szerintem csak gyakorlás kérdése, még lehet szokatlan a gép, nem érzed hol kell felkapni ilyesmik. nekem egy dr350-esem volt, 15-43 áttétellel 2.-ba simán felrántottam kerékre. a te motorod erősebb is bőven, meg az áttétel is sokkal rövidebb. menni fog az szerintem
Szia!
Én hasonló "problémával"küzködök!Azzal a különbséggel,hogy az enyém az E-s és Athena hengeres+van egy nyitott sportdob is rajta .De rájöttem hogy én vagyok a béna,nem vagy elég bátor lehet.Az enyém inkább kirugja a gumit mint elmelkedne,de ha rásegítek akkor hanyatb...z.Egyébként ha csapatod neki(úgy se bírod ki hogy ne tedd)Eszi a láncot is rendesen mega gumit!Én imádom föleg a körforgókat a városba!
Egy-két egykerekezős taktikár trükköt én is szivesen fogadok!
Szép napot nektek!
Meglett a supermotom, nem drze, hanem drzs. Szépen néz ki, csak szerintem valami baj van vele. Sport dob van rajta, 3x3 mod, az eladó szerint rendesen átfúvókázva, meg egy nagyon rövid áttétel. 14 49. Ilyen paraméterek mellett is csak 2.-ban emeli az elejét. 3.-ban nem bírom felvenni motorerővel. Nembeszélve arról, hogy az eladó szerint 440-es henger van benne, de ezt nem hiszem el, mert kívülről nem látszik. Vélemény?
szia
cserélhető kintről is, ki kell piszkálni egy dróttal vagy csavarhúzóval és egy azonos méretű pl krovafejjel be tudod ütni a helyére. méretét még nem tudom, mert az enyém is most engedte el magát és még nem néztem utána.
Szia,
Az enyém is hasonló volt, kapsz csapágyboltban is ilyen méretű csapágyakat. A himbát is nézted? Valószínű az is ilyen...
Ha kellenek a méretek írj, mert tudom őket, csak így fejből nem megy meg kell néznem őket. Sikeresen megjártuk Romániát!
itt is jól vizsgázott a gép, a váltókarnál a szimering adta csak meg magát
Nemtudom, én most rendeltem 2 pilot powert, előre-hátra, hátra viszont "csak" 150-eset. Mindenhol azt írják hogy ennél nem kell szélesebb, a 160-as túlságosan összehúzódik a felnin, és a futófelület összeszűkül. De nem vagyok gumiszakertő, és supermoto szakértő se, csak azt írtam amit olvastam jómagam is.
Én meg megoldottam a markolatfelragasztás problémáját, ha valakit érdekel, - saját kérdésemre válaszolva, a festékspray kiválóan felragasztotta a baloldali kormányrúdra a markolatot, nem forog el most már.
Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a 2 illetve 3 lábú index relé között? Illetve DRZ-E-re melyik kell csak simán jobb/bal oldali indexeléshez kell semmi vészvillogó stb. Előre is köszi
Én hasonló "problémával"küzködök!Azzal a különbséggel,hogy az enyém az E-s és Athena hengeres+van egy nyitott sportdob is rajta .De rájöttem hogy én vagyok a béna,nem vagy elég bátor lehet.Az enyém inkább kirugja a gumit mint elmelkedne,de ha rásegítek akkor hanyatb...z.Egyébként ha csapatod neki(úgy se bírod ki hogy ne tedd)Eszi a láncot is rendesen mega gumit!Én imádom föleg a körforgókat a városba!
Egy-két egykerekezős taktikár trükköt én is szivesen fogadok!
Szép napot nektek!
Meglett a supermotom, nem drze, hanem drzs. Szépen néz ki, csak szerintem valami baj van vele. Sport dob van rajta, 3x3 mod, az eladó szerint rendesen átfúvókázva, meg egy nagyon rövid áttétel. 14 49. Ilyen paraméterek mellett is csak 2.-ban emeli az elejét. 3.-ban nem bírom felvenni motorerővel. Nembeszélve arról, hogy az eladó szerint 440-es henger van benne, de ezt nem hiszem el, mert kívülről nem látszik. Vélemény?
valakinek van ötlete, honnan lőjek valami olcsóbb fém fékcsövet a drzre? valaki cserélt már?
minden cipzár működik ,nincs esés nyom rajta
Amúgy milyen márka?
Off: Nem tudja senki megmondani, mi a különbség a 2 és 3 lábú ledes index relé között?
DRZ színkombinációval nagyon meg felelő
nekem bevált
Te vettél ilyet? Vajon hogy lehet ezt rátenni a DRZ-re?
cserélhető kintről is, ki kell piszkálni egy dróttal vagy csavarhúzóval és egy azonos méretű pl krovafejjel be tudod ütni a helyére. méretét még nem tudom, mert az enyém is most engedte el magát és még nem néztem utána.
Az enyém is hasonló volt, kapsz csapágyboltban is ilyen méretű csapágyakat. A himbát is nézted? Valószínű az is ilyen...
Ha kellenek a méretek írj, mert tudom őket, csak így fejből nem megy meg kell néznem őket. Sikeresen megjártuk Romániát!
itt is jól vizsgázott a gép, a váltókarnál a szimering adta csak meg magát
120/70ZR17+160/60ZR17 (W) Michelin PILOT POWER
hátulra a 2ct menne.
drz SM-re.
használt már vki ilyet? 60 ropi a szett.
Amúgy köszönöm a segítséget!