Tunéziába megyünk motorozni nov4-11 között . Még van pár hely a tréleren . Én DRZ-vel megyek , de lesz quad is . Ha valakit érdekel a kaland hívjon : húsz/9956799
sziasztok!
körülbelül 3 hónapja gyarapítottam a DRZ tulajok táborát, nagyon megtetszett a motor főleg, hogy erő is van benne és nem csak hangja van.. namindegy, eddig semmi probléma nem volt a motorral, csak az volt a furcsa benne, hogy van mikor nem akar leesni az alapjárat vissza, hanem marad a fordulat magasabbon. Mai nap mentem vele egy kört, és miközben motorfékkel gurultam az egyik szakaszon elkezdett visszadurrogni, nemtudtam vele mit kezdeni, megálltam aztán mentem tovább. Aztán amikor a nagyobb egyenesekbe gázelvételnél körülbelül lefulladt a motor közben pöffent egy-két dobhártyaszaggatót megálttam. Szerencsémre valamit szenvedtem a benzincsappal (már volt ilyen probléma másik motornál) tartalékon hagytam, ment tovább mintha mi sem történt volna. Később nyitott állásba tettem, aztán megint elkezdte a fuldoklást, durrogást. Nyitott állapotban elég szar volt a helyzet, tartalékon pedig nem volt vészes, de amikor már itt voltam az utcában, tartalékon is elkezdte csinálni a hülyeségeit... (2003-E)
erre tudtok valami tippet adni nekem, hogy mi lehet a gáz?
Sziasztok!
Tudnátok nekem küldeni egy leírást, hogy mit cseréljek ki a drz sm-ben, hogy nagyobb legyen a teljesítménye?
Egy vezérműtengely csere mennyit dobna a gépen?
A válaszokat előre is köszi.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Az s-es hátsó segédváz felszerelhető átalakítások nélkül e-re?
06-20-5-636-213
DRZ ALKATRÉSZEK NAGY VÁLASZTÉKBAN!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
06-20-5-636-213
na
gy.david@kalocsakom.hu
Látom kened-vágod a DRZ-t!
körülbelül 3 hónapja gyarapítottam a DRZ tulajok táborát, nagyon megtetszett a motor főleg, hogy erő is van benne és nem csak hangja van.. namindegy, eddig semmi probléma nem volt a motorral, csak az volt a furcsa benne, hogy van mikor nem akar leesni az alapjárat vissza, hanem marad a fordulat magasabbon. Mai nap mentem vele egy kört, és miközben motorfékkel gurultam az egyik szakaszon elkezdett visszadurrogni, nemtudtam vele mit kezdeni, megálltam aztán mentem tovább. Aztán amikor a nagyobb egyenesekbe gázelvételnél körülbelül lefulladt a motor közben pöffent egy-két dobhártyaszaggatót megálttam. Szerencsémre valamit szenvedtem a benzincsappal (már volt ilyen probléma másik motornál) tartalékon hagytam, ment tovább mintha mi sem történt volna. Később nyitott állásba tettem, aztán megint elkezdte a fuldoklást, durrogást. Nyitott állapotban elég szar volt a helyzet, tartalékon pedig nem volt vészes, de amikor már itt voltam az utcában, tartalékon is elkezdte csinálni a hülyeségeit... (2003-E)
erre tudtok valami tippet adni nekem, hogy mi lehet a gáz?
az nagyon jót tesz neki! ha találsz használt E-s tengelyeket az kb. ugyanaz mint a hotcams. meg az fcr karbi a másik ami csodát művel
Tudnátok nekem küldeni egy leírást, hogy mit cseréljek ki a drz sm-ben, hogy nagyobb legyen a teljesítménye?
Egy vezérműtengely csere mennyit dobna a gépen?
A válaszokat előre is köszi.
pécsi vagyok, de most külföldön melózok egy darabig
Nagyon jó kép!Kerestem itt baranyából valakit.Te pécsi vagy?
Üdv.
Doki mindenképpen marad, de még nem tudom mi lesz másik