Biztos úgy járt mint én: kapcsolókörmök nélkül már nem tudja 5be rakni.
Vagy lehet az enyém is 4 sebességes!
Ha ezt hamarabb tudom nem kellett volna a blokkot széthúzni.
Segítsetek! Még mindíg keresek komplett 400 E blokkot, esetleg törött motort is veszek, ha a blokkal nincs gond! De már S, SM blokkal is beérem, plusz ehhez E váltó, hengerfej, karbim jó. Ha átteszem E hengerfejet, karbit, váltót, tényleg E betűsdrzt varazsolok sm, s blokkból?
Ebből a manual- ból kiderül, hogy mind három típusnál ugyanaz az érték, mert az E, S, SM adatai is benne vannak és ha nem egyezne azt a táblázatban jelezné az adott típusra.
Széthúztuk a blokkot, a harmadik fogaskerék mind a négy körme tört le, hogy mitől azt nem tudom, odavert az ötödiknek is és kapott a léptetővilla. Talán váltáskor valami az egyik köröm alá szorult és egyedül nem bírta a terhelést, így letört aztán sorba a többi.
Szerencsére Nagy Dávidnak van, de mielőtt összerakom, szereztem repedésvizsgáló festékszettet leellenőrzöm az összes f.kereket és a tengelyeket.
Szép estét mindenkinek.Egy kérdéssel fordulok hozzátok:használt-e már valaki bermbo carbon-ceramic fékbetétet?Nekem a TRW szinteres leszaladt 4ezret és cs.Valakinek tapasztalata?Előre is köszi.
Helló! Az lenne a kérdésem hogy Drz 400E nek menyinek kell lenije a szelephézagának? Szívó és kipufogónak ha valaki megtudná nekem mondani az jó lenne!Előre is Köszönőm!
Vagy lehet az enyém is 4 sebességes!
Ha ezt hamarabb tudom nem kellett volna a blokkot széthúzni.