Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az sem rossz! Ez 18+posta,de lehet kapni itt is!
20ezeré?
Ha hamarabb tudok róla,én is veszek.
Így már marad a Nissin 4 dugós nyereg (CBR-é ha jól tom ) fémfékcsővel,14-es Nissin pumpával. Nekem tökéletesen megfelel,nem tud hibázni,pedig egész vasárnap nyaggattam Kakucson
Esélyes bizony. Csak még az átírási és egyéb ilyen költségeket bele kell alkudnom
Pesten van egyébként?
(+ még el kell adnom 1.100 eurót is. Elkeztem összekaparni a pénzt. Csak sajnos akinek tutira kellett volna az euróm kicsit túlköltekezett mostanában...)
Mármint....motoroooom?
Motoroooo? Mér esélyes nálad?Ha foglalót leteszel a tiédnek tekintem és nem használom tovább....

Amúgy valami nagyobb madár volt...valami galamb lehetett....az indexet kapta telibe....meg a térdem...de a bal felem úgy nézett ki mintha leöntöttek volna valamivel
Érdekes hogy magán az indextartón se láccik semmi...simán kibirta...az rugalmas...a búra meg elrepedt...
Nemtom....pedig én ha most vennék olyat vennék az tuti...
Te most rongálod a motorom, vagy mi?
Sziasztok! Dr-z 250et hol lehet találni használtan?
drz hez mennyiért vannak utángyártott idomok és matricék?
Hát az,hogy ezen gyárilag nem radiális Brembo van hanem sima nissin,és gumi cső!Hát ennyi!Ja és kétszer jobb a fékhatás ezzel a pumpával+csővel.
ezen mi olyan nagy tuning? (nem kötekedésből) egyre több supermoton látni GYÁRILAG radiális munkahengert néhol még a nyereg is radiális
Fék tuning!
helló
van átlátszó indexbúrám, 2ropiért/db odaadom
viszont pécsi vagyok
Az 500-as DR nagyon ritka, inkább 350-est, 600-ast vagy 650-est vegyél, amiből több van. A 350-eshez viszonylag olcsó a gyári alkatrész is, a többihez nem tudom. Én óvakodnék a japán belpiacos meg innen-onnan behozott ritkaságoktól, mert bontóban sincs hozzá cucc és a gyári is drágább azokhoz. Ha van rá pénzed inkább valami gyakoribb motort vegyél, ha nincs akkor meg még mindig jobb egy ETZ-vel motorozni mint egy csodálatos Japán cuccot nézegetni a garázsban.
De az h lehet h még nem láttam egy feháret sem élőben csak képen azt is csak az esztergomi suzukisok oldalán?
Halihó!

Nincs valakinek egy eladó fehér...átlátszó indexbúrája? elvittem egy madárnak látszó alacsonyan repülő ojjektumot és összetört...
sajnos a madárnak leves...amúgy más baj nem lett....mondjuk jól megijedtem
Üdv!Szerintetek megéri egy mz-t(150-es ETZ-t ) elcserélni egy olyan DR-re(500ccm 94-es évjárat),ami a gazdi szerint hengerfejes és csak azt kellene kicserélni?Igaz ha meglenne akkor már egy egész blokkfelujítást végeznék el rajta,csak itt vagyok gondban hogy nem látok alaktrszeket hozzá,csak bontottat.Csomó helyen olvastam,hogy ilyen olyan alaktrészt keresnek,de eggyáltalán nem találnak sehol .Nekem nem arra kell a motor hogy közúton használjam,csak arra hogy enduro vagy pl cooss,de ahogy olvastam elég nehéz ez a ménes úgy hogy az elöbbi Ezért is kérdezlek titeket,hogy így is megérné e hogy nem használnám csak "hobby"-ként? Tudnátok nekem oldal(akat) belinkelni ide?Azt nagyon meg köszönném!És még 1 kérdés.Kb mennyibe van ezeknél 1 blokk felujítás?Előre is köszi!
4mp
tuti h sokkal jobban ...... sm szettel is simán :D
Az jó lenne, DE:
Erósen gondolkodom egy komolyabb megnézésen is, de akkor 1,1-ből átírással, miegyébbel (ez kb. 35-40 e.) kéne kijönnöm...
Ha fenntlesz pesten a moci...megmutatom...ilyennek kell lennie
http://www.hasznaltauto.hu/2295918_suzuki_drz-400_2004
sziasztok , német papírokkal rendelkező drz-s 2004-es ből mennyiért lehet rendszámos motort csináltatni, és mennyi futkosás van vele. amúgy mi a vélemény róla?=http://www.hasznaltauto.hu/2295918_suzuki_drz-400
_2004
drz s-hez képest hogy megy az e, a nagyobb erejéből kifolyólag jobban elgyorsul?