Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is endurozok télen, nem ér le a lábam a 174 centimmel, de sose jelentett nagy problémát nekem... nyáron voltunk erdélybe is, ott se volt nagy probléma....
hegyi hard terepen jó dolog ha legalább leér az egyik láb, aztán az sem baj ha mindkettő
én is lejjeb tettem az xr-t pedig 190 vagyok, ültetés óta egy béna eldőlésem sem volt
én a kutyacsontot nyújtottam meg, mondjuk kicsit jobban mint kellett volna
de tudod mindent meg lehet oldani
asszem lehet olyan megoldás hogy az ülésböl lehet faragni egy kicsit és nem vagyok benne biztos de teleszkópos lehet lejeb tud belőle faragni am meg a másikminek leérnie a lábának ?
akkor majd mondom neki hogy a dr250 típust nézegesse
Hát ez szerintem nem fog valahogy össze jönni meg am is ha már annyira leültetnéd a gépet lassan már olyan lenne mint egy nakitbikeeeeee
Így van ! megnéztem motoron :)
sm gépen elég lapos gumikkal lábujjhegyen ér le az ember lába
szóval annyit kellene nyerni hogy az egyik talpa leérjen
kutyacsont cserével tudsz nyerni pár centit de 10 centit sose, felejtsd el elöl tudsz engedni a telószárból 2 centit a befogásnál meg szintén 2öt hátul a rugo letekeréssel, de akkor lágyabb lesz a rugóásod...
háááááááááááát el lehet sok mindennel pl első telón lehet engedni le vagy 4-5 cm-t

hátul meg nemigazán tudom hogy hogyan lehetne ilyenröl még nem hallotam hogy csont cserével....
csak pár cm?
kutyacsont cserével mennyit lehet ültetni rajta?
kellene kb 10 centi mínusz, ülésből 5cm simán lejön többit a futóműből kellene elcsalni
alacsonyabb 1-2 centivel
hali szerintem alacsonyabb lesz.
konkrétumot nem tudok mondani csak józan paraszt ésszel gondoltam bele hogy az sm-nek utcai telója van :)
Sziasztok ,van itt a fórumon olyan ember akinek Sárga DRzje van 13 as rajtszámmal SM szettel és ma fejérmegyében Velencén kerültem el egy LC4 es társaságában volt.
üdv!

a drz-k ülésmagassága mind egyforma gyárilag?
arra gondolok hogy az sm változat endúró szettel pont akkora mint az e vagy az s kivitel?
köszi!
Nos akkor meetingelünk vhol, vmikor?
hali, tudnál feldobni képet,hogy néz ki a karbi a motoron, én is ilyet tervezek felrakni , sok vele a macera? előre is köszönöm!
Képet raksz fel róla? lehet érdekel, állapottól függ.
hát a rendszám az jó ha libeg
legalább nem olvassák le könnyen
felmegy 1 az egybe, de elég szűkösen fér el meg meg kell melegiteni a henger meg a karbi közti összekötöcsövet h. rá tudd húúzni a karbira
Hátsó lábtartó miatt meg a rendszámot is lehetetlen úgy felszerelni hogy ne libegjen le föl menet közben.
Amúgy az E típusban tényleg alapból emelt kompressziós dugó van? 13,5-ös kompressziójút lehet kapni, ahogy nézegettem...
hát őőőőőő én őszintén megmondom azért mert elbaccintotam azt hittem hogy elég lesz a 40 paci de nem lett elég :)

és azért nem veszek erősebb motort mert a drz egy aránylag szép formatervezésű motor és legalább nem megy rá a fizetésem hogy szervizeljem
valakinek k3 fejidom lámpa nélkül esetleg?:Dnull
Persze lehetne rá ezer dolgot venni, de annyi erővel miért nem vettünk/veszünk egy alapból erősebb motort vagy egy E típust?
én úgy tudom hogy egyböl fel lehet tenni ezért is veszem meg :)
a DRZ tunin abbol áll legalábbis az S-é hogy veszel rá egy fcr karbit vagyis egy E-s drz röl meg veszel egy kipuff rendszert alá vagy pedig egy e-s könyököt + sport dob és ezen felül veszel még egy E-s vezérműtengelyt lehet még venni alá 440 es athena hengert is magas kompressziós dugóval + még szoktak leszedni az égéstérböl ezt vagy a hengerfej tömítés véknyítása vagy hengerfej síkolás akkor lehet még sport légszűrő is meg még 10000000 dolog :)))