Sziasztok!
A segítségetek kérném, gondoltam megejtem az olajcserét a motoromon(drz400s), alánéztem, hogy hol is lesz az olajleeresztő csavar és akkor vettem észre, hogy kicsit olajos a blokk alja. Nem a csavarnál volt, hanem hátrább, úgy tűnik a váltókar tengelyénél jött ki az olaj. Ami miatt aggódok, hogy a tengelyt ki-be tudom mozgatni kb 2mm-t. Ez komoly baj vagy normális?
Most volt egy kisebb esésem, ahol bal oldalra estem el egy keréknyomban, akkor talán kaphatott a váltókaron keresztül a tengely is, nem tudom. Az esés után nem tűnt fel, hogy komolyabb baj lenne, utána még kb 200 km került is a motorba, de a váltón sem éreztem változást. Vélemény?
Ha a tengely mozgása még normális is, a szimmeringet cserélni kellene, hogy ne kerüljön ki az olaj, megoldható ez a tengely eltávolítása nélkül? Gondolom az nem egyszerű művelet, anélkül viszont hogy tudnám kiszedni a szimmeringet?
Előre is köszi,
Attila
annyi még hozzá hogy az E hengerTALPtömítése vékonyabb, 1 rétegű. az S meg az SM-é 3 rétegű. ha le van húzva a henger valamiért akkor érdemes 1 rétegűt tenni, kicsit magasabb lesz a kompresszió. amúgy van még sok lehetőség a blokkban, nagyobb szelepek, extrém vez. tengelyek, +5mm löketű főtengely a +4mm-es hengerrel 470cc lesz a gép de ehhez már 41-es fcr kéne
Valami tapasztalat a 15-41 es áttételről valakinek?
amugy sm dob mennyi volna?
SM dobom van ami halk.
üdv.
Küldesz 1 elérhetőséget a nagy.david@kalocsakom.hu ra.
üdv.
DR-Z 400S K4
Gyári láncszett adatai.: 15-44-es lánckerék, 520-as 112-szemes lánc.
A kérdés.: Ha 15-41-es lánckerekeket rakok fel, akkor hány szemes láncot kell vennem?
Annyi biztos, hogy rövidebbet, mert 3 foggal kevesebb lesz és az akkor hány szemes lánc? 106 szemes?
Úgy tudom nem nagy mutatvány a szimeringjét kicserélni, bár nekem még nem kellett.
A segítségetek kérném, gondoltam megejtem az olajcserét a motoromon(drz400s), alánéztem, hogy hol is lesz az olajleeresztő csavar és akkor vettem észre, hogy kicsit olajos a blokk alja. Nem a csavarnál volt, hanem hátrább, úgy tűnik a váltókar tengelyénél jött ki az olaj. Ami miatt aggódok, hogy a tengelyt ki-be tudom mozgatni kb 2mm-t. Ez komoly baj vagy normális?
Most volt egy kisebb esésem, ahol bal oldalra estem el egy keréknyomban, akkor talán kaphatott a váltókaron keresztül a tengely is, nem tudom. Az esés után nem tűnt fel, hogy komolyabb baj lenne, utána még kb 200 km került is a motorba, de a váltón sem éreztem változást. Vélemény?
Ha a tengely mozgása még normális is, a szimmeringet cserélni kellene, hogy ne kerüljön ki az olaj, megoldható ez a tengely eltávolítása nélkül? Gondolom az nem egyszerű művelet, anélkül viszont hogy tudnám kiszedni a szimmeringet?
Előre is köszi,
Attila
Van pár eladó cuccom drz-hez
hátsó kerék
első agy, 20db küllő hajlott felni(javítható)
drz önindító
Metzeler első gumi
használt hátsó gumi
1 pár szöges gumi 21es és 18 as
üdv.