én is endurozok télen, nem ér le a lábam a 174 centimmel, de sose jelentett nagy problémát nekem... nyáron voltunk erdélybe is, ott se volt nagy probléma....
hegyi hard terepen jó dolog ha legalább leér az egyik láb, aztán az sem baj ha mindkettő
én is lejjeb tettem az xr-t pedig 190 vagyok, ültetés óta egy béna eldőlésem sem volt
én a kutyacsontot nyújtottam meg, mondjuk kicsit jobban mint kellett volna
de tudod mindent meg lehet oldani
asszem lehet olyan megoldás hogy az ülésböl lehet faragni egy kicsit és nem vagyok benne biztos de teleszkópos lehet lejeb tud belőle faragni am meg a másikminek leérnie a lábának ?
kutyacsont cserével tudsz nyerni pár centit de 10 centit sose, felejtsd el elöl tudsz engedni a telószárból 2 centit a befogásnál meg szintén 2öt hátul a rugo letekeréssel, de akkor lágyabb lesz a rugóásod...
Sziasztok ,van itt a fórumon olyan ember akinek Sárga DRzje van 13 as rajtszámmal SM szettel és ma fejérmegyében Velencén kerültem el egy LC4 es társaságában volt.
én úgy tudom hogy egyböl fel lehet tenni ezért is veszem meg :)
a DRZ tunin abbol áll legalábbis az S-é hogy veszel rá egy fcr karbit vagyis egy E-s drz röl meg veszel egy kipuff rendszert alá vagy pedig egy e-s könyököt + sport dob és ezen felül veszel még egy E-s vezérműtengelyt lehet még venni alá 440 es athena hengert is magas kompressziós dugóval + még szoktak leszedni az égéstérböl ezt vagy a hengerfej tömítés véknyítása vagy hengerfej síkolás akkor lehet még sport légszűrő is meg még 10000000 dolog :)))
én is lejjeb tettem az xr-t pedig 190 vagyok, ültetés óta egy béna eldőlésem sem volt
én a kutyacsontot nyújtottam meg, mondjuk kicsit jobban mint kellett volna
asszem lehet olyan megoldás hogy az ülésböl lehet faragni egy kicsit és nem vagyok benne biztos de teleszkópos lehet lejeb tud belőle faragni am meg a másikminek leérnie a lábának ?
szóval annyit kellene nyerni hogy az egyik talpa leérjen
hátul meg nemigazán tudom hogy hogyan lehetne ilyenröl még nem hallotam hogy csont cserével....
kutyacsont cserével mennyit lehet ültetni rajta?
kellene kb 10 centi mínusz, ülésből 5cm simán lejön többit a futóműből kellene elcsalni
konkrétumot nem tudok mondani csak józan paraszt ésszel gondoltam bele hogy az sm-nek utcai telója van :)
a drz-k ülésmagassága mind egyforma gyárilag?
arra gondolok hogy az sm változat endúró szettel pont akkora mint az e vagy az s kivitel?
köszi!
legalább nem olvassák le könnyen
és azért nem veszek erősebb motort mert a drz egy aránylag szép formatervezésű motor és legalább nem megy rá a fizetésem hogy szervizeljem
a DRZ tunin abbol áll legalábbis az S-é hogy veszel rá egy fcr karbit vagyis egy E-s drz röl meg veszel egy kipuff rendszert alá vagy pedig egy e-s könyököt + sport dob és ezen felül veszel még egy E-s vezérműtengelyt lehet még venni alá 440 es athena hengert is magas kompressziós dugóval + még szoktak leszedni az égéstérböl ezt vagy a hengerfej tömítés véknyítása vagy hengerfej síkolás akkor lehet még sport légszűrő is meg még 10000000 dolog :)))