vedd le a munkahengert, tekerd ki a légtelenítő csavart, fogd be az ujjaddal
emeld fel a munkahengert amilyen magasra csak tudod és így légtelenítsd
amikor kb a töködnél tart a fékolaj akkor tekerd vissza a légtelenítőcsavart, és most már le tudod légteleníteni rendesen
azért kell így kínlódni mert, beszorult egy buborék a csőbe és a levegő nem szeret lefelé menni
Szerintem az lehet a gubanc ezekkel a leégésekkel,hogy ha az akksi valamiért nem képes felvenni a töltést akkor elsül a tekercs,mert az áramot hővé alakítja.Ez lehet ugye a fesszabájzó hibája,vagy esetleg a csati hibája,vagy magáé az akksié.Lehet hogy ez mind marhaság amit írtam,a történteket csak a tekercs tudná hitelesen elmesélni.
Nincs semmi extra fogyasztóm még műszerfal sincs, csak az első- hátsó lámpák és a gyújtás, izzók: 60/55 W és 21/5W. Ahogy a képen látod a csavarok benne vannak. Ami gyanús, hogy ez már nem a gyári tekercselés és így sikerült.
Hali
VAPOR km órával kapcsolatos kérdésem lenne.
Ugyebár itt belehet állítani hogy mikor világítson a sárga és a piros lámpa fordulattól függően,mennyinél kéne a sárgának mennyinél a pirosnak,piros a max ugyebár.
Ford sz. mérőnél még van ez a 0.5-1-2 beállítás alap az 1 de nekem akkor alapjáraton kb 800 nál lenne szívatóval megy 1200körül ,sztem ez alacsony.
Ha valaki ezeket már kisilabizálta leírhatná nekem.
üdv
Sziasztok,
Első fékmunkahengerem nem viszi le az olajat! 2 hónapja cseréltem karmantyúkat! Most tettem fel az sm kereket és vissza kellett nyomni a fékdugattyúkat hogy rámenjen a vastagabb tárcsára a nyereg! Ahhoz kiengedtem egy kicsit a légtelenítőt és utána már nem tudtam lelégteleníteni! Aztán szétszedtem és akkor vettem észre hogy a főfékhenger tartályából nem megy le az olaj! Minden megoldás érdekel! Köszönöm. Üdvözlet!
szevasztok fórumlakók drz keresek 600 ezer ft-ig lehetőleg e verziót magyar okmányokkal, műszaki ha lejárt nem gond! A motor.hu, képesmotoron, használtautón nem igazán találtam jót!
Mitől éghetett le ennyire? Valami nagy áramfelvételű tényező/tényezők van/vannak a dolgok mödött, van kormányfűtésed, vagy nagy teljesítményű izzók, vagy csaksimán a járó motor keltette rázkódás miatt a rézdrótról ledörzsölődött a lakkréteg úgy úgy lett zárlatos, vagy-e mi? Remélem nincs alulméretezve a generátor, és nem túlterhelés okozta, hanem csak a mechanikai rázkódás, vagy a sokat emlegetett kilazuló csavarok daráltak bele a tekercsekbe?
Hát ez gatyára égett! Ha megkaparod csavarhúzóval, a szigetelést le tudod szedni. De a lényeg, hogy meg tudod tekercseltetni :http://www.kepesmotor.hu/elekt.... Fordulj hozzá bátran.
emeld fel a munkahengert amilyen magasra csak tudod és így légtelenítsd
amikor kb a töködnél tart a fékolaj akkor tekerd vissza a légtelenítőcsavart, és most már le tudod légteleníteni rendesen
azért kell így kínlódni mert, beszorult egy buborék a csőbe és a levegő nem szeret lefelé menni