Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

leeresztettem az olajat a mociból és a csavarok mágneses része fémreszelékes volt.. Ez mire utalhat nagyon nagy a baj?
Hát azt én is szeretném tudni.
Zander,
Hogyan égett le a tekercsed? Csak úgy magától?
Köszi, megmérem.
Szia, tegnap levettem a csavart ami alatt van de nem volt ráirva mekkora... de megoldodótt a probléma, kibővítettem a levegőszűrődoboz tetején a beömlőt kb 8x10centisre és igy megy mint a disznó, mostmár csak azon kell gondolkodnom h. vegyek egy halkabb dobot vagy halkitsam ezt le mert olyan brutális hangja lett h. meg lehet süketülni 100 felett fordulaton
Olvastam h. Pesti vagy, jövőhéten fent leszek egy továbbképzésen végig, ha van időd összefuthatnánk egy összehasonlitásra
Hali. Nekem sem volt töltésem, én is fesszabályzóra tippeltem, rákérdeztem Suzuki-nál 45ezret mondtak fesszabályzóra így nem rendeltem meg, elvittem egy villamossági szerelőhöz, ami 3 sárga vezeték jön fel a blokkból azon szálanként egyenirányítva 75 V-ot kell minimum mérni és az nekem sem volt meg, a dekli leszedésénél láttuk meg a leégett tekercset. Lehet hogy neked is az lesz a baj szerintem nézd meg te is. Sok sikert
Eladó egy szerelhető fém fékcső szett, nincs összerakva, új!
Drz S -re vettem tavasszal!
11eFt volt 7eFt ért odaadom!
vagy E gázbowden csere érdekel!
Az normális, hogy a fesszabályzó szinte már izzik kb 5 perces alapjárati járás után?

Multiméterrel mérve maximális érték 12,5V, ha index, féklámpát rákapcsolom leesik 12V alá.

Fesszabályzót cseréljek? Milyen árban van egy? DR-Z S
Én Kalocsa és Baja között féltávon.
Néhány hónapja érdeklődött egy vasutas a cross bukóm iránt és ha jól emlékszem szabadszállási volt.Nem te vagy egész véletlen?
Talajmarás nekem nem fog menni,sm-em van,de egyszer gurulhatnánk egy közöset.
Peace!
Kecskeméttől 30km. az jó neked?
Csá! Én sem vok kecskeméti, hanem Szabadszálláson lakok asszonnykámmal :D Te merre laksz? Csak azért mondtam kecsót, mert ezt a kis falut nem ismeri senki sem. Itt is megcsodálnak ha megyek valahova, mert a kibelezett kipuffomat már 1 km-ről hallják, meg itt a faluban a csúcsmodell az mz250. Felfedeztem egy csomó jó helyet a környéken, de egyedül kaka elmenni gurulni, talajt marni.
Hali

Egy kis infó kéne erről a mociról valaki esetleg nem e tud valamit róla!
Állapota, mennyire használták állat módjára, gazdija törődött e vele?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_drz-e-4788454


Előre is kösziiiiiiiiii!
Nekem úgy van megoldva h csak tompítottam van ha távolságira kapcsolom a világítást akkor nincs világításom és így tudom kapcsolni a világítást! Ezt már az előző gazdája csinálta valószinű pont ezért mert a lehúzza a töltést! Hátsó meg állandóan megy de az ledes az nem eszik semmit! Ha állandóan megy a világításom 2-3 nap és lemerül az aksim! Így h ritkán kapcsolom be még egyszer sem merült le! Először sztem próbáld meg ezt a megoldást!
Nem épp Kecskemét vonzáskörzetében lakom,de szintén Bács-Kiskun megye.
Akkor jó eséllyel a fesz szabályzó lehet a hibás? A világítást nem lehet lekapcsolni, max ha lehúzom az égőről a csatit.

A tekercseknek lehet baja? A moci faszányosan megy, gyújtása ott van a toppon.

Csak ez a töltés hiány van.

Csak biztosan meg akarom állapítani a hiba okát, nehogy vegyek feleslegesen egy fesz szabályzót.

Átnéztem a sarukat, csatikat, meg is takarítgattam mindet, hátha valami érintkezési hiba, de így sem jó.
Dávid! Amit kipróbáltam nálad Drz-t, abban milyen fékbetétek voltak?
Drz betegség h a feszszabályzó tönkre megy! próbájl meg vele úgy járni h nincs rajta állandóan a világítás!
Köszi !
És mit kell még cserélni ha ilyenkor ?
Pl. tömitéseket meg még mit ?
Hali!

Kb 2 hónapos az akksim, lemerült..

Mértem töltést, Álló motornál a multiméter 11,75- öt mutat, járó motornál alapjáraton 12,10, magas fordulaton is csak 12,40 V körül.

Mi lehet a gond? Fesz szabályzó? Vagy a tekercseknél valami?

Hogy tudom pontosan megállapítani, hogy mi a baj?

Köszi a választ előre is.
Hajtókar.: 41eFt- PROX

motoroswebaruhaz.hu

Sziasztok !
Az S tipushoz egy hajtókar milyen árbe lehet ?
Netről lehet rendelni ?
Akinek esetleg már volt ilyen problémája, megoszthatná velem.
Kössz !
Mi újság a fúvókákkal?
Tekercselek minden típushoz generátort, önindítót!
A hibás tekercseket az alábbi címre küldd el postai úton:
Dóka Sándor
Ózd
Gábor Áron utca 11.
3600
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
mail: dksandor@gmail.com
Hívj bátran hétvégén is: 06 30 262 5500
Bár találkozhatunk valahol, ha gondolod, az én bömcim rendszámos, úgyhogy a sünök sem ugathatnak bele :D
Hát...... jó lenne, csak messzire van :(