Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztán majd természetesen beszámolok, hogy mi lett a tuti megoldás.
Igen, most kísérletezem, még egyszer lepolírozom puha szivaccsal, de most Farecla g3 helyett (amitől nem lett túl csillogós sajnos) xerapol-al, hogy legalább foltos ne legyen, aztán fújok rá dupli-color műanyag alapozót, űgy tűnik hogy már eleve ettől csillogósabb lesz (más elemeken már kipróbáltam), aztán lehet hogy még főléfújok egy kis fekete Motip Very Well-t, aztán meglátjuk. Lehet hogy aztán a végén mégis fólia lesz, vagy új idom
fesd le....az is elég jó megoldás és tartós akár ki akár mit mond.
a másik hogy ezzel a fóliával simán le tudod húzni a felületet mivel hőre lágyul és lehet szépen formálni...

üdv
én vateráról vettem rá a fóliát, 1800 Ft volt egy 40x152cm-es darab, az elég a fejidomra, a telószárvédőkre és a tankra is! "3D carbon fólia" így van fent vaterán.
Köszi,
szerintem én is házilag fogom csinálni a fóliázást, ha más megoldást nem találok, vagy marad egy új fejidom, ha találok valami jó árú utángyártottat, amit egyelőre ugyan nem sikerült :), oldal van bármennyi, fejt viszont nem találtam eddig.
Szia
A fejidom karbonozását itthon csináltam magamnak, a lámpa alatti rész több darabból van kirakva, de az afeletti rész 1 fóliából! Nekem rátapadt simán a felületre!
A tükröket nem tudom hol lehet kapni, én igy vettem! Nem sokat látni benne, de legalább szép
a fejidomos képnél már csak a jobb oldali van meg !

illetve a blokk alsó része még teljesen megvan. egyedül a lentkerék és a szabadon futója hiányzik róla !

érdeklődni itt, vagy email vagy teló.

apriliarx125@gmail.com
06 30 417 02 33

Szia,

a motorod képeit nézegetve felmerült bennem 1-2 kérdés.
Pont a napokban szerettem volna én is lekarbonfóliáztatni a fejidomomat, mivel a polírozás nem nagyon segített rajta, bemattult a felület, és nem is lett túl homogén. Be is vittem hát egy ilyen dekorcéghez, ahol megnézték, majd azt mondták rá hogy erre a műanyagra nem ragad rá a fólia, meg amúgy is túl bonyolult lenne rárakni. Neked hol sikerült? Vagy te magad tetted rá? Mennyire tűnik tartósnak? Illetve anyagilag mennyire költséges?

A másik kérdésem, a tükreid a Suzuki honlapon is forgalmazott tükrök? Ha igen, ezekben többet látni mint a gyáriban? Mert hogy a gyári kockatükörben sajnos alapból sokat nem látok, csak ha behúzom a könyököm.
Előre is köszi!
Haller ha valakit érdekelne az alábbi cumó :) még ezek megmaradtak a drz-böl :)
20-5-636-213
Köszönöm szépen, sokat segítettél! Esetleg valaki dr-z s vagy sm-re, Honda xl 600v transalp csere?
Hahó ini-mini vagy már? Kezed begyógyult? Nagyon eltűntél innen
vágd le nyugodtan, én is levágtam
42e km, 30-enél cserélni kellet a hengert + hajtókart dugót, mivel az előző tulaj szétbaszta... vezérműlánycot 40e-nél cseréltettem, 440es henger van rajta + fcr karbi + nyitott kipu, erőre kb annyi mint az E verzió, vagy erősebb.
200 km-ig "kényelmes" az ülése,de nekem onnantól kínzás lenne ha egyseggel többet kellene mennem...
SM verziót hajtok,nyitott kipu van rajta,és így is 4 liter alatt marad a fogyasztása.
Csak a rendszeres olajcsere,valamint a hátsó gumicsere volt eddig.
Remélem tudtam segíteni.
Majd ha a jöv hónapban meglesz lehet megcsörgetlek vagy írok
Neked menyi km van benne? Volt már komolyabb javítani való?
Enyémen ilyen van, és le lettek vágva a kis fülek. 3 süllyesztett csavarral lett rögzítve. Majd csináltatok rá matricát h eltakarja a csavarfejeket.
Valaki tett már fel E-re universalmotor-os ledes sárvédő toldatot? Ha igen, hagy kérjek már pár képet a felfogatásról. Azon gondolkozom, hogy levágjam-e a négy darab kis rögzítő konzolt, mert oldalt úgyis lelógna mellette
Nem szabad leszállni! Lehet megerőszakolt egy barnamedve,azért fájt a segged!
Bocs de le kellett csapnom ezt a labdát
Nagyon szép a gép!
Erről jut eszembe,nekem e-van és abban nem fordított a teló,de nem tetszik az a harmonika rajta,valaki vett már rá teló harisnyát?
Bringámon is az van olvastam hogy van nagyobb méretben is de ekkorát nem találtam,sokkal jobban nézne ki vele...
én tavaly nyáron mentem vele 500at egyhuzamba, 2x álltam meg csak, akkor is tankolni, de megmondom őszintén, ez nem erre van kitalálva, utána 2 napig fájt a seggem... de arra nagyon jó h. mész, mész, aztán elhagyod vele az utat, erdőbe be, hegyrefel-le, ez erre van kitalálva! szervizigénye se olyan hatalmas
Sziasztok! Érdeklődnék hogy drz-vel kb menyit lehet megtenni 1-1 túra alkalmával egy huzamban ami még kényelmes? 2-300 km-es vonulásokat be lehet vállalni? Menyit fogyaszt normál használat mellet. Van-e valami típushibája amire oda kell figyelni. Meg ilyen komolyabb generálig menyit megy el, gondolok itt vez.láncra, dugó szett...... Nekem most egy transalpom van de nagyon szeretek földes utakon, erdőkben motorozni amihez a Ta kicsit nehéz és sajnálom is viszont, kisebb-nagyobb aszfaltos túrákra is szoktunk menni barátnőmmel és nemtudom hogy a drz meg állná-e a helyét.
Évjárat béli különbségek is érdekelnek, egyszóval minden ami segíthet dönteni. Ha valakinek van kedve segíteni azt nagyon meg köszönném.
Szia!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzád,hogy van-e neked a bal oldali(légszűrőt takaró idomhoz) biztosító patentod,3 van belőle a drz-,arra kis füles "csavarra" gondolok!
Válaszod előre is köszönöm!