Sziasztok! Kérdésem a következő. Mennyire vegyem figyelembe Drz Sm vásárlásakor a viszonylag sok kilómétert? szép küllem, rendbevan a motor csak épp van benne 25-30 ezer km!
Előtte nagyon nagyon minimálisan a lánc maximum. Most raktam bele 15W50-et azzal halkabb lett(repsol az is). Nagyon idegesített és kimentem mondom lehet terhelés alatt fog körbejárni csak az olaj, kicsit igazam lett még halkabb lett. Haver Kawája is így csörög és azt mondta neki a szerelő hogy nem gáz. Szóval még most hétvégén azért elviszem így, de jövőhéten inkább lerakom egy szerelőnél.
Szép állapotú DRZ 400 SM gyári dobot keresnék leömlő cső nélkül. Nincs valakinek eladó elfekvőben? S-es DRZ-re szerelném fel (az S-es gyári hurkatöltő helyett ), mert elvileg felmegy rá. Vagy tud valaki valamilyen akadályát hogy nem kompatibilis az S-re?
(Ugyanaz a blokk, ugyanúgy 40LE, ugyanaz a váz, leszámítva a szélesebb hátsó lengővillát.)
Na én úgy vettem hogy szét volt már vágva é visszahegesztették (a végénél a fényes sapkánál), de mikor kiégettt a gyapot megint szét kellett vágni, én már másodjára a végén vágtam fel, és oda tettünk be közgyűrűt, az egyik részbe behegesztettem, a másik része fel van a gyűrűre csavarozva.
Üdv All. Olyan problémám volna hogy Suzuki Drz 400 Sm-em van és gyári dob van rajta. és még benne van sztem a folytás. ezt hogy tudom kiszedni? meg hól található? mert a kipufogon egy darab csavar sincs.
Ez a fajta kipufogó van rajta:
Szerintem a durrogás, és a szivatóval való javulás arra utal, hogy keveset kap a motor. Szerintem egy kicsit jobban melegszik is a kelleténél. Nem tudom tudod-e mérni a vízhőfokot.
Az én motoromban 12.000 és 18.000 km közt volt Repsol, mintha Motullal tényleg csendesebb lenne. Azóta csakis az
Előtte nem csörgött (nem biztos, hogy szelep)?
Ez a motor egyébként lég-olajhűtéses?
Legjobb tudomásom szerint igen. Az enyém is 2005-ös modell, és semmi gáz nincs a generátorral. Azt hiszem, ez az első szériás gyári sm, a haverod helyében nem aggódnék (bár jobb félni, mint megnősülni).
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Történt ugyanis hogy ma lecseréltem a kis 250es DR-be az olajat és szűrőt. Motorosboltba repsol-t ajánlottak hát azt vettem. Beindítottam és gyönyörű szelephangja lett:S (elég erőteljesen csörömpöl) Járattam úgy 10 percet és nem múlik. Olajszint elvileg tökéletes, mértem hidegen melegen és a trükkös módon is, mindenhogyan tökéletes volt.
k5? szóval 2005ös évjárattól ragasztottak?
haver épp most akarná szétdobatni a sm gépét mert olvasott ilyen rémhíreket a generátor csavarokról
az a forgalmi szerint 2008as
A karburátorban van egy gumim membrán kör alakú. valószínűleg az kiszakadt, így nagyobb gázra behörög. ez azt a célt szolgálja, hogy hirtelen gáznál is el tudja robbantani az üzemanyagot. nálam régen ez volt a baja. kb 6500 forintos alkatrész.
Váz- vagy motorszám alapján biztos, hogy lekérheted. A GIF alapján nekem is 04-esnek tűnik, aztán lehet idom+üléscsere volt (ki tudja). Azt hiszem csak annyi a különbség, hogy a K5 szériától gyárilag beragasztották a generátor állórész csavarjait. A többi külsőség. Legalábbis én másról nem tudok.
Előtte nagyon nagyon minimálisan a lánc maximum. Most raktam bele 15W50-et azzal halkabb lett(repsol az is). Nagyon idegesített és kimentem mondom lehet terhelés alatt fog körbejárni csak az olaj, kicsit igazam lett még halkabb lett. Haver Kawája is így csörög és azt mondta neki a szerelő hogy nem gáz. Szóval még most hétvégén azért elviszem így, de jövőhéten inkább lerakom egy szerelőnél.
(Ugyanaz a blokk, ugyanúgy 40LE, ugyanaz a váz, leszámítva a szélesebb hátsó lengővillát.)
Eladó egy 2005-ös DR-Z 400 SM gyári Generátor állórész.
Garantáltan hibátlan, tökéletes gyári állapotban!
30000FT-
Érd.: racing1985@citromail.hu
erről a motorról mit gondoltok? Ma megyek megnézni.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ez a fajta kipufogó van rajta:
http://www.expressz.hu/auto/alkatresz/motorkerekpar/kipufogo/
hirdetes-30373962/#
Szerintem a durrogás, és a szivatóval való javulás arra utal, hogy keveset kap a motor. Szerintem egy kicsit jobban melegszik is a kelleténél. Nem tudom tudod-e mérni a vízhőfokot.
Eladó 2005ös DRZ E sok extrával, leszervizelve:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Előtte nem csörgött (nem biztos, hogy szelep)?
Ez a motor egyébként lég-olajhűtéses?
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Történt ugyanis hogy ma lecseréltem a kis 250es DR-be az olajat és szűrőt. Motorosboltba repsol-t ajánlottak hát azt vettem. Beindítottam és gyönyörű szelephangja lett:S (elég erőteljesen csörömpöl) Járattam úgy 10 percet és nem múlik. Olajszint elvileg tökéletes, mértem hidegen melegen és a trükkös módon is, mindenhogyan tökéletes volt.
Esetleg nem jó az olaj amit vettem?:(
Köszi,
Repi:)
haver épp most akarná szétdobatni a sm gépét mert olvasott ilyen rémhíreket a generátor csavarokról
az a forgalmi szerint 2008as
Edem
Mert akkor cserélhetünk!