azért azt is vegyétek számításba hogy egyre gyakrabban nyomogatja a kf a stop gombot
aztán lesz felfüggesztés a vizsgabiztosnak
szóval egyre kevesebb esély az olyan műszakikra ahol van hiba/hiányosság a géppel
ismerek olyan helyet ahol 1 nap 3x voltak ellenőrizni
azt nem tudom h kell átszerelni, de én úgy mentem át műszakin, hogy ajjajj, ahogy az E kijött a gyárból... ha ebből indulunk nem is nagyon kell szerelgetni.
a hivatalos szerveknek akik olvassák a fórumot, természetesen minden az előirásoknak megfelelően történ és teljes műszerezettség volt a motoron, csak hazudtam az előbb
Köszi köszi mindenkinek, de ha már ilyen írós kedvében van ma mindenki, akkor mondjátok már el, mit kezdjek az előző tulaj álltal beépített xenon-nal műszaki vizsga előtt, vissza lehet ezt valahogy átmenetileg, (vagy akár véglegesen) szerelni normál izzósra? Mondjuk jó a xenon, nem vitás, csak a műszaki miatt lenne fontos, főleg.
simán ki tudod szedni, nem látom értelmét a képen mutatott eszköznek...
én gumikalapáccsal simán kiütöm a tengelyt miután kicsavartam a 2-2 imbuszt és a végéről az anyát.
Nem szükséges semmi különleges szerszám. Egyszerűen a 2 leszorítócsavart tekerd ki teljesen, aztán a tengely jobb oldalán lévő kontraanyát kitekered a tengely végére (hogy ne törje a tenyered, de tehetsz rá egy rongyot is) és megprobálod kitolni, de elég csak egy picit, annyira hogy egy kombinált fogóval a tengely másik végén lévő süllyesztett hatlapfejhez hozzáférj úgy, hogy határozottan ráfogsz az egyik lapkánál (hogy ne csúszkáljon a tengelyen a fogó mert akkor sérül a téma) [tehát a fogó alsó pofája a belső hatlapfej egyik lapkáján van =- így nem csúszkál majd a fogó, a másik pofája a tengely külső görbületi felületén van] és finoman megcsavarod a fogó segítségével előra-hátra amennyit enged, valamint egyidejűleg másik kézzel tolod tovább kifele. Persze a fogó pofái alá tehetsz puha/finom pofákat is (pl.: műanyag- vagy gumidarab), így kíméletesebb persze.
Lehet hogy már valaki kérdezte itt a fórumon, de az SM kerekek kiszedéséhez kell valami spéci szerszám, a szokásos szerszámokon kívül? A service manual mintha valami 6 szögű 19mm-es nagy imbuszkulcsot mutatna, na olyanom viszont tuti nincs. (egyelőre)
Azt senki nem írta a kerekezés nem csak a gáz adadolásból ál hanem a hátsó fék használata is kell hozzá!Azt is gyakoroljátok mert könnyen hanyat lehet vágódni!Ha már megy az öszjáték lehet váltani is.
Jó gyakorlást mindenkinek!
Ja és ha bármi kell DRZ-hez keressetek bátran!
DRZ 400 ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu http://www.
kepesmotor.hu/motor...
üdv.Dávid.
Hali
Gyakorlás kérdése az egész,én csak 1-ben tudom kitenni, 13-44,15-44 ezeket probáltam! Haver simán 2-ben 3-ba meg kis rántással. Valószinű én nagyobb sebeségnél félek hogy perec lesz.4-5000 fordulatnál kis gáz és már jön is! Nekem a 15-44 jobban bejött a másik átételel rövid volt a sebesség. Jah E-s a gép
üdv
hát ha még most vetted nem kell egyböl ezen filózni hogy nem egykerekezik, majd hozzászoksz hogy lehet felvenni holtpontra és onnan már elég sokat lehet vele menni, nálam már 3 éve van és még most se mondom hogy jól tudok... néha sikerül holtponton tartani, néha nem
FCR Karbi nincs rajta, gyári van. De ilyen rettenetesen rövid áttétellel is úgy egykerekezik 2.-ban, hogy csutkagázzal elgyorsul, nem akarja hanyattvágni magát. Na mindegy, remélem nem egy hulladékot fogtam ki, és tényleg csak gyakorolnom kell.
Innen szedtem: http://www.pieces-suz.com/suzu...
Túrjátok egészséggel.
Az árak Euróban értendőek, és a kb 10%-al magasabbak tapasztalatom szerint, mint a magyar márkaszervízek árai. Viszonyítási alapnak jó.
Amúgy a himbám köszöni jól van, azt idejében szétszedtem még korábban átzsírozni.. :D
email: haxorx@citromail.hu