Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez csak nekem nagyon furcsa?
Nekem nincs drz-m de én 160-150et kinézek belőlük
Sziasztok!

Nekem egy 2000es évjáratú DRZ-m van most vettem és nagyon szép gyári állapotba van de csak 80-nal megy de addig borzasztó erős neten meg ilyenek vannak hogy 100zal simán megy! Léci írjatok ha van valami tippetek mitől tudnám gyorsabbá tenni ! esetleg a még gyári hátsó nagy fogaskerék lehet a baj?
én is megköszönném
epuletgepesz@citromail.hu
Szia.
Légyszi küld el nekem is.
nagy.david@kalocsakom.hu
Köszi.
Köszönöm
Megnézem és hátha sikerül
Szia Orni,ezt a scannelt cuccost elküldenéd nekem is?Köszi előre is!
guli kukac freemail.hu
Próbáld innen letölteni a szervizkönyvet:
manuals
Úgy láttam van DR600-hoz is.
Segítségeteket kérném dr600S vezérlésének és szelephézag beállitásának megoldásában!
Várom segítő válaszotokat,nagyon rossz moci nélkül...:-(
mecky40@freemail.hu
Szia!

Megtalálltam anyámnál vidéken a drz-e motorhoz járó használati utasitást. Magyarul nincs benne, de van angolul például. Majd be scannelem neked, s beteszem az oldalakat pdf -be s átküldöm emailba. Kérek viszont egy email cimet, hogy hová küldjem...
2 a blokk alján,1 a vázon(a kipuf. leömlőnél)+1 a olaj szűrő alatt!Az = 4db!
most akkor hol van az a 3 (4) csavar ?
Sziasztok!
Nincs valakinek egy felesleges doboztartója DRZ-hez?
Az újat sokallom "kicsit", első körben megpróbálom használtban.
(Csak érdekesség kedvéért: XT125-höz 7.300.- volt egy új givi platni, amiben ránézézse 2x több anyag volt.)

Üdv,
2N
Üdv!

Megmutatom a 3 csavart, ha annyira érdekel:D Kiderült hogy a dörözös haverod jó cimborám volt anno középiskolában. (ezt a héten tudtam meg) Merre motoroztok hétvégén? Vasárnap össze kellene futni ha ráértek. Ha oks a dolog MSN: helles@freemail.hu
de az a hejzet hogy mittomén most plussz rákéne még kb max 100 at költeni akkor lassacskán azt kitudom nyögni de hogy mondjuk 600 hejett 700 ért vegyek motort az eséjtelen. meg sokan mondjátok hogy megbizható gépek mi baja lehet egyyáltalán?
Na majd holnap elolvasok most lépek aludni mert
Na mondjuk amit 550-ért veszel rendszámosat,annak sztem lesz szervízigénye...
Nagyon sokat nézegetem a DRZ-ket mert ojan 550 től már lehet venni rendszámosat is akár meg ugye nincsen nagy szervizigénye, kezdem az A kategóriás jogsit, amugy meg na mé ne
kéne mán egy normális bicaj
Csak már megint kavarom a kakit
Nacsak nem rádszakadt egy bank?
Megvan még a vas?
felvettelek msn re...
Az a csavar amit mutatsz, az a Nyomásmérő helye. Ott tudsz olajnyomást mérni, ha betekersz egy speciális nyomásmérőt (feltételezem, hogy ez ez olajkör visszatérő körének az utolsó része.... ). Ha van User Manualod, akkor ott mutatja is benne a kép.

Szerintem több olajat beletölteni teleessen felesleges. Hacsak nem eszi. Nekem úgy elmegy 60 órát hogy semmi olaj nem hiányzik a szintből. A sok olaj csak kinyomhatja a szimmeringeket, meg sokkal jobban is melegszik az olaj ami hosszútávon nem olyan jó. Nem véletlenül lett kitalálva a tól - ig a nívópálcán.
1700 ml ha nem cserélsz szúrót
1900ml ha cserélsz szűröt
Én mikor túltöltöttem az enyémet,kinyomott egy csomót.Talán a lánckeréknél,de nem biztos.De tiszta olajvolt a blokk alja. Bár mástól is hallottam hogy 2 lityit nyom bele,én még nem próbáltam,1.7 körül mindíg meglett a szint
Igen!
tuti
lehet hogy én vagyok már nagyon edzett ?