Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok keresek 400 e gyári kipuffot ami halk....köszi 30 605 6883
Köszi már megtaláltam én is a megoldást, 110-es lánc kell.

Valami tapasztalat a 15-41 es áttételről valakinek?
110szemest vegyél és abbol vágsz le
nekem azt mondta haver hogy e dob leygen--abból amugy létezik halk? mert nekem is e van de oylan hupogós--
amugy sm dob mennyi volna?
Hali.
SM dobom van ami halk.
üdv.
Hali.
Küldesz 1 elérhetőséget a nagy.david@kalocsakom.hu ra.
üdv.
110-es
szia ismerősömnek keresek 400 e dobot gyárit de valami csendeset!
Hali!

DR-Z 400S K4

Gyári láncszett adatai.: 15-44-es lánckerék, 520-as 112-szemes lánc.

A kérdés.: Ha 15-41-es lánckerekeket rakok fel, akkor hány szemes láncot kell vennem?

Annyi biztos, hogy rövidebbet, mert 3 foggal kevesebb lesz és az akkor hány szemes lánc? 106 szemes?
Az a 2mm-es ki-be kotyogás normális.

Úgy tudom nem nagy mutatvány a szimeringjét kicserélni, bár nekem még nem kellett.
Sziasztok!
A segítségetek kérném, gondoltam megejtem az olajcserét a motoromon(drz400s), alánéztem, hogy hol is lesz az olajleeresztő csavar és akkor vettem észre, hogy kicsit olajos a blokk alja. Nem a csavarnál volt, hanem hátrább, úgy tűnik a váltókar tengelyénél jött ki az olaj. Ami miatt aggódok, hogy a tengelyt ki-be tudom mozgatni kb 2mm-t. Ez komoly baj vagy normális?
Most volt egy kisebb esésem, ahol bal oldalra estem el egy keréknyomban, akkor talán kaphatott a váltókaron keresztül a tengely is, nem tudom. Az esés után nem tűnt fel, hogy komolyabb baj lenne, utána még kb 200 km került is a motorba, de a váltón sem éreztem változást. Vélemény?
Ha a tengely mozgása még normális is, a szimmeringet cserélni kellene, hogy ne kerüljön ki az olaj, megoldható ez a tengely eltávolítása nélkül? Gondolom az nem egyszerű művelet, anélkül viszont hogy tudnám kiszedni a szimmeringet?
Előre is köszi,
Attila
Szombaton Majsa velünk tartasz?
Kakaukk! Mától 3 hét szabi, 2 nap kivételével jössz akkor majd talaj marni? Mindenre vevő vok Csak eső kellene
Helo.

Van pár eladó cuccom drz-hez

hátsó kerék
első agy, 20db küllő hajlott felni(javítható)
drz önindító
Metzeler első gumi
használt hátsó gumi
1 pár szöges gumi 21es és 18 as
annyi még hozzá hogy az E hengerTALPtömítése vékonyabb, 1 rétegű. az S meg az SM-é 3 rétegű. ha le van húzva a henger valamiért akkor érdemes 1 rétegűt tenni, kicsit magasabb lesz a kompresszió. amúgy van még sok lehetőség a blokkban, nagyobb szelepek, extrém vez. tengelyek, +5mm löketű főtengely a +4mm-es hengerrel 470cc lesz a gép de ehhez már 41-es fcr kéne
Király köszi szépen akkor jó volt az elképzelésem
Hát csak ez a kép van róla. Remélem segít.
Wááááá néztem a képedig és ugyan olyan féknyerget vettem előre mint te nincs valami képed amin jobban látni maga azt a toldatot ?
Azért annyira nem durva a környék h ki kelljen láncolni De ha valaki piszkálni akarja azt látom és 15másodperc alatt lent vagyok és ütök érte
hasonló fasza helyen jártunk mi is nyáron
Azért legalább a korláthoz láncold oda vagy ennyire nyugis környék ?
Így szoktam parkolni a sulinál. Órán ha kinézek az ablakon akkor is látom *-*
Szevasztok!olyan kérdésem lenne ahogy az első teleszkópban hogy lehet olajat cserélni ha valaki tudja legyenszives irja le elöre is kösz!
ehh mi komplett hülyék vagyunk, most is voltunk egy light túrán aztán mindig ilyen utakon kötönk ki:
Pik-Pakk!
üdv.