Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen RMZ 450-ről . Nem 125-ről.
Cross versenyen picit sem forgatják a mocikat mi ?
ember 450crossrol beszélt nem egy huszonöcsi crossrol
RMZ 450-et szétforgatod enduróban ? Akkor mit csinálnak vele a cross versenyen ?
Köszi a segítséget és a motor felajánlást is, de már kinéztem egyet magamnak. :) amugy elég kemény terepen motoroznék (tiszai árterek, holtágak környéke) és ott elég hamar be lehet ragadni szoval már ezért is a DRZ lesz a megfelelö, meg azzal már van tapasztalatom is mert barátoméval szoktam sokat menni...
Hali.
Ha endurózni akarsz ne vegyél RMZ-t pláne ne 450 est.
Ez egy verseny motor úgyhogy endurozni nem jó mert megfőzöd és szét forgatod.
Én is dilemmáztam elég sokáig hogy cseréljem e le a DRZ-m.
Ha érdekel én megválnék az enyémtől.
Hogy mennyié az attól függ kell e sm kerék és a yoshimura rendszer.
850 ért oda adom csupaszon.

Szia ! Nekem E van, mióta megvan (lassan 2 éve) azóta olajcsere,légszűrőtisztítás, lánckarbantartás, gumicsere.
Igaz mára kicsit elavult "versenyendúró", de azért mindenhol elmegy, főleg, ha van hozzá tudás is. Előnye mint már meg is írták (sok más mellett) az önindító, és az "igénytelenség", hátránya a súlya (119 kg szárazon) és lehetne egy kicsit jobb a futóműve is. (persze mihez képest)
RMZ-450 egy krosszmotor, berúgós és a teljesítményleadása sem a legjobb endúrózni. Kicsit szívósabb helyeken ahol nem lehet haladni, hamarabb megfő.Crossmotorhoz méltóan üzemórás (mint mindegyik), tehát zsebbenyúlósabb, de vadállat az biztos.
it a kép meg a szám 20 377 97 46.
ja,nemnekem van egy havernak.Ö is ugyanazt akar mint te
Szia!

Köszi a lehetőséget de megvan az utód...nagy bandit lesz...
Elég jó ajánlatokat kaptam így a rossz idő beálltával..mármint a banditra....szóval azon kell dolgozzak hogy elmenjen a moci és mehessek is a szalonba....

Szóval már megin itt a reklám helye:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
szia,bmv gs 650 csere érdekel?
használd a tartalék csapot
én amúgy..."terheléstől" függően 130-150kmenként szoktam tankolni....nem használom a tartalék csapot....
kösz
ez mekkora pöcs-ség egy éves jogsi.Akkor én nem mehetek,meg egy csomó mindenki aki nálam biztos jobban motorozik csak éppen nincs jogsija!Ja lehet autópályán mennének
Fogyasztásban nincs nagy különbség a két motor között, talán fél - egy liter / 100km. Terepre egyértelműen DR-Z-t vennék a jóval kisebb súlya miatt, aszfalton túrázgatni viszont nyomatékosabb és kényelmesebb az XT.
Kösz a gratulációt.

DRZ teli tankkal, városban mennyit km-t megy tartalék előtt? Vicces lesz megszokni, hogy nincs visszajelző.
Nincs még kép róla, majd alkalomadtán készítek és felteszem az adatlapomra.
Heló! Tudnál berakni képet a gépről? Kíváncsi lennék melyiket választottad. Grat a géphez
Orimoto adsz nekem egy telószámot, hogy meg tudjuk kicsit gyorsítani a dolgokat? Valszeg kellene a lábtartó és a hátsólámpa is! Köszi előre is!
dr-z nek mennyi a fogyasztása normál használat mellett? az ülésével lehet valamit kezdeni,hogy kényelmesebb legyen? xt660 és dr-z között kell döntenem/?/ nekem az utobbi tetszik de nem tudom mit tegyek? valakinek esetleg valami tapasztalat a kettö között?
Szerintem 2 dolog szól a DRZ mellett: tényleg nem durva pénz szervizelni
ÖNINDÍTÓ. Nekem,mivel alacsony vagyok,elengedhetetlen.Sok olyan helyzetben voltam már ahol esélyem sem lett volna berúgni(a motort legalábbis )
Sárga igáslovak
De bizony. Szíp sárga DRZ-m van.
Csak az idő egyre rosszabb sajnos.
Tehát üdv márkatársak! (Lesz pár hülye kérdésem biztos.)
2N
Sok tapasztalatom nincs a témában...de adatlapod szerint simsonról ülsz át?
Én inkább egy drz-t vennék a helyedben...bőven elég az mindenhova....de az E-s is üzemórás...szóval abban nincs különbség...
Viszont egy 450-es RMZ szerintem kib*szott brutális....nyers erő....még a tapasztaltabbakat is meg tudja lepni...
Szervízháttér mindkettőnél van...de a fórum olvasgatása után...szerintem a dr-z megbizhatóbbnak tűnik...kissé "igénytelenebb"....
Én keresnék egy rendszámos dr-z-t a helyedben....az elég jó választásnak tűnik....
Sziasztok,
ki szeretném kérni a véleményetek egy motor vásárlásról, Suzuki DRZ 400E illetve Suzuki RM 450-Z vásárlásán gondolkodom, mindkettő motort olyan 1 millió forint körül nézegettem használt motor oldalakon és láttam is nagyon szépeket (már olcsóbban is). Igazság szerint én nem versenyszerűen használnám hanem csak ilyen hobbi endúrózgatásra, én szívem szerint a DRZ-t venném meg, közeli ismerösömnek is van egy, nagyon megbízható, egyszerű..stb..(ezt nektek gondolom nem kell mondanom) csak nemrég rápillantottam az RMZ-re és ott 900 ezer forint körül már szinte zsír újakat kapnék...habár azokkal ott vannak a szokásos üzemórás blokkos gépek hátrányai is, ugye? Igazából azért ide irtam hogy megerősítést kapjak arra hogy DRZ-k felé kell nézegetni.. ;) Tudnátok majd írni pár dolgok, hogy melyiket miért... köszi szépen, sziasztok !