Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bakker hát ha velem ilyen lenne én nem tudom mit csinálnék
bakker az egyik legszebb vas ....
hú bazzeg , sajnálom ... én ezért örülök hogy nicns hitel a nyakamon....
hát elvitték a motort
a bank
Mitörtént hogy ekkora szortírozást végeztél ?
Szevasztok
Lenne pár eladó DRZ cuccom
íme:
DRZ400SM elsö fejidom 5000ft (használt)
RMZ sárvédö 3000ft (használt)
DRZ400S gyári dob 10000ft (használt)
DRZ400 elsö-hátsó felni 20000ft/2db
küllök 21colos kerékbe 36db 10000ft
küllök 18colos kerékbe 36db 10000ft
DRZ400 jobbos hütöidom 2000ft (használt)
DRZ400 44es hátsó lánckerék 3000ft (enyhén kopott)
DRZ400 vázvédö 5000ft (használt)
DRZ400 blokkvédö 5000ft (használt)
DRZ400 S/SM duda 1000ft
Acerbis ledes lámpa DRZ400S re alakitva(segédváz miatt) 8000ft (használt)
Motul hűtöfolyadék 1000ft 1l
18colos kerékbe elfordulásgátló 3000ft (használt)
DRZ400S kuplugbowden 5000ft (új)
DRZ400S/E/SM vizpumpa tömszelence 2500ft (új)
DRZ400S sárvédö táska rögzitövel 2000ft (használt)
DRZ400 S/SM láncvédö burkolat 5000ft (újszerü)
egyéb:
KTM SX 80 kipufrendszer 25000ft
defektjavitó habspray 1000ft
kormányszivacs ufo+acerbis 1000ft/db (használt)
kipuf dugó 4T 1000ft
Érdeklödni csak telefonon : Kovács Gábor-Mende
06 30 859 8807
ahham köszi majd kitalálok valamit akkor majd
Kiskunmajsára jön valaki? I. Motorland Extrém Sportnap
Az S-s ben van termosztát az E-s ben pedig nincs és a hűtőbe is másképp vannak bekötve a csövek úgy tudom
Cső!

DR-Z 400S láncvezető görgőt akarok venni, universalmotoron találtam kicsit és nagyot. Ezek jók nekem? Lusta vagyok kimenni lemérni a garázsba.

-csapágy belső átmérő: 8mm, külső átmérő:31mm
-csapágy belső átmérő: 8mm, külső átmérő:42mm
nem baj ez már a legkevesebb és ami fontos volt mostmár tudom köszi szépen a segítséget
Hát mindent én sem tudok....
1 dologban még bizonytalan vagyok a hőtés az e betűsnél máshogy van megoldva igaz ? vagyis elviekben hosszab csövekre lesz szükségem ? ! vagy nem ?
pöff most okosabb lettem :) azt hittem hogy másabb a főtengely hiszen több a paci....
Milyen magasabb terhelést?
Hiszen ugyan az a főtengely van az S-es és az E-s verzióban.
legalább lesz egy kis jó is abban ami történt még 1 kérdéssel azért megbombázlak menyire fogja bírni a főtengely ezt a magasabb terhelést....?
köszi szépen még annyi kérdésem lenne hogy akkor a mocik közti 10 paci külömbség a vezérlés, karburátor, kipufogóban rejlik ?

nekem már van egy FCR karbim tehát ha cserélem a vezérlést illetve a kiput akkor 50 paci felett lesz ?

várom válaszod :)
Egyforma.
De a henger is egyforma, meg a dugó is.
A vezérlése más, meg a hengertalp tömítés vastagabb az S-es verziónál.
itt a gumik. dunailaci@gmail.com
Nagyon szépen köszi azt hittem melegen!
az szép lehet elhagytad vagy eltört a lánckerék biztosító
Fiúk lányok kellene egy két infó mivel széthullott a paripa ezért már át építem e betűsre érdekelne olyan hogy az s-s és az e-s főtengelye ugyan az ? legalábbis a hajtókar mérete érdekelne mert főtengelyt nem tervezek cserélni csak hengert meg hengerfejet e.betűsére és nemszeretném ha mondjuk hoszabb lenne

elöre is köszi a választ
Te legalább olcsóbban megúszod a javítást nem úgy mint én