ha megmozgatod a szemnél egyből látszik mi a helyzet
ha már a csap felét mozogja akkor már elég kopott
ennyiben jó a patentszemes láncok azon nagyon szépen követhető a kopás, és mivel a patentszem kopik a legjobban így mindig nyomonkövethető a lánc állapota
sajna izmosabb 520asban már nemigen van patentszemes
Harmadszor itt a fórum fölött van egy kis keresés szövegmező. Nagyon hasznos a következő néhány kérdésedre nézve.
És ha ezen opciók egyike sem jönne be, akkor megfogod a láncod a hátsó fogaskeréknél és meghúzod hátra, ha nagyon el tudod emelni, akkor kuka. Vagy a szervízkönyv azt írja, hogy 20 szem között max 319,4mm lehet. Ha ennél bővebb informálódásra van igényed, akkor keress és olvass sokat.
Bocsi a bunkózásért, de a fórumokat a legtöbb ember hirtelen fellángolásból keresi fel. Benyög egy kérdést, amire a legtöbb esetben 5 perc keresgélés után választ kapna, mert már 10 másik megkérdezte ugyan azt. Csak ugye az túl bonyolult.
hátsó fogaskeréknél fogd meg a láncot húzd meg hátrafelé és ha nagyon eltávolodik a fogaskeréktől akor valószínű....ha le tudod venni akkor rakd le a földre rendesen mintha motoron lenne csak 1 sorba és hajsd meg oldalra...elvileg ha majdnem fél kört ír le akkor kuka....
sziasztok
dr650rs nél okozhat nyitott dob olyan tüneteket, hogy alapjáratnál egyszer csak leáll, illetve hirtelen lassításnál visszaváltásnál leáll?
Durrog ezerrel motorféknél.
Valaki tudna segíteni?
Előre is köszi
így van ahogyan beszélsz....mert nem kerül semmibe kiengedni pár csavart.....le se kell engedni az olajat mert elég oldalra dönteni a motort és kicsavarozni a deknit...ha az lejön akkor meg megtudod nézni hogy bevolt-e ragasztva ha igen akkor visszaragasztod ha nem akkor meg körbe.......
Uhh! Köszi szépen az infot! Akkor.. hmm valószínűleg, ki fogom cserélni a csavarokat, de csak majd valami kiadós monszun idején . Loctite van is itthon többféle, majd megnézem melyik a megfelelő. Na mindegy, biztos ami biztos . Thx mégegyszer. Üdv!
Én is ezzel a dilemmával küzdök, csak az enyém 2005-ös. Viszont a kereskedést ahol szervizelték fel fogom hívni, hogy gyárilag ragasztott, ragasztották, vagy ragasszam. Az előző gazdája nem ragasztotta az biztos.
Am a kérdésre ezeket találtam hozzászólást találtam.
klmszabi
2009. január 22. 19:46
Szia Danez!
12x9 acélcsavar, Loctite 603 csavarragasztó (a menetrögzítő felejtős) fémtiszta felület, 2-3 óra türelem. Ez kb 3e forint, a gyújtás csere kb 60-70e. Ennyit megér.
A csavarragasztót csak felmelegítés után tudod bontani. Ez a tuti.
Nekem teleszórta úgy a blokkot, hogy darabokra szét kellett szedni, és ármosni.
küri
2010. szeptember 5. 15:39
A 2005 előttieknél típushiba, utána asszem már gyárilag be van ragasztva.
Annyit kell tenned, hogy motor oldalra fektet, dekni le, tömítésre vigyázni. Utána csavarok ki, zsírtalanítás mondjuk féktisztítóval és a csavarok helyét sem árt kitakarítani, aztán menetrögzítő ( LOCTITE 243 ) és csavarok vissza.
Meghúzási nyomaték 26Nm. Ez a forgórész 6db. csavarjára vonatkozik. A tekercseket rögzítő 3 csavart is beragaszthatod.
matokb
[12] 2010. június 9. 11:23
Be vannak ragasztva. De egyébként nekem azt mondta a szerelőm, hogy amit ő javított drzt ilyen problémával hogy ledarálta a tekercseket, ott nem a csavar tekeredett ki hanem elszakadtak a csavarok. következő olajcserénél én is kicserélem az összeset.
egyébként nem kell leengedni csak egy kicsit meg kell dönteni.
gabor8181
[3858] 2008. március 30. 23:30
EZ AZ AMI CSÚNYA TUD LENNI! DRZ-SEK FIGYELEM !generátor alatti csavarokat idónként cserélni és nem TÚLHÚZNI SZIVESKEDJETEK! nesze neked tipushiba!
Pityu9
[41410] 2010. június 9. 12:53
Üdv. Igen előfordul az is h elszakad. Gyárilag 10.9 -es csavarok vannak benne, aiket én 12.9 -re cseréltem meg beragasztottam.
Az nem tudom, mert én Phoenix kolléga jóvoltából, mert dobott fel róla műszaki rajzot, meg persze T.Petya közbenjárásának köszönhetően sógorral esztergáltattam.
Hello mindenkinek! Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2006 végi, de már K7-ként forgalmazott drz, generátortekercs mögötti csavarjai ragaszottak? Vagy biztos ami biztos alapon szedjem szét? Nem szeretném, ha nekiállna darálni , de feleslegesen sem akarom bontogatni a motort. Üdv!
A hátsó fékpedálból a munkahengerbe menő menetes rúd a holtjáték állítására szolgál, a rajta lévő egyik anyával állítod a hézagot, másikkal lekontrázod.
DRZ-E hátsó fékével szeretnék valamit kezdeni, mert borzasztó...
A problámám az, hogy annyira lent fog, hogy állva motorozva nem is tudok normálisan fékezni, mert nem mozog annyit a bokám
Fém fékcső segít a problámán szerintetek, vagy mit lehet vele kezdeni, illetve milyen fékbetétet használtok, ami bírja a pályázást is?
Még egy dolog, hidraulikus kuplunk felapplikálható a gépre?http://www.kepesmotor.hu/fek_k... ez tetszene
Sziasztok,
köszönöm a segítséget, úgy tűnik megoldódik. Diesel adagoló javítónál tudtam venni, bár igaz, hogy 2 menettel rövidebb, remélem jó lesz(bár jobb lenne gyári). 200 forint volt.
ha már a csap felét mozogja akkor már elég kopott
ennyiben jó a patentszemes láncok azon nagyon szépen követhető a kopás, és mivel a patentszem kopik a legjobban így mindig nyomonkövethető a lánc állapota
sajna izmosabb 520asban már nemigen van patentszemes