Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ!
Terepen használod?
Ez a gép 2004-es , ugye?
Még jó , hogy van ez a GIF , ami megmondja.
05-ösként árulják , 06os forgalomba helyezéssel.
Mi? Én harmadszorra cseréltem olajat, mióta fent van a kilóméteróra és most mutat 870KM-t! (pontosan mér)
Ezer kilométerenként olaj+szűrőcsere, persze a minőségi fajtából, szelephézagra és a légszűrőre odafigyelsz = örök élet plusz egy év
25.000 km-ként hengert kéne cserélni egy E-ben? Kétlem. Van itt egy talán K4-es első tulajos E verzió, bontatlan motorral. Hengerbe lehet új hüvely rakni, az olyan 70 körül van.
Jogos!
Hétvégén mennék megnézni egy E-t, de a kb200e-ft os hengerszett csere eléggé lelombozott. Ráadásul 25eKm -enként. :\ Nem lehet a javítást olcsóbban kihozni?
Karbi, leömlő, vezérlés, vékonyabb hengertalp tömítés. De számtalanszor kitárgyalták már itt, használd a keresőt a jobb felső sarokban
Sziasztok,
azt a 10 lovat hogy hozzák ki az E- tipusból? Nagyobb karbi, vagy nagyobb leömlő?
Köszi!
hát a szerelő azt mondta h vegyek bele tűt,kehelycsövet,tűszelepet mert h azok vannak szétkopva....vettem de így se jó alapjáratról nehezen lehet felpörgetni,kisgáznál is lefullad,visszadurrog stb,de viszont ha elér egy bizonyos fordulatot akkor meg megy mint az állat...
jah és ha ráadom a szivatót akkor is jó.
Nekem is pont ilyen mértékben fogyasztott.Egy szelepszár szimmering csere illetve egy 10w50-es olaj megoldotta(részben).
Hello, segitségre lenne szükségem. A motorom nyélgázas gyorsításkor, egy rövid időre, 1-2 másodperc, elerőtlenedik, megtorpan, aztán megint erőre kap...
A légszűrő tiszta, karbi beállíttatva...mitől lehet?...a gyertyát nem néztem még,lehet ez a gond?
A másik, ami már többször felmerült itt a fórumon, az olajfogyasztás. Feltöltöm, és 2-300 km után a nívó már bele sem ér az olajba...nem füstöl, nem folyik belőle sehol. Nézessek olajnyomást?lehet nem nyomja fel rendesen a vázba? Castrol power 1ről van szó, a motor 400S, 34000km és teljesen gyári állapotú.
Remélem tud valaki segíteni...köszi.
Szar a szabadonfutód
Helló megint ! és az miért lehet ,hogy az önindító néha elszalajt , tehát van amikor megnyomom (ez általába hidegen) és csak zzzzzzzzzz nem forgatja meg a motort vagy csak néha néha belekap :S melegen viszont teker faszán . ? hmm ?
142,5 FŐFÚVÓKÁT keresek a DRZ 400 S ben az van,ha valakinek van szóljon Köszi
Ezeken nem tudsz computeres diagnosztikát, mivel nem befecskendezős!
Most meglestem a tied. Gyönyörű a tied is, külön érték hogy gyári! Na és persze 350-es... Neked is grat:)))
Köszönöm szépen:) Bár nem az én érdemem, grat az eladónak:) Egyre inkább tetszik hogy nem teljesen gyári(ne kövezzetek meg ezért)

Most még kicsit finomítgatom, kapott kézvédőt és új merevítős kormányt, na meg felrakattam az új terepgumit:))

Ja igen már a nevemen van:))) Ma elintéztem.

Hozzá kell tegyem állt 4 napot és pöccre indult:)))
Nekem van egy karcmentes, gyári sárvédőtoldat E-re, hétvégén tudok feltenni képet is róla
Sziasztok!

Nemrég vettem egy DR-Z 400 S-t. Azon gondolkodok, hogy elvigyem-e computer-es diagnosztikára, már ha lehet ilyet végezni rajta, de úgy tudom lehet. Valakinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata? Milyen output-okat dob a vizsgálat?

Köszi,
Attila
Üdv!

Eladó egy 2005-ös DR-Z 400 SM gyári Generátor állórész.
Garantáltan hibátlan, tökéletes gyári állapotban!

Érd.: racing1985@citromail.hu
Nagyon topp állapotban van. Gratulálok hozzá
Most figyelem ,hogy írjátok tényleg minden évjáratnak más a tankmatricázása?
Most van egy ami jónak tűnik . Majd meglátom =)