Igazából én sem tudom, hogy sikerült összehozni. Már a rakparton hallottam valami furcsa hangot, olyan volt, mint ha menet közben magától indítózott volna a motor. Akivel voltam, mondta, hogy a lánc lesz az... Furcsa volt, mert nem hátulról hallottam a hangot. Reménykedtem bármi is az, legalább hazáig kibírja (max 10 perces út lett volna). A lényeg: elhagytam az első lánckereket s minden hozzá tartozó alkatrészt
Még nem kaptam meg a képeket, de amint lesz, felteszem!
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere csak 45.000 ft.
2. Hein Gericke 2 részes újszerű bőrruha 1 szezont használt 54es kb 185 cm 80 kg-ra 40.000ft
3. Fox Racing Mez Xl-es szép állapotú 4000 ft
4. Pirelli Scorpion A/T 140/80-18 8-5-8mm bordával 2007es 4000 ft
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy drz E nél van e valami gyári beállitása a levegő csavarjának vagyis hányat kell tekerni rajta ? Minden ami rajta van a motoron gyári !
beszereltem a karbit amit küldtél megminden más kütyüt de a próba uton azt mondta a motor hogy álj
és úgy néz ki hogy kellesz hozzá egy pár alkatrész gondolkodom használt cuccban is de csak E betűs drz röl érdekelne a henger dugó gyűrű hengerfely vezérléssel...... üdv
egy közelítő árat írhatnál ezekre külön külön de ha nem publikus akkor email címre apriliarx125@gmail.com
Hello mindenkinek. Lenne egy műszaki kérdésem. S-es DRZ-m van sport kipuval, szal a lényeg: a mai nap folyamán mentem egy jó kis kört kb. 140 km és úgy 50 km után elkezdtem érezni egy erősebb rezgést az egész motoron és a kipufogó is hangosabb lett viszont erőben nem lett változás inkább csak hangban, viszont a rendszer nem fúj ki sehol. Valaki találkozott már ilyennel? Esetleg tipp? köszi
Tegnap meg volt dokival az utolsó karika.
A Lágymányosi híd közepén úgy döntött, hogy szétesik. Áttoltam a hídon egészen az OBI-ig. Ott várt a felmentő sereg. Első ránézésre lesett a lánc, de amikor vissza akartuk tenni, már nem volt mire tenni A fél motort elhagytam a hídon. Dokit bepakoltuk a kocsiba. Ki kellett centizni, de pont befért. Este visszamentünk, amikor már kisebb volt a forgalom és összegyűjtöttük kicsi doki lelkét.
Képeket később mellékelek az esethez (hátha érdekel valakit)...
nem-nem hideg motort járatod 3-4 percet,leállítod vársz 3-4 percet (tejesen függőleges állásban) kitekered a nívót letörlöd visszadugod (nem tekered vissza) min és a max jel között kell hogy legyen.
Sziasztok!Olyant szeretnék tőletek kérdezni hogy drz400sm-be hogy elenörzitek az olajszintet ha mentek vele utánna megálltok és mennyit vártok hány percet kb?
Még nem kaptam meg a képeket, de amint lesz, felteszem!