogy a legkevesebb benyát ksoja jsvult, de nem szűnt meg.
Közben észre vettem, hogy a tű nem függőleges. Nem görbe, hsnem előrefelé áll.
A csúszkában, az alján, ahol a tű legalsó alátéte felfekszik vsn egy kis dudor, amiatt állhat előre a cucc. a súberen van kopásnyom is, de csak elszíneződés szintjén, kitapintani nem lehet.
A kérdés, hogy ez hiba-e? Mert szerintem frankón függőlegesen kell állnia a súbertűnek.
A szakavatottak légyszi erősítsenek meg, és akkor nekiállok ...köszi
elöre is köszönöm minden motoros társamnak
széles utat és olcsó benzint nektek ;)
Merre mentetek?
Mi nem régen voltunk a Tarcu-n(Szárkő) 2180m-en
Jó utat nektek élményekben biztosan nem lesz hiány...
most power van benne. érdemes cserélni vagy maradhat?
Csak érdeklődnék amit említettetek Balaton körutat aug. elején az várhatóan mikor lesz?
köszi
üdv
Ide nem irnám a számomat.
Igen küldöm postán alfaq4@index.hu
Üdv.