DR 650-es vásárlása esetén mire kell odafigyelni.
Az tudom, hogy 95ben volt modellváltás, gondolom a fiatalabbak jobbak is?! Viszont iolyat is halottam, hogy a 97-98-as modellekben valami alkatrészt elméreteztek a blokkban és ezmiatt szétveri magát, de ez megelőzhető 96-os vagy 99 és utáni alkatrész beépítésével, csak nem tudom mi ez az alkatrész.
Valamint szeretném megkérdezni, hogy a levegő/olaj miatt nem túl forrófejűek-e?
Egyébként ha valaki tud papírok nélküli de jó állapotú gépet az is írhat!
Melyik feledben? Mit ittál? Páleszka?
Metransnak jól megy meg a floydnak is, elvégre ők járnak ki hozzátok
Na megyek filmet nézni meg szotyizni, jóccakát, még délelőtt vagyok és utánna eltűnök 3.-áig. Fehérváron leszek haverokkal bebaszós ünneplős pozitúrában
olyan nem kell minden adat a felemben van.
hanem beszéltem ma egy metrans-os emberrel kb1000milla az a új diesel mozdonyuk. majd seggre estem az árától
Nem vagyok vasutas, hanem trakciós és veled ellentétben megkaptam a kis kártyát is........ Az meg hogy mit buzgálkodtok, majd eldöntitek
Aki egy dobból is szerszámost akar csinálni, attól semmi jóra nem számítok
Fedélzeti computert nem épesz bele?
akkor úgy írom hogy egy vasutas is felfogja:
nagyon faszák az idomok, full karcmentesek
aztán sajnál terepezni vele, endúró szettet szerzett már
érteni?
SM-el ütni-verni nem jó, mert ott aszfalt van Az meg kemény 1szer estem aszfalton, akkor is egy tetves öregasszony miatt pesten Sárban az erdőben pihepuha taknyolni
Köszi a képeket, nagy segítség volt. Csak néztem először, hogy mik ezek a képen, mert az én vasamban nem volt ennyi minden ! Mikor megjött a felújítószett, akkor nyert értelmet az egész. Az enyémben a szimeringek szétb***va (már ahol volt), a zsírzógombok helyén normál menetes gombok ferdén belekapatva, az összes tengely vastagon oxidálódva, a tűgörgők pedig úgy szétrohadva,hogy volt amit kézzel szét lehetett morzsolni ! Az egész össze volt rohadva. Ezért kellet kalapáccsal szétszedni. De szinte alig volt egy pici lógása!
Ezúton üzenem az otthon kókányoló vadbarmoknak, hogy kapják be a *********************************** meg a jó ****************************! Ha valaki ilyen elhanyagolt motort ad el, akkor legalább a leendő gazdának mondja meg, hogy saját maga barmolta a gépet, vagy inkább adja el hibásként! (szerencsére a blokkhoz nem nyúltak, legalábbis a suzukinál azt mondták, hogy az tökéletes mikor bevittem átnézetni. Kár, hogy a lengőkart, himbát nem nézettem meg)
DR 650-es vásárlása esetén mire kell odafigyelni.
Az tudom, hogy 95ben volt modellváltás, gondolom a fiatalabbak jobbak is?! Viszont iolyat is halottam, hogy a 97-98-as modellekben valami alkatrészt elméreteztek a blokkban és ezmiatt szétveri magát, de ez megelőzhető 96-os vagy 99 és utáni alkatrész beépítésével, csak nem tudom mi ez az alkatrész.
Valamint szeretném megkérdezni, hogy a levegő/olaj miatt nem túl forrófejűek-e?
Egyébként ha valaki tud papírok nélküli de jó állapotú gépet az is írhat!
Jó a vidi, milyen navigációt használsz terepen? Ott a kormány tetején nincs nagyon sérülékeny helyen, a belógó ágak miatt?
Valójában ez a lényege egy fóromnak, és nem az állandó acsarkodás.
Csak a tatyó műanyag alja van meg.
üdv.
Vagy írj e.mailt.
üdv.
Metransnak jól megy meg a floydnak is, elvégre ők járnak ki hozzátok
Na megyek filmet nézni meg szotyizni, jóccakát, még délelőtt vagyok és utánna eltűnök 3.-áig. Fehérváron leszek haverokkal bebaszós ünneplős pozitúrában
hanem beszéltem ma egy metrans-os emberrel kb1000milla az a új diesel mozdonyuk. majd seggre estem az árától
Aki egy dobból is szerszámost akar csinálni, attól semmi jóra nem számítok
Fedélzeti computert nem épesz bele?
nagyon faszák az idomok, full karcmentesek
aztán sajnál terepezni vele, endúró szettet szerzett már
érteni?
amúgy ma 16:00-kor már itthon voltam
Ezúton üzenem az otthon kókányoló vadbarmoknak, hogy kapják be a *********************************** meg a jó ****************************! Ha valaki ilyen elhanyagolt motort ad el, akkor legalább a leendő gazdának mondja meg, hogy saját maga barmolta a gépet, vagy inkább adja el hibásként! (szerencsére a blokkhoz nem nyúltak, legalábbis a suzukinál azt mondták, hogy az tökéletes mikor bevittem átnézetni. Kár, hogy a lengőkart, himbát nem nézettem meg)
Elég drága lesz, mert a forgalmit ki kell cserélni + ezernyi apróság :))