Szevasztok!
Több kérdésem lenne . Előre bocsátom , hogy kocamotoros vagyok .
Nemrég vettem egy 2005-ös DRZ-et . 100km-ert mentem vele .
1,Nagy gyorsításkor vagy 80-100-as temponál ütemesen szitál a motor eleje . Amit tudtam mindent átnéztem . E.kerék , villák , váz , keréknyomás . Minden jónak tűnik és mégis szitál .
2,szar aksival vettem a mocit amivel csak felet tudott fordítani a motoron de , nyögve-nyelősen beindult . Gáz és szívató nélkül .
Most új akku van benne , teker mint a barom és csak úgy indul be a motor , hogy tövig húzom a gázt , majd visszaeresztem kattanásig . Amint megröffen rá kell húznom a szívatót mert leáll .
3, van valakinek tapasztalata , hogy mennyi idő beszerelni a berugókart ?
4, még mindig kerersek nagy DRZ túratankot vagy olyat amit rá lehet szegelni .
a vezérmű lánc is új és a szelepek is jól zárnak és minden rendben velük mi a dugattyúkopásra gondoltunk meg a hajtókar kopásra.. :S ha vastagabb olajat teszek akkor nem eszik annyit azt mondod? és köszönöm a válaszokat! :) esetleg az első és hátsó kerék tengely átmérőt nem tudja valaki? :P
Helló!
Nekem is vitte a Castrol-t. Ráadásul te még vékonyabb olajat használsz. Szerintem 5w40 helyett minimum 10w40-est esetleg 10w50-est rakj bele.
Nekem a vez.lánc zörgött.
Ha ennyi km van a motorban akkor valószínű, hogy nem csak a láncot kell cserélni.
Hali !
Nemakarok okoskodni, de ha fél littyó olajat eszik 1000 km-en
akkor ott valami nagyon nincs rendbe.
Magas fordulaton azért is csöröghet mert a hajtókar perselyed,
kikopott, vagy elöregedett.
Lehet meg kéne nézetned valakivel.
Hali Koko!
Engem az akksi szivatott meg, nagyonsokáig gyanakodtunk a töltésre, közbe meg az akksi kezdett elfáradni, rögtön a garancia idő után....
Töltést nem mutatta sose 12,5 fölé....
Motort is nehezen tekerte, és csak rövig ideig.
Az egy Powerroad akksi volt, most Varta van, ég és föld...
Sok sikert!
csőőőőőő első kérdésem az lenne hogy az gáz ha 1000 km-n megszik a DR-Z m 5 deci olajat? (Castrol 5w40)mitől lehet ez? most lett szelepszár szimering cserélve és 31600 km van a motorba! a második kérdésem az lenne hogy az miért van, hogy kb. háromnegyed gázon elkezd csörögni és enyhén remegni a motor? a harmadik kérdésem az lenne hogy valaki tudja a 2001 DR-Z 400 S első és hátsó kerék gyári tengelyátmérőjét?
Mégis mennyi lenne amennyiért még oda adnád ?
Ha megfelel az ára akkor nem vacakolok a biztosítóval és egyből megveszem tőled.
Kellene még sok kis apróság. (28-as kormány+átalakító, aksi, kuplung bovden ....)
Válaszod előre is köszönöm!
Sziasztok! Az lenne a kveszcsön, hogy tud-e valaki egy jó szerelőt ajánlani, aki ízig-vérig ismeri az utolsó csavalig a DRZ-ket?
Az a nagy harci helyzet, hogy kerek 5 éve nem lett semmi kreálva rajta az olajon meg a hűtővizen kívül, és már sztem esedékes a nagyjavítás. Szal 350 ezret szánok rá, egy ilyen porig szétszedem-összerakom-kicserélem akcióban ki tudna segíteni? Érzem én is rajta, hogy nem úgy kapja már az elejét mint fénykorában..... szal kellene valaki aki megszakérti a vasamat!
Lehetőleg Bács-Kiskun megyéből, de elviszem akárhová, csak menjen úgy a paripa, mint újkorában! Egyedül nem merek nekifogni, mert hátha vmit elb.....szok :( Nagyon szeretem, közel 21 ezer km van benne, de még mindig megy. Lassan asszonyomat is übereli :D
Helló!
Érdeklődnék, hogy Drz 400 E-re van-e hűtő?
És ha van akkor mennyibe kerül?
Jobb oldali kellene, de ha baráti az ára akkor érdekelne mindkettő.
Esetleg 28-as kormány, átalakító?
Akkumulátor?
Postázás megoldható?
Válaszodat előre is köszönöm!
Hát, ha villamossági szerelő mérte ki, akkor tudnia kell, hogy a generátor által termelt váltóáramot, nem lehet sima mezei multiméterrel kimérni,mert a mért érték nem lesz pontos, de egy diódával egyenirányítva máris a valós V-ot fogja a mérő mutatni, én is ezzel szívtam, sztem vedd le generátor deklit, és ha a tekercsednek vmi baja van azt látni fogod. Nekem is ezt tanácsolták, és meg is lett a hiba oka. Sok sikert
Na ez jó kérdés, nem vagyok nagyon jártas az elektronikában, egy villamossági szerelő nézte meg utoljára és ő azt mondta rendben van, mert 80V felé is felment, a 3 szál sárga vezetéken mérte, ami a blokkból jön.
Miért lehetséges lenne az is, hogy a generátornál van valami baj?
Több kérdésem lenne . Előre bocsátom , hogy kocamotoros vagyok .
Nemrég vettem egy 2005-ös DRZ-et . 100km-ert mentem vele .
1,Nagy gyorsításkor vagy 80-100-as temponál ütemesen szitál a motor eleje . Amit tudtam mindent átnéztem . E.kerék , villák , váz , keréknyomás . Minden jónak tűnik és mégis szitál .
2,szar aksival vettem a mocit amivel csak felet tudott fordítani a motoron de , nyögve-nyelősen beindult . Gáz és szívató nélkül .
Most új akku van benne , teker mint a barom és csak úgy indul be a motor , hogy tövig húzom a gázt , majd visszaeresztem kattanásig . Amint megröffen rá kell húznom a szívatót mert leáll .
3, van valakinek tapasztalata , hogy mennyi idő beszerelni a berugókart ?
4, még mindig kerersek nagy DRZ túratankot vagy olyat amit rá lehet szegelni .
Segítsetek! Dr 600 gyűrűk, hengertalp és fej tömítés kellene.
Ha tudtok elérhetőséget, nagyon megköszönném!
20-5-636-213
Nekem is vitte a Castrol-t. Ráadásul te még vékonyabb olajat használsz. Szerintem 5w40 helyett minimum 10w40-est esetleg 10w50-est rakj bele.
Nekem a vez.lánc zörgött.
Ha ennyi km van a motorban akkor valószínű, hogy nem csak a láncot kell cserélni.
Vez. lánc, vagy szelepek stb.
Nemakarok okoskodni, de ha fél littyó olajat eszik 1000 km-en
akkor ott valami nagyon nincs rendbe.
Magas fordulaton azért is csöröghet mert a hajtókar perselyed,
kikopott, vagy elöregedett.
Lehet meg kéne nézetned valakivel.
Engem az akksi szivatott meg, nagyonsokáig gyanakodtunk a töltésre, közbe meg az akksi kezdett elfáradni, rögtön a garancia idő után....
Töltést nem mutatta sose 12,5 fölé....
Motort is nehezen tekerte, és csak rövig ideig.
Az egy Powerroad akksi volt, most Varta van, ég és föld...
Sok sikert!
Ha megfelel az ára akkor nem vacakolok a biztosítóval és egyből megveszem tőled.
Kellene még sok kis apróság. (28-as kormány+átalakító, aksi, kuplung bovden ....)
Válaszod előre is köszönöm!
Mennyi lenne a jó ár a hűtökre?
üdv.
Az a nagy harci helyzet, hogy kerek 5 éve nem lett semmi kreálva rajta az olajon meg a hűtővizen kívül, és már sztem esedékes a nagyjavítás. Szal 350 ezret szánok rá, egy ilyen porig szétszedem-összerakom-kicserélem akcióban ki tudna segíteni? Érzem én is rajta, hogy nem úgy kapja már az elejét mint fénykorában..... szal kellene valaki aki megszakérti a vasamat!
Lehetőleg Bács-Kiskun megyéből, de elviszem akárhová, csak menjen úgy a paripa, mint újkorában! Egyedül nem merek nekifogni, mert hátha vmit elb.....szok :( Nagyon szeretem, közel 21 ezer km van benne, de még mindig megy. Lassan asszonyomat is übereli :D
Érdeklődnék, hogy Drz 400 E-re van-e hűtő?
És ha van akkor mennyibe kerül?
Jobb oldali kellene, de ha baráti az ára akkor érdekelne mindkettő.
Esetleg 28-as kormány, átalakító?
Akkumulátor?
Postázás megoldható?
Válaszodat előre is köszönöm!
Őszinte részvétem!
Minden jót!
Miért lehetséges lenne az is, hogy a generátornál van valami baj?