Hali!
Minket lehet, hogy érdekel a túrázás majd. A talaj milyen arra felé, mert én voltam már egyszer a Bakonyba, és tele volt minden felé a földből kiálló csúszós mohás kövekkel melyek lehetetlené tették a normális motorozást. Bakonyharsány messze van a Zirci pályától? Tájvédelmi körzet, vagy természetvédelmi terület nincs útba?
Azt lehet tudni, hogy a fogaskerék törte-e el a léptető villát, vagy a villa tört el, és annak a darabja törte szét a fogaskereket.
Ezt azért kérdezem mert léptető villa törésről már hallottam párszor DRZ.nél.
A blokk fal is eltört vagy csak amit lefényképeztél.
Sziasztok Dr-DrZ tulajok érdeklődnék hogy hogy van a kilometerora felrakva a motorra? A spirál belemegy az agyba? Mert az Rm-Z re szeretnék valami órát h legalább a fogyasztást ki tudjam számolni... Van valami ötletetek hogyan lehetne rárakni úgy h működő képes legyen?
Sziasztok, az egyik ismerosomnek van egy 91es DR 650 RS gepe es az a gondja vele hogy helybol indulasnal kattan egyett a valto, vagy valami a valtoba (esetleg kuplungja), a kattanas erejet az indulasi lendulettel lehet megvalasztani (hirtelen eroteljes indulas = nagy kattanas, nagyon lassu finom indulasnal nincs kattas), de miutan elindult helybol tokeletesen mukodik az oszes sebbeseg fokozat, bele ertve az egyest is. Tehat egyesbe rakja es ahogy engedi ki a kuplungot es elkezd gurulni a gep halatszik egy csunja kattanas, aztan telejesen jol mukodik, tobbi valtasnal nem csinalja.
Ja mejnem elfelejtettem: Jön vki túrázni a Bakonyba velünk október közepén? Veszprémvarsányi székhellyel? Kis patakmászás, hillclimb........ meg ami belefér......... Kis állatkodás nem árthat senkinek
Szal mindegy miből csinálod, akár egy S51-es lámpáját is felgányolhatod rá, kakkantanak rá, az a lényeg, hogy a helyzetjelző, és a féklámpa is világítson. Én is feldobáltam rá mindent az akkori műszakiján, persze nem terepgumikkal, hanem SM kerekekkel, van tükör is hozzá, de hazaértem, és leszedtem minden fölösleges kacatot róla+ feldobtam a terep kerekeket, mivel nekem második otthonom az erdő
Csá!4 Nekem is egy 2005-ös E-m van, nézd meg a képeim közt, én is nyersen vettem és leműszakiztattam. Egy RMZ lámpa van rajta. Tükör kell, helyzetjelző, féklámpa, és első világítás. Anélkül nem engedik át. Én spec a tükröket leszedtem, mert a homokbányában lezúznám azonnal. Index nem kell rá, ha gyárilag nincs rajta. De jól gondold meg, mert nem olcsó folyamat, eredetiségvizsgálat 15.000, rendszámtábla 5500., forgalmi 6000., rendszámra matrica 585.,+ addig nem is foglalkoznak veled, amíg kötelezőt nem kötsz rá, ami effektíven nekem a KÖBE-nél egy évre 11720. Szal én is csak azért csináltam meg, mert pestre járok fel vele (sm kerekekkel)
De ha van még kérdésed ne kímélj!
Hali!
Nemrég sikerült hozzájutnom egy Drz-E típusú géphez és lenne néhány kérdésem róla, mert műszakiztatni szeretném. Gyárilag nincs rajta féklámpa vagy csak ez van megbuherálva, és hogy lehetséges-e két személyre vizsgáztatni ha szerelek fel hátsó lábtartókat?
Hali.
Rengeteg az ára a többi drz-hez képest.
A képekből itélve szépen le van lakva.
Alukerék.(nem sokat ér)
Váz fullra lekopva stb....
Nézd meg ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_drz_400_e_sm-49721
67
Az ára kicsit több de tele van extrákkal!
Nagyon nézd meg milyet veszel!
Ha kérdésed van nyugodtan hívj fel. 06-20-5-636-213
üdv.
Minket lehet, hogy érdekel a túrázás majd. A talaj milyen arra felé, mert én voltam már egyszer a Bakonyba, és tele volt minden felé a földből kiálló csúszós mohás kövekkel melyek lehetetlené tették a normális motorozást. Bakonyharsány messze van a Zirci pályától? Tájvédelmi körzet, vagy természetvédelmi terület nincs útba?