én is egyelőre csak az elsőre akarom bekötni, csak még nem volt ötletem, hová szereljem fel az érzékelőt. Ha lesz időd, esetleg tudnál arról csinálni pár közeli képet, ahogy te megoldottad? Előre is köszi
Helló, első fejidomot keresek tompított+refis lámpával; a gyári S vagy más verzió is érdekel, szóval ha valakinek van egy elfekvőben, ne tartsa magában
a féket meg tudjátok oldani úgy is hogy a fékkörbe épitettek be nyomásérzékeny gombát és az fogja kapcsolni a féklámpát, valaki csinált már ilyet itt a fórumon azt hiszem.
2ben simán fel lehet venni 15-41-el is, csak jól hátra kell ülni és jön fel könnyen ha megrántod kicsit a kormányt, csak hátra ne ess láb a hátsó féken
szia,nemrég jártam ebben a cipőben én is,én ufó toldatot vettem,bekötés mindkét fékre,már ha egyátalán a féklámpa érzékelőjét kérdezed elég körülményes,nem lehetetlen de nem könnyű.én első fékre kötöttem rá egy sima nyomókapcsolóval, és egy gumiharangban rejtettem el a kapcsolót (szinte vízmentes),ez eddig reméllem tiszta sor,a hátsó fékre is rá lehetne kötni, megoldottam volna,csak ott nálam (szintén E tipus) az a gond hogy nagyrészt terepen van használva és nem tudtam elrejteni sehová magát a húzókapcsolót,olyan helyre nem tudtam volna betenni hogy ne sérülne,van megoldás,én azt találtam ki hogy majd ha ki lesz véve a blokk (egyszer valamikor) akkor a váz mögé ahol a hátsó fékolaj tartály is van hegesztek be egy vékony vascsövet és abban lesz elrejtve a kapcsoló(ott már tuti védelmet élvezne szinte bármitől) és onnét egy rugóval csatlakoznék be a hátsó fékkarhoz!Én igy oldottam meg az elsőt és igy fogom majd a hátsót is majd idővel,csak ívvel hegeszteni nem mertem igy hogy nincs szétszedve,mert csak szétbarmoltam volna a környéket.Biztos van más megoldás is,én ezt láttam jónak igy csináltam!
gyári SM 15-41-es áttétellel mennyire egyszerű az egykerekezés?
megy 1. be még csak csak jön kerékre, de 2. ben a motorerőt már kevésnek találom.
idén erre szánnám az időmet, hogy kicsit jobban menjen.
ha vki tud segítő tanácsod adni az szívesen venném.
Valószínűleg 'lenyalta' a fogaskerekek kapcsolókörmeit, fogaskerék pár csere, az 1 és a 2-es sebesség összes fogaskerekeit kell cseréni!
De szétszedésnél érdemes ránézni a többire is, hátha az is rossz már és akkor azt is cseréni kell!
:(
Sziasztok!
Lenne egy Suzuki DR600 80eFT-ért ami agaszt,hogy magas fordulaton kidobja az 1es 2-es sebességet.Szerintetek mi lehet a probléma,érdemes ennyiért megvenni?Mert 70-re talán letudom alkudni.De félek a váltóproblémától.
Előre is köszi mindenkinek!
Üdv mindenkinek!
Tudom, hogy jó tudna, ha esetleg alacsony az olajnyomás, de hány DRZ ment eddig tönkre alacsony olajnyomás miatt? Mert én eddig még nem hallottam olyat!
A másik: Ha egy olajfurat eltömődik akármilyen kosz miatt, azt hogy mutatja ki az olajgomba? sehogy... de a kár viszont bekövetkezik... akkor?
Nem kötözködni akarok ám, csak kérdem
Köszi!
Ennek a jeladónak a beszereléséhez sajnos elég sok alkura van szükség, amihez lassan kezd elfogyni a türelmem...A legkisebb olajgomba amit találtam 21-es kulcsnyílású hatlapfejjel rendelkezik, és nagy jóindulattal is max. 19-eset lehetne becsavarni a szűk hely miatt (de azt is csak nagyon faszán megreszelve), így azt is vissza kéne maratani több mint 1-1 mm-vel hogy bebecsavarható legyen. Az adapter motorblokkból kilógó hossza, ahova be lenne csavarva az olajgomba min. 12 mm, az olajgombát becsavarva sajnos nem tudnám visszatenni a blokkvédőmet sem, így vagy az olajgomba 12 mm hosszú tőcsavarmenetéből kéne faragni vissza jópár mm-t, vagy nem lesz blokkvédő. A megfelelő tömítés még nem is lenne nagy ügy. A másik, hogy az adapterrel együtt nagyon kilógna az olajgomba a blokkból, így ha vissza is reszelek belőle picit, a blokkvédőtől hajszál választja el, így ha fentakadok pl, egy farönkön, a blokkvédő először ezen a 25mm-s erőkaron keresztül verne bele az alu blokkba, ami nem kis fájdalom lenne... Hát..., elment a kedvem, ez már gányolás kategória, amit nagyon nem szeretek.
Egyelőre leállok a projekttel. Ha valaki jobb megoldással gombot tud varrni a témára, gányolás nélkül az megoszthatná.
Sziasztok, rendeltem egy universalmotor-os hátsó sárvédőtoldatot, az lenne a kérdésem, hogy aki E-re rakta fel, az hogy oldotta meg az érzékelő felszerelését, illetve első vagy hátsó fékhez célszerűbb rakni?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Nagyon szivessen!
Bármi kell keress!
üdv.
megy 1. be még csak csak jön kerékre, de 2. ben a motorerőt már kevésnek találom.
idén erre szánnám az időmet, hogy kicsit jobban menjen.
ha vki tud segítő tanácsod adni az szívesen venném.
így nem tudom megítélni!
És szerinted 70ezret megér így a moci?
Amúgy nincs nagyon gatya állapotban és a hanga is szép.
De szétszedésnél érdemes ránézni a többire is, hátha az is rossz már és akkor azt is cseréni kell!
:(
Lenne egy Suzuki DR600 80eFT-ért ami agaszt,hogy magas fordulaton kidobja az 1es 2-es sebességet.Szerintetek mi lehet a probléma,érdemes ennyiért megvenni?Mert 70-re talán letudom alkudni.De félek a váltóproblémától.
Előre is köszi mindenkinek!
Tudom, hogy jó tudna, ha esetleg alacsony az olajnyomás, de hány DRZ ment eddig tönkre alacsony olajnyomás miatt? Mert én eddig még nem hallottam olyat!
A másik: Ha egy olajfurat eltömődik akármilyen kosz miatt, azt hogy mutatja ki az olajgomba? sehogy... de a kár viszont bekövetkezik... akkor?
Nem kötözködni akarok ám, csak kérdem
ez a típus: http://www.universalmotor.hu/p...
köszi előre is
Ennek a jeladónak a beszereléséhez sajnos elég sok alkura van szükség, amihez lassan kezd elfogyni a türelmem...A legkisebb olajgomba amit találtam 21-es kulcsnyílású hatlapfejjel rendelkezik, és nagy jóindulattal is max. 19-eset lehetne becsavarni a szűk hely miatt (de azt is csak nagyon faszán megreszelve), így azt is vissza kéne maratani több mint 1-1 mm-vel hogy bebecsavarható legyen. Az adapter motorblokkból kilógó hossza, ahova be lenne csavarva az olajgomba min. 12 mm, az olajgombát becsavarva sajnos nem tudnám visszatenni a blokkvédőmet sem, így vagy az olajgomba 12 mm hosszú tőcsavarmenetéből kéne faragni vissza jópár mm-t, vagy nem lesz blokkvédő. A megfelelő tömítés még nem is lenne nagy ügy. A másik, hogy az adapterrel együtt nagyon kilógna az olajgomba a blokkból, így ha vissza is reszelek belőle picit, a blokkvédőtől hajszál választja el, így ha fentakadok pl, egy farönkön, a blokkvédő először ezen a 25mm-s erőkaron keresztül verne bele az alu blokkba, ami nem kis fájdalom lenne... Hát..., elment a kedvem, ez már gányolás kategória, amit nagyon nem szeretek.
Egyelőre leállok a projekttel. Ha valaki jobb megoldással gombot tud varrni a témára, gányolás nélkül az megoszthatná.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Elment a hó, unatkozik a jegesmedve!