nekem van 2db másfeles flakon tisztítóm
az egyikben kimosom jól kinyomkodom, aztán megy a másodikba
az elsőről csak leöntöm pár nap után a "tiszta folyadékot" a második flakon tisztítószerét meg teafilteren átszűröm
aztán amikor már nagyon kék a második flakon folyadéka akkor az lesz az első
a régi első flakon anyaga meg jó bicikli láncot tisztítani
Srácok! Le tudnátok nekem írni hogyan kell használni a légszűrő mosó folyadékot? Amiben kimosom a légszűrőt abba már többször nem lehet mosni, ugye? Jöhetnek praktikák hogy ti hogyan szoktátok tiszítani.
Hello
Jó helyen jártatok ti is!
nekem is idén volt az első román túrám, de remélem lesz még ősszel.
Tudom miről beszélsz mert én is az alföldön motorozok, nem is messze tőled, félegyháza.
Ti ősszel merre akartok menni, vagy nincs még konkrétum?
Azért szokott az a biztosíték "kiégni", mert a motoron ülve a bal oldalon a váznyaknál a kábelköteg kidörzsölődik!
Eddig mindegyik dr-z n amit néztem ki volt dörzsölődve!
Sajnos amikor elfordítod a kormányt becsípi az egész kábelköteget a váz és a teleszkóp közé...
Állítható határoló meg nincs rajta...
Sziasztok!
Van egy 250-es 4ütemű Suzuki DR-em és az a gondom vele, hogy hidegen-melegen nehezen indul el. Esetleg van ötletetek, hogy miért van ez? Vagy esetleg hogy érhetném el azt, hogy egy rúgásra induljon?
Mert nekem azt mondták, hogy a következőképp kell elindítanom a gépet: szivató ráad, dekompresszorral 10-20 rúgás, gyújtás ráad, kb 5. rúgásra elindul, aztán ahogy melegszik szivató vissza.
Persze persze hazaértem.Este meg jó buli volt.Tervezem Tokajt ezért is akartam valami elérhetőséget kérni.E-mail címem: nagydani11@freemail.hu arra írj aztán a többit majd ott.
Hali!
Mi a Vigyázon (18xxm)voltunk. De a környék nagyobb dombjait is megmásztuk. Először voltam ilyen terepen és nagyon baró! Itt az alföld közepén 20Km-t kell mennem egy 10méteres dombért ott meg egy kánaán van! A 2.kép háttere. Ott mentem fel.
az xr4-en(ami szinte tökugyanaz kipuff ügyileg is mint a drz) úgy oldottam meg hogy bedugtam egy csövet a végébe a szikrafogó előtt kb 3 centire ér be lehegesztettem és így kis fordulaton viszonylag halk
egy nagyon kicsit fojtja vissza, kb 2,5 centi átmérőjű a cső valami sátor vagy pavilon lába volt egész könnyű vékonyfalú anyag
Sziasztok!
Kérdeznék tőletek egy olyat,hogy van a tipus ugye drz E :)
Gyári kipuff és a szikrafogón kívül semmi nincs benn,és tök hangos.
Lenne valami ötletetek,mit tudnék csinálni,hogy ne legyen ilyen hangos a gépszer?
Köszönöm!
az egyikben kimosom jól kinyomkodom, aztán megy a másodikba
az elsőről csak leöntöm pár nap után a "tiszta folyadékot" a második flakon tisztítószerét meg teafilteren átszűröm
aztán amikor már nagyon kék a második flakon folyadéka akkor az lesz az első
a régi első flakon anyaga meg jó bicikli láncot tisztítani
Jó helyen jártatok ti is!
nekem is idén volt az első román túrám, de remélem lesz még ősszel.
Tudom miről beszélsz mert én is az alföldön motorozok, nem is messze tőled, félegyháza.
Ti ősszel merre akartok menni, vagy nincs még konkrétum?
Eddig mindegyik dr-z n amit néztem ki volt dörzsölődve!
Sajnos amikor elfordítod a kormányt becsípi az egész kábelköteget a váz és a teleszkóp közé...
Állítható határoló meg nincs rajta...
Van egy 250-es 4ütemű Suzuki DR-em és az a gondom vele, hogy hidegen-melegen nehezen indul el. Esetleg van ötletetek, hogy miért van ez? Vagy esetleg hogy érhetném el azt, hogy egy rúgásra induljon?
Mert nekem azt mondták, hogy a következőképp kell elindítanom a gépet: szivató ráad, dekompresszorral 10-20 rúgás, gyújtás ráad, kb 5. rúgásra elindul, aztán ahogy melegszik szivató vissza.
Hát ez nem semmi !
valaki 15-40 attetelt hasznalt S nel ?s hogy megy vele?
Mi a Vigyázon (18xxm)voltunk. De a környék nagyobb dombjait is megmásztuk. Először voltam ilyen terepen és nagyon baró! Itt az alföld közepén 20Km-t kell mennem egy 10méteres dombért ott meg egy kánaán van! A 2.kép háttere. Ott mentem fel.
egy nagyon kicsit fojtja vissza, kb 2,5 centi átmérőjű a cső valami sátor vagy pavilon lába volt egész könnyű vékonyfalú anyag
Kérdeznék tőletek egy olyat,hogy van a tipus ugye drz E :)
Gyári kipuff és a szikrafogón kívül semmi nincs benn,és tök hangos.
Lenne valami ötletetek,mit tudnék csinálni,hogy ne legyen ilyen hangos a gépszer?
Köszönöm!
nagy.david@kalocsakom.hu
üdv.
Keresek deknivédőt megvételre,azonnal szoljon akinek van!
továbbra is eladó, levittem az árát, mert elég sürgős!