100-100-et az xt125-öm ment. Áttétel gond lesz. A lánckerékkel variált az előző tulaj valamit.
Ne csak a hátsó lánkereket nézd, az első lánckeréken többet számít 1-2 fog mint a hátsón, mert %-osan nagyobb változás az áttételben. (Az első lánckerékkel könyebb játszani, mert bizonyos határokon belül nem igényel lánccserét sem.)
1 szó mint 100: nézd (számold) meg a fogakat elöl-hátul és hasonlítsd össze a gyári áttétellel (DRZ400-S: 44/15 talán). Rövid számolás után kijön a(z elméleti) végsebesség (ugyanakkora max. fordulatszámot feltételezve).
Szerintem a kilóméter óra aranyárban lenne hozzá. Egyébként nem tudom, hogy passzol-e az E és S spirálja, de szerintem ha veszel univerzálisat, az a legegyszerűbb/legolcsóbb, hacsak nem tudsz szerezni valami bontott kmórát kis pénzért.
mivel7,2 a tank+2,8 a tartalék, ezért 5l fogyasztással kb 140-150 km-t. én azt csináltam,hogy mindig teletankoltam, napi számlálót 0-tam és azon figyeltem,hogy hány km-t mentem a tankolás óta. bevált
drz k7 2személlyel 136km/h gyári áttételezéssel,olaj:1,8l szűrővel a légszűrőt ne basztassátok nem éri meg,vagy minden terepetés után tisztítás kn amúgy agép eladó a hitelért 500000-t toltam bele eddig
most vettem egy drz-e tipust és érdekelne,hogy lehetne kilométer orát tenni rá?
-veszek egy s,sm tipus kilométerorát az fog stimellni a spirálhoz?
-vagy mostanában látok ilyen univerzális digitet ha azzal lenne valakinek tapasztalata
előre is köszi ha valaki reagál.
Ne csak a hátsó lánkereket nézd, az első lánckeréken többet számít 1-2 fog mint a hátsón, mert %-osan nagyobb változás az áttételben. (Az első lánckerékkel könyebb játszani, mert bizonyos határokon belül nem igényel lánccserét sem.)
1 szó mint 100: nézd (számold) meg a fogakat elöl-hátul és hasonlítsd össze a gyári áttétellel (DRZ400-S: 44/15 talán). Rövid számolás után kijön a(z elméleti) végsebesség (ugyanakkora max. fordulatszámot feltételezve).