Szia
Gondltam erre is ,de nemigen találok olyan áron hogy még egy felújítás is beleférjen,mindenki azt írja hogy "tökéletes állapotú". Műszakival meg nem lesz gond megcsinálom rajta amit kell meg úgyis ismerős viszi.
üdv
én szinte alig megyek az xr-el ha messzebb megyünk általában futón visszük aztán így is 2 év alatt belement 5500km
pedig néha hetekig be sincs indítva
ha van egy príma szerelő ismerősöd akkor megérné venni egy rokkantabb gépet olcsón és utána rendbe tenni
így kb ott leszel árban mint a drágábbak de legalább tudod mit tettetek bele és kb mennyit fog menni
az E drz-t meg okosan mert elég sok helyen elhajtják a műszakiról, egyik ismerős ezért(is) adta el
HUNTER1000-é pl?
2004-es, első tulaj, rendszám, törzskönyv, műszaki sajna lejárt. Blokkja pár Hsz-sal lejjebb látható. :) Ha kell az egész mociról kép szolj és lövök.
Olcsón is lehet korrekt gépeket venni szerintem.
Én 500ért, átírással vettem egy 2002-es drzt lassan 3 éve és egy generátortekercselésen kívül csak a kopó cuccokra kellett költenem.
hy
Valahogy én is így gondolom ahogy te! Max 800.000 de ahogy számolom abban benne is leszek,mivel ha 600.000körül veszek egy E-s gépet ahoz még az sm szett meg a többi cucc.....addig még nézegetek mocikat próbálgatom ,érdeklődök kb 1 hónap múlva lenne esedékes a vásárlás.
köszi az infókat
üdv
én nem bíznék a km óra állásában , ismerősöm megvette újonnan és kb olyan 2000 km körül kikötötte az órát és ugye így nem mér, vannak sajna ilyenek , nekem az a véleményem hogy lehet egy 20000 ezres jobb állapotba van mint egy 10000 ezres , ez mind emberöl függ , menyire figyelt oda olajra szűrőre és hogy hol használta na és hogy menyire lelkiismeretes az eladó mikor eladásra kerül , én is szeretnék lassan drz t de én már nem nagyon figyelem a km állását én megpróbálok minél olcsóbban venni max 800 at szánok rá kb olyan 600 é beszerzek egyet és ha baj van még van 200 felújításra, volt rá példa hogy valaki drágán vette és azzal is beszívta mert komplett dugó henger csere , én szurkolok hogy egy pöpec drz t fogj ki
Köszi
Kövi kérdésem.
Ugyebár nézegetem használt oldalakat és ott írják hogy x éves x km-el,ezek mennyire reálisak?
pl:
2006 5000km
2008 15000km sm
2005 6500km
2006 7000km
2005 14500km sm
2007 7000km
És mi az a km ami után várható komolyabb meghibásodás?
köszi üdv
Köszi
Újabb kérdés,
azt hogy k5-k6-k7-k8 honnan lehet megtudni a legegyszerűbben?
Csak azért érdekel mer k8-ról olvastam hogy több gond volt vele (anyagminőség).
köszi
üdv
Halvány lila gőzöm sincs,sok. Minden nyáron használtam főleg terepen endúrózásra. Eddig csak kopó alkatrészeket kellett cserélnem,lánc,lánckerék,olaj(kormány ). A blokkot még nem bántottam. A gyári fékbetétek vannak még benne. Pedig kapott rendesen.
Sziasztok 310mm-es SM első féktárcsát vásárolnék csak jó álapotu érdekel vagy esetleg ujjat honnan tudnék rendelni a neten nem találtam.Sürgős lenne.köszi!
Én is egy füzetet vezetek a megtett kilométerekről,de nekem nincs üzemóra számlálóm és nem is akarok feltenni,ha motorozás közben véletlenül átfordul az óra,akkor beírom telefonba itthon pedig jegyzem,az olajat pedig 1000 km-enként dobom le róla!
Hali. Gondolom E-st néztél,és azokon olyan km számláló van ami 99.9-nél átfordul. Nekem is gondot okozott,hogy mikor is volt olajcs.vagy mennyit is mentem már az előző óta?! Van aki a tankolásokat számolja,én füzetet vezettek,és van az üó.számláló. Ez azért jó,mert sokkal pontosabban tájékoztat az olajcs.esedékességéről. Nekem 2004 óta van DR-Z-m,mondjuk én újonnan vettem 0km-en de az olaj a lelke neki. 1500-2000km-ként cseréltem,csak márkás olajat kapott. Télen szétszedtük és nem hittem a szememnek: Semmi baja! Tehát,csak ajánlani tudom ezt a típust,biztosan sok örömet fog okozni. Ha kérdésed van,keress bátran.
Sziasztok
Drz vásárlás előtt vagyok .
Nézegetem dögivel a használt oldalakat és nem egy olyan gépet látok amin oda van írva hogy üzemóra számlálóval. Több fórumot olvastam ,teszteket miegymást amit lehet, de sehol nem írták hogy ezek üzemórásak lennének. Miért is van ez? Lehet így hülyén hangzik a kérdés mivel"már utána olvastam itt ott",de inkább teszek fel ilyen kérdést mint hogy utána szívjak.
köszi
üdv
Mérd le, a tengelyt, a külső átmérőjét, szélességét, aztán csapágybolt. Max kisebb átalakítás... Megjártam ezt az utat, de nekem teljes hátsó felújítás volt. Kb 1/3 árból...
Gondltam erre is ,de nemigen találok olyan áron hogy még egy felújítás is beleférjen,mindenki azt írja hogy "tökéletes állapotú". Műszakival meg nem lesz gond megcsinálom rajta amit kell meg úgyis ismerős viszi.
üdv