Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

írtam!
És melyik keménységet választottad a 3 közül? Mert, hogy minimum 3 féle betét létezik a DRZ-hez is...
nekem most bendix gyártmányú van fent, de űberkirály
ha csak erősen ránézek már akkor fog
kicsit eszegeti a tárcsát, de nem igen érdekel
ha beizzik akkor kicsit nyikorog de az sem érdekel
az a lényeg hogy facán fogjon
goldfren egy másik gépemen volt hátul de az csak akkor fogott amikor már rajta álltam a fékkaron
engem érdekelnének a tapasztalatok
Köszi a válaszokat, így már nem aggódok! A nyomás elől 1.8 , hátul 1.9 , csak közúton használva!
Fékbetét csere előtt állok. GoldFrent használtam eddig és nem vagyok elégedett vele. Közúti közlekedésre egyáltalán nem tartom jó választásnak DRZ-hez, mert nagyobb sebesség tartományban gyakran baromira nem akar fogni, mikor igencsak szükség lenne rá...
A féknyereg patikai tisztaságra kipucolva, a dugattyúk járnak mint a doxaóra, de ennek ellenére a GoldFrennel rohadtul szar a fék.
Közúti túrázásra kellene valami nagyon megbízható, nagyon királyul fogó fékbetét, ami nem olyan kemény mint a gyámánt, de nem is maszatolódik el. Rendelek fém fékcsövet is a nagyobb féknyomás felépítéséhez. Esetleg valaki, akinek valamelyik típus nagyon bevállt megosztaná? Nem érdekel ha gyakran kell cserélni a betétet csak fogjon végre normálisan az a kib*szott fék.
kb 2x gyakrabban cserelsz olajat es kb ennyiben ki is merul a szervizigenye. Persze rendszeresen takaritani kell a levegoszurot is.
ha nem akarod nagyon kemeny nyomason haszalni nem lesz vele gond, akkor lenne ha 150est akarnal 140be tenni, akkor begyurodne igencsak.
Nem kell vele foglalkozni jó az bele még a 160-as ba is
Helósztok motorvásárlás előtt állok,és ezért szeretnélek megkérdezni titeket,hogy a tapasztalatok alapján egy E-s DRZ mennyivel szervizigényesebb mint egy S-es?Minden vélemény érdekel válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok! Cserélt már valaki 140/70-es gumit 150/60-asra ÚGY, hogy maradt a 140/70-es tömlő? Ma voltam gumit cseréltetni így , és az egyik szerelő közölte, hogy befogja gyűrni a tömlőt a gumi , és defekt miatt megfogok halni ha ezt felteszi , a másik meg kijött és azt mondta, hogy nyugodtan mehet a csere , nem lesz baj. Szóval inkább titeket kérdeznélek, akkor most hogy is van ez? Amúgy a csere megtörtént!
Köszönöm És viszont mindenkinek széles útat gumi fákat
Hali.
Akkor nem tudom miért lett ilyen bajod a géppel mert ezek 50.000 et elmennek alaphangon bontás nélkül.De mindeggy ha most jó akkor sokáig jó is lesz az tuti .jó motorozást kívánok hozzá.
Köszi a képeket, mindenképp hasznos lesz a bekötéshez
Jöhet! makrai.jozsef@freemail.hu
Van ám különbség 160/60-as és 160/60-as gumi között...nem is kevés! Felni szélesség se mindegy! Nekem Conti gumi van gyári SM felnin és bőven elfér tényleg..még közelében sincs a láncnak!
szia,
nekem van egy finster rendszerem ha érdekel adj egy email címet küldök árat, képet!
Szia - Timba - itt vannak a képek az első fék bekötésről ahogy igértem,reméllem tudtam segiteni,ha kérdésed van szivesen válaszolok amenyiben tudok!
DRZ ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
06-20-5-636-213
nagy.david@kalocsakom.hu
Nekem van egy felesleges 2000Ft-
Szevasztok!

Érdeklődnék,hogy véletlenül valakinek elfekvőben nincs-e a hűtőhőz
bal oldali hűtőrács (elhagytam ) vagy párban eladó ?
Na ez az 13800 volt benne a tulaj rá is irta a adás-vételire
És bontatlan a blok ezt bent is mondták
1200 s a tipusa lég olaj hütésü
És még minden gyári rajta kivéve a lánc szetet amit szintén én cseréltem
Hát majd meggondolom pont most írt a kolega hogy neki meg a lánc beleér a 160-ba. Tudom hogy jobb, az XT660-on is az van gyárilag lehet döntögetni de a DRZ-n egyenlőre a 140es van és marad is mert még bőven jó és ez a gyári gumája.