25.000 km-ként hengert kéne cserélni egy E-ben? Kétlem. Van itt egy talán K4-es első tulajos E verzió, bontatlan motorral. Hengerbe lehet új hüvely rakni, az olyan 70 körül van.
Jogos!
Hétvégén mennék megnézni egy E-t, de a kb200e-ft os hengerszett csere eléggé lelombozott. Ráadásul 25eKm -enként. :\ Nem lehet a javítást olcsóbban kihozni?
hát a szerelő azt mondta h vegyek bele tűt,kehelycsövet,tűszelepet mert h azok vannak szétkopva....vettem de így se jó alapjáratról nehezen lehet felpörgetni,kisgáznál is lefullad,visszadurrog stb,de viszont ha elér egy bizonyos fordulatot akkor meg megy mint az állat...
jah és ha ráadom a szivatót akkor is jó.
Hello, segitségre lenne szükségem. A motorom nyélgázas gyorsításkor, egy rövid időre, 1-2 másodperc, elerőtlenedik, megtorpan, aztán megint erőre kap...
A légszűrő tiszta, karbi beállíttatva...mitől lehet?...a gyertyát nem néztem még,lehet ez a gond?
A másik, ami már többször felmerült itt a fórumon, az olajfogyasztás. Feltöltöm, és 2-300 km után a nívó már bele sem ér az olajba...nem füstöl, nem folyik belőle sehol. Nézessek olajnyomást?lehet nem nyomja fel rendesen a vázba? Castrol power 1ről van szó, a motor 400S, 34000km és teljesen gyári állapotú.
Remélem tud valaki segíteni...köszi.
Helló megint ! és az miért lehet ,hogy az önindító néha elszalajt , tehát van amikor megnyomom (ez általába hidegen) és csak zzzzzzzzzz nem forgatja meg a motort vagy csak néha néha belekap :S melegen viszont teker faszán . ? hmm ?
Nemrég vettem egy DR-Z 400 S-t. Azon gondolkodok, hogy elvigyem-e computer-es diagnosztikára, már ha lehet ilyet végezni rajta, de úgy tudom lehet. Valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata? Milyen output-okat dob a vizsgálat?
Még jó , hogy van ez a GIF , ami megmondja.
05-ösként árulják , 06os forgalomba helyezéssel.
Hétvégén mennék megnézni egy E-t, de a kb200e-ft os hengerszett csere eléggé lelombozott. Ráadásul 25eKm -enként. :\ Nem lehet a javítást olcsóbban kihozni?
azt a 10 lovat hogy hozzák ki az E- tipusból? Nagyobb karbi, vagy nagyobb leömlő?
Köszi!
jah és ha ráadom a szivatót akkor is jó.
A légszűrő tiszta, karbi beállíttatva...mitől lehet?...a gyertyát nem néztem még,lehet ez a gond?
A másik, ami már többször felmerült itt a fórumon, az olajfogyasztás. Feltöltöm, és 2-300 km után a nívó már bele sem ér az olajba...nem füstöl, nem folyik belőle sehol. Nézessek olajnyomást?lehet nem nyomja fel rendesen a vázba? Castrol power 1ről van szó, a motor 400S, 34000km és teljesen gyári állapotú.
Remélem tud valaki segíteni...köszi.
Most még kicsit finomítgatom, kapott kézvédőt és új merevítős kormányt, na meg felrakattam az új terepgumit:))
Ja igen már a nevemen van:))) Ma elintéztem.
Hozzá kell tegyem állt 4 napot és pöccre indult:)))
Nemrég vettem egy DR-Z 400 S-t. Azon gondolkodok, hogy elvigyem-e computer-es diagnosztikára, már ha lehet ilyet végezni rajta, de úgy tudom lehet. Valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata? Milyen output-okat dob a vizsgálat?
Köszi,
Attila
Eladó egy 2005-ös DR-Z 400 SM gyári Generátor állórész.
Garantáltan hibátlan, tökéletes gyári állapotban!
Érd.: racing1985@citromail.hu