Hogyan tudom megállapítani, hogy a generátor- e a ludas a töltés gondban, vagy a fesz.szabályzó, esetleg valami más? Generátor oldalon van olaj, vagy simán bontható-e?
az tuti szét kell szedni, márcsak az olajfogyasztás miatt is.. ha leveszed a hengert, hengerfejet, akkor egyből látható.. ha megméred a hengert, dugót, akkor látod, hogy mennyi a kopás.. gyári beállítás 0,05 mm. ha kiveszed a veztengelyt, meg a szeleprugót, akkor kézzel megmozgathatod a szelepeket, látod hogy lógnak e...
Valaki vizsgáztatott már E-t két személyre, ami előtte csak egy személyre volt? Azt mondták nem érdemes bajlódni vele, mert az átalakítási engedély elég sokba lenne. Tapasztalatok?
Sziasztok eladó drz hátsó kerék, dr 650 be használom 240 tárcsával 43 fogaskerékkel távtartóval eladó, ezzel ki tudod küszöbölni a drága 17 es cross gumit ...ha valakinek drz-be kell akkor csak a kerék külön is eladó hívj megegyezünk adatlapon elérhetőség
Üdv All. Suzuki DRZ sm-re milyen Dobot Érdemes rakni amivel jó hangja lessz és jó áron van használtan? mert ez a gyári borzasztoan halk. köszönöm az infót.
persze! nem mindíg áll úgy a szelep, éppen ennyi erővel zárhat jól is! de a kóvájgás miatt lehet épp rossz pozícióban, és akkor átfúj.. Ha füstölve fogysztja az olajat, akkor már nagyon rossz a motor... simán elégeti azt a kis mennyiséget.... az enyém is sokáig csinálta... Aztán rendbetettem, és semmit nem eszik.. Bár én 3 századra illesztettem egy dugót is! az új szelepvezető csodákra képes...
Köszi a választ, viszont azt nem említettem, nem mindig csinálja...nem tudom ez befolyásolja-e a diagnózist...ill. hogy összefügghet ez az olajzabálással füstölés nélkül..?
3 egyforma színű vezetéken közel egyforma értéknek kell lennie, ami jóval több mint 14v