Eléggé szelepvezető problémára utal! a lógó szelep mozog, így a szimering sem zár rendesen, és a szeleptányér félrezáródik egy picit, így a kompresszió csökken alacsony fordulaton, hasonlít a dekompresszorozásra..fordulaton már sűrít viszonylag megfelelően!
bizony üzemanyag hiba! keveset kap! lehet valami dugulás, vagy esetleg falslevegőt szív? azt kiderítheted úgy, hogy beindítod a motort, és körbefújod a hengerfejet féktisztítóval! szívócsövet, karbit, ott ahol elvileg nem kaphatna levegőt.. Ha változik az alapjárat, vagy esetleg megfullad, akkor valami nem kerek! fel is pöröghet....
szerintem nem szelep..hanem lánc... csinál olyan hangot... a szelep egyik pillanatról a másikra nem kezd csattogni, hacsak nem ütött bele a dugó... Persze akkor enm indul! :)
Hali! Ma meglepett a kis dörrentő. 5 év alatt mindig pöccre indult ma viszont nem volt hajlandó még csak egy pöffenésre sem. Jöttek a szokásos ellenőrzések. Benzint kap, szikra van. Vezetékek átnézése, fej vakargatás. Az érdekes, hogy álló helyzetben egyszer csak elromlik valami. Aztán összeraktam és láss csodát azonnal beröffent. Szerintetek mi lehetett? Kontakt hiba valahol? Azzal, hogy megmozgattam a vezetékeket helyrejött, de bizonytalan vagyok. Ha megcsinálta egyszer akkor megcsinálja máskor is. Mindenképp meg akarom találni a hiba forrását.
Töltésre hány V feszültség a minimum?
Én fordulaton 13,09 V- ot mérek, de melóhelyre ingázva többször mértem akksi feszültséget és két tizedenként mindig kevesebbet mutatott. Hálózatról fullra töltve reggel: 12,7V, melóban: 12,5V, újra itthon: 12,3V. Vagy túl rövid a 15 km- es táv?
Az akksi szar, vagy a töltés?
Szerintem mindenféleképp költséghatékony megoldás.Én is így járok,18ból dobtak fel két 90%os gumit,centírozva.Csak arra figyelj,hogy ne legyen túl öreg.
edem89 kössz az infót. lehetséges hogy ez lesz a baj mer én már agyon állítgattam a karbit,mindig ugyan az volt...meg hírtelen jött ez az egész jelenség. állt a moci kb 4 hónapot a garázsban aztán most tavasszal tapasztaltam az első indításnál.
Sziasztok eladó drz hátsó kerék, dr 650 be használom 240 tárcsával 43 fogaskerékkel (mindegyik drz nem ráfaragott vackok) távtartóval eladó ezzel ki tudod küszöbölni a drága 17 es cross gumit ...50 eft vagy csak a kerék 40 eft (nincs rajta semmi átalakítva gyári ) ha valakinek drz-be kell
Mi a véleményetek, esetleg tapasztalatotok a használt gumikról? sm szettre akarok utcai gumikat venni, 10-15 között vannak elég jó állapotúak, ahogy néztem, vagy inkább újat érdemes venni?
Persze, nézesd meg abból baj nem lesz. A legtöbb DR-ben azért már elég sok km van, hisz nem mai gépek. A léghűtéses vasak alapból kicsit hangosabbak, hogy nincs víz ami szigetelné a hangot.
Motorolaj szintellenőrzés.
A könyv ugye azt írja, járatni majd egy percet várni és úgy ellenőrizni.
Ha jóval többet várok vagy hidegen nézem sokkal kevesebbet mutat.
Mi okozza ezt?
Normális használat mellet, nem melegedhetne túl, az E-s gyárilag ventilátor nélkül van. Ha neked melegszik, akkor tuti, hogy keveset kap.
Én fordulaton 13,09 V- ot mérek, de melóhelyre ingázva többször mértem akksi feszültséget és két tizedenként mindig kevesebbet mutatott. Hálózatról fullra töltve reggel: 12,7V, melóban: 12,5V, újra itthon: 12,3V. Vagy túl rövid a 15 km- es táv?
Az akksi szar, vagy a töltés?
Nincs valakinek elfekvőben, kemény fékbetétje, vevő lennék rá?