Akkor te eléggé a végletek embere vagy...
11/45 qrva rövid lehet,bár így elhiszem hogy 4-ben is kerékre áll
15/41 rohadt hosszú,alföldön túrázni esetleg jó lehet,de amúgy sztem minden örömöt leépítettél
Amúgy, hogy a gyári E-s áttételt érjük el (14/47), a matematika szerint a 39-es hátsóhoz 11,6 fogas első kellene, ami ugye nem lehetséges.
De ha a 12-es fizikailag felmegy előre (amit nem tudok) akkor talán a lánc is maradhat, és endurozni is tudsz majd.
Csak túl sok a ha, meg a talán!
dtracing:
Bocsi, félreértettem a kérdésed.
Ha tényleg terepen akarod használni, asszem bejátszik egy új lánc.
Hogy mi a legkisebb előre, azt viszont sajna nem tudom.
Szia Ernő (orni)!
Nagyon állat a gép, a naggyal már nincs is kedvem normál földúttól durvább helyre menni. De bezzeg ezzel....
Azzal kezdtem, hogy lecseréltem a szép új elemeket ótvarra, a gyári kormányt alura, feltettem a hűtővédőt, a bukócsövet meg az alus kézvédőket. Na így már nem fog megszakadni a szívem ha el kell dobjam! Igaz ez nem kevés pluszterhelés előre, de hol vok még az XTZ-től?
Egy ilyesmi gyertyakulcsom nekem is van, csak nem fért be a hengerfejbe (ahogy mondtad). De a köszörülés jó ötlet, köszi!
Neked van gépkönyved E-hez? Takinak S-hez való volt, ami pont nem ér semmit az enyémhez. Az üzemórás részek nagyon érdekelnének, ha esetleg...
sziasztok! érdeklödnék,hogy az új drz-k mikor jönnek? /az injektorosra gondolok/. tervezem 1 drz sm beszerzését de nem lehet kapni. érdemes várni v nézzek használtat?
Nem bonyolult kiszámolni pedig...
A gyári áttétel 14/47 a DRZ-E-n Ehhez van egy 112 szemes 520 tipusu gall lánc.
Namost, ha valaki szeretne egy 15/39 áttételt akkor ki kell számolni, hogy ahhoz mennyi lánc kell...
Voila:
14/47=112
15/47=112+1=113
15/39=113-8=105
Végeredm
ény képpen egy 15/39 -es áttételhez 105 szem 520-as gall láncra van szükség a DRZ tipusnál.
Ime egy kép ami a lánc nyúlását mutatja. A kép jobb oldalán egy (még) gyári lánc látható kb 12.000Km után a kép jobb oldalán pedig egy zsir uj CZ lánc, még levágatlan (120 szem) állapotban. Ott ahol a reszlő van, az a 112.-szem.
Tanuság: a gyári lánc 12.000 km alatt pont egy láncszemnyit nyúlt a heves gázhúzogatásoktól.
Üdv a DRZ -sek táborában. Kicsit elvoltam veszve, úgyhogy csak most írok. Taki masinájával egy jó gépre ültél rá asszem. És hogy tetszik a DRZ örület? Behúz?
Nekem 15/45 van a masinán. Kicsit beleér az aluminiumba a lánc, sött a csavarok is kicsit elfognak hajlani de nem téma szerintem. Nem kell tőle megijedni. Ezzel az áttétellel kényelmesen lehet 105-108km/h val utazni. Ez a max ford szám 75%-80%-a. Ez nem káros még az erőmüre
A gyertyakulccsal kapcsolatban. Egy autósboltban vettem egy a képen látható 16-os gyertyakulcsot, majd a dugókulcs külső oldalát leköszörültem, hogy beférjen a mély szűk lyukba a hengerfejbe, s kész is. A gépkönyv szerint 60 óránként gyertya csere, de én csak akkor cserélem ki, ha már nehezen indul be. Ez kb. 4-5 olajcsere.
na ezért kérdeztem.... mert előre is lehet tolni vmennyit még.... de érdekelt a többiek véleménye...
ezért akarok baromi kcsiit venni előre..
de mekkora a legkisebb?
Éppenséggel tudok egy emberkét, aki venne, de neki mindenképpen sárga kell, hogy kitűnjön vele...
Enyémet nézegeti, de ha így folytatom, akkor csak darabokban tudom majd eladni neki...
11/45 qrva rövid lehet,bár így elhiszem hogy 4-ben is kerékre áll
15/41 rohadt hosszú,alföldön túrázni esetleg jó lehet,de amúgy sztem minden örömöt leépítettél
megtudnÁ mondani valaki hogy mibe kerÜl 1 kilomÉterÓra spirÁl 2008-as /sm/-hez?
kÖszi.
nekem 11/45 enduro (naggyon rövid szétforogja magát)
15/41 sm
ugyanazzal a lánccal
kéne egy másik lánc terepre
De ha a 12-es fizikailag felmegy előre (amit nem tudok) akkor talán a lánc is maradhat, és endurozni is tudsz majd.
Csak túl sok a ha, meg a talán!
Bocsi, félreértettem a kérdésed.
Ha tényleg terepen akarod használni, asszem bejátszik egy új lánc.
Hogy mi a legkisebb előre, azt viszont sajna nem tudom.
még sajna semmi hír róluk....
egy két darabot lehet itt-ott kapni....de ritka...
én vennék használtat:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Nagyon állat a gép, a naggyal már nincs is kedvem normál földúttól durvább helyre menni. De bezzeg ezzel....
Azzal kezdtem, hogy lecseréltem a szép új elemeket ótvarra, a gyári kormányt alura, feltettem a hűtővédőt, a bukócsövet meg az alus kézvédőket. Na így már nem fog megszakadni a szívem ha el kell dobjam! Igaz ez nem kevés pluszterhelés előre, de hol vok még az XTZ-től?
Egy ilyesmi gyertyakulcsom nekem is van, csak nem fért be a hengerfejbe (ahogy mondtad). De a köszörülés jó ötlet, köszi!
Neked van gépkönyved E-hez? Takinak S-hez való volt, ami pont nem ér semmit az enyémhez. Az üzemórás részek nagyon érdekelnének, ha esetleg...
A gyári áttétel 14/47 a DRZ-E-n Ehhez van egy 112 szemes 520 tipusu gall lánc.
Namost, ha valaki szeretne egy 15/39 áttételt akkor ki kell számolni, hogy ahhoz mennyi lánc kell...
Voila:
14/47=112
15/47=112+1=113
15/39=113-8=105
Végeredm
ény képpen egy 15/39 -es áttételhez 105 szem 520-as gall láncra van szükség a DRZ tipusnál.
Ime egy kép ami a lánc nyúlását mutatja. A kép jobb oldalán egy (még) gyári lánc látható kb 12.000Km után a kép jobb oldalán pedig egy zsir uj CZ lánc, még levágatlan (120 szem) állapotban. Ott ahol a reszlő van, az a 112.-szem.
Tanuság: a gyári lánc 12.000 km alatt pont egy láncszemnyit nyúlt a heves gázhúzogatásoktól.
Üdv a DRZ -sek táborában. Kicsit elvoltam veszve, úgyhogy csak most írok. Taki masinájával egy jó gépre ültél rá asszem. És hogy tetszik a DRZ örület? Behúz?
Nekem 15/45 van a masinán. Kicsit beleér az aluminiumba a lánc, sött a csavarok is kicsit elfognak hajlani de nem téma szerintem. Nem kell tőle megijedni. Ezzel az áttétellel kényelmesen lehet 105-108km/h val utazni. Ez a max ford szám 75%-80%-a. Ez nem káros még az erőmüre
A gyertyakulccsal kapcsolatban. Egy autósboltban vettem egy a képen látható 16-os gyertyakulcsot, majd a dugókulcs külső oldalát leköszörültem, hogy beférjen a mély szűk lyukba a hengerfejbe, s kész is. A gépkönyv szerint 60 óránként gyertya csere, de én csak akkor cserélem ki, ha már nehezen indul be. Ez kb. 4-5 olajcsere.
Sok szerencsét!
ezért akarok baromi kcsiit venni előre..
de mekkora a legkisebb?
A kuplungkar mennyi lenne?
Éppenséggel tudok egy emberkét, aki venne, de neki mindenképpen sárga kell, hogy kitűnjön vele...
Enyémet nézegeti, de ha így folytatom, akkor csak darabokban tudom majd eladni neki...
Jelzek majd! Köszi előre is!
csak 15-39es átétel méretű lánc jo e 13(4)-49es áttételhez.......
ennyi
most nemtom lmérni me tanulok és nemvok otthon