Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vedd le a munkahengert, tekerd ki a légtelenítő csavart, fogd be az ujjaddal
emeld fel a munkahengert amilyen magasra csak tudod és így légtelenítsd
amikor kb a töködnél tart a fékolaj akkor tekerd vissza a légtelenítőcsavart, és most már le tudod légteleníteni rendesen

azért kell így kínlódni mert, beszorult egy buborék a csőbe és a levegő nem szeret lefelé menni
Szerintem az lehet a gubanc ezekkel a leégésekkel,hogy ha az akksi valamiért nem képes felvenni a töltést akkor elsül a tekercs,mert az áramot hővé alakítja.Ez lehet ugye a fesszabájzó hibája,vagy esetleg a csati hibája,vagy magáé az akksié.Lehet hogy ez mind marhaság amit írtam,a történteket csak a tekercs tudná hitelesen elmesélni.
Nincs semmi extra fogyasztóm még műszerfal sincs, csak az első- hátsó lámpák és a gyújtás, izzók: 60/55 W és 21/5W. Ahogy a képen látod a csavarok benne vannak. Ami gyanús, hogy ez már nem a gyári tekercselés és így sikerült.
Hali
VAPOR km órával kapcsolatos kérdésem lenne.
Ugyebár itt belehet állítani hogy mikor világítson a sárga és a piros lámpa fordulattól függően,mennyinél kéne a sárgának mennyinél a pirosnak,piros a max ugyebár.
Ford sz. mérőnél még van ez a 0.5-1-2 beállítás alap az 1 de nekem akkor alapjáraton kb 800 nál lenne szívatóval megy 1200körül ,sztem ez alacsony.
Ha valaki ezeket már kisilabizálta leírhatná nekem.
üdv
Sziasztok,
Első fékmunkahengerem nem viszi le az olajat! 2 hónapja cseréltem karmantyúkat! Most tettem fel az sm kereket és vissza kellett nyomni a fékdugattyúkat hogy rámenjen a vastagabb tárcsára a nyereg! Ahhoz kiengedtem egy kicsit a légtelenítőt és utána már nem tudtam lelégteleníteni! Aztán szétszedtem és akkor vettem észre hogy a főfékhenger tartályából nem megy le az olaj! Minden megoldás érdekel! Köszönöm. Üdvözlet!
szevasztok fórumlakók drz keresek 600 ezer ft-ig lehetőleg e verziót magyar okmányokkal, műszaki ha lejárt nem gond! A motor.hu, képesmotoron, használtautón nem igazán találtam jót!
Mitől éghetett le ennyire? Valami nagy áramfelvételű tényező/tényezők van/vannak a dolgok mödött, van kormányfűtésed, vagy nagy teljesítményű izzók, vagy csaksimán a járó motor keltette rázkódás miatt a rézdrótról ledörzsölődött a lakkréteg úgy úgy lett zárlatos, vagy-e mi? Remélem nincs alulméretezve a generátor, és nem túlterhelés okozta, hanem csak a mechanikai rázkódás, vagy a sokat emlegetett kilazuló csavarok daráltak bele a tekercsekbe?
Sziasztok!

Tudna nekem segíteni abban,hol tudok hátsó ledes lámpát szerezni.Flexibilis lenne az igazi,de olyan amiben van féklámpa is.


Spook
írtam hardverapron választ. köszi hogy szoltál.
Eladó drz hátsó kerék... elérhetőség adatlapon
Szia,
a service manual szerint 11 Nm-re kell meghúzni a gyertyát.
Szia,

nekem van egy eladó Finsterem, ha esetleg érdekel:
http://hardverapro.hu/apro/fin...
Hát ez gatyára égett! Ha megkaparod csavarhúzóval, a szigetelést le tudod szedni. De a lényeg, hogy meg tudod tekercseltetni :http://www.kepesmotor.hu/elekt.... Fordulj hozzá bátran.
Hy
Erre gondoltam én is!
De azért köszi a válaszokat.
üdv
Kivettem a generátort, így néz ki.
A második a tuti!
Fűzött felni, 3 évvel fiatalabb, stb.
Sztem nem túl jó ötlet! Az airbox nemhiába olyan, amilyen, nem szabad bele tenni semmit!
hali kellene egy kis segítség vettem 1 dr 500 at és ahoz kelle út mutató a vezérléséhez mert a vezérmü tengelyen nincs jel elöre is köszi
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék,hogy mit tudtok arról ha van egy drz e motorom ami 1 személyre van műszakiztatva azt át tudom íratni 2 személyre?köszi
Hali!
Én a légszűrőházba tettem ,a légszűrőnél épp elfér jól becsomagolva,és könnyen ki is vehető mert gyors záras az oldalidom!
fejidom mögé, pont befér.
Nem, holnap megyek ha minden igaz.
a múltkor megnézted 600ért azt a 2004-es sm kerekest E-t?
hátizsák vagy kistáska a sárvédőidomon, de én levettem mert csúnya...