Nekem simán belefér a Conti Road attack 160/60 és S-em van, a felni 4,5-ös, de a Conti sport is simán belefér! Van viszonylag fél centi a lánctól, sima ügy. A gumifajtát meg csak ajánlani tudom, mindkettőt!
Ja, hát nem a savval van baj szerintem sem :)
Vidd elektromos szakihoz! Vagy:
Vedd le az egyik sarut az akkuról, köss e két pólus közé egy műszert vagy valami fogyasztót, mint pl. egy kis watt számú izzó, amíg itt fogyasztás "mérhető" addig valami más is fogyaszt... Kezd el széthúzni a csatlakozókat, így ki lehet szűrni a problémás részt, ami szerintem feszültség szabályzó, vagy sérült, szennyeződött csatlakozó, vagy vezeték. Majd mesélj...
gondoltam rá én is,csak elfelejtettem 2 dolgot leírni:az akksit 2 hónapja vettem,és amikor leteszem a motort úgy hogy leszedem a pozitív sarut,akkor megmarad benne a feszültség.
Szevasztok!Van egy olyan gond a drz-mel hogy a leállított motor leszívja az akksit,de miután beindul menet közben tölt rendesen,és egész motorozás alatt indítható.Ha valaki tapasztal már ilyet vagy hasonlót,legyen szíves írja meg hogy mi lehet a gond.Előre is köszi!
Nekem is S van...megvettem az új Michlein gumikat erre be se fért a hátsó(160-as) lekellett engedni és úgy nagynehezen :) azóta a lánc és a láncvédő darálja....remélem hamar leviszi arra a szintre ahonnan már nemfogja :)
Nos , a BT 090 szerintem jó választás,nekem nincsen panaszom vele kapcsolatban. A KTM ezzel szereli az LC 4 típust gyárilag.Esőben és szárazon is megfelelő a tapadása.Közúton mindennapos használatra abszolút alkalmas.Ja, elég mélyen dönthető vele a motor.Szóval ,a pereme is fog rendesen.
Gumis cimborámnál rá tudok kérdezni ,hogy van -e neki és mennyiért, ha komolyan érdekel.
Köszi szépen, azt hittem befér...
Erről tapasztalat? Látom munkatárs, gondolom van tapasztalat szárazon, vízen... Hol kapni?
Most P sportdemon van hátul. vizes úton kipörög, de száraz úton sem vmi. jó... Kímélés mellett is alig 9000 km és kuka. Talán pont azért mert nem tapad rendesen.
Hello!
Erőszakosan be lehet erőltetni,de a lánc felőli oldala érdekesen fog kopni.ugyanis beleér a lánc.
Szerintem ne próbálkozz vele.Az én motoromon ez van most:
Valaki erősítsen meg, hogy a 160-as hátsó elfér az SM-ben(!), mert 140-150-es gumi nem nagyon van ami tetszik... A gyári méret 140/70, amihez a 160/60 közelebb áll magasságban mint a 150/60. A 150/70 pedig inkább túra abroncsok mérete... Sportosat inkább 160-asban találtam. (Leginkább SM tulajok válaszát várom, mert a lengőkar az SM-en más mint az S/E modelleknél.)
Persze ha valakinek van gumi tippje szívesen várom azt is!
Ne már! Én azzal kezdtem,hogy kicseréltem és beragasztottam a csavarokat! Nem hagyott nyugodni a téma! A "Tekercselő" nevű felhasználó csinálja 20ért asszem! Sok sikert!
vagy a NAGY DÁVIDOT kérdezd meg ő drz-t bont itta topikban pár sorral lejjebb-----amzgy 43 rugóért újat kapsz azthiszem mert az ebay en is annyiba kerül mire ideér---én 4 éve vettem 2 darabot darabja egy 20 as volt még anno.bontva--
szia valamelyik topikban van egy oylan nevü felhasználó hogy TEKERCSELÉS neki küld el és megcsinálja --nekem is van kettő ilyen tekercsem széttverve----azthiszem a motorszerelés topikban megtalálod-- vagy keress rá ......
Vidd elektromos szakihoz! Vagy:
Vedd le az egyik sarut az akkuról, köss e két pólus közé egy műszert vagy valami fogyasztót, mint pl. egy kis watt számú izzó, amíg itt fogyasztás "mérhető" addig valami más is fogyaszt... Kezd el széthúzni a csatlakozókat, így ki lehet szűrni a problémás részt, ami szerintem feszültség szabályzó, vagy sérült, szennyeződött csatlakozó, vagy vezeték. Majd mesélj...
Úgy tűnik nem mindegy milyen profil. A tied milyen gumi?
Nekem ugyan ez volt a jelenség tavasszal, egy csepp sav sem volt benne. vettem újat inkább.
06-20-5-636-213
DRZ400SM-hez keresnék műszerfalat.
Érdekel ugyan ilyen fejidom. (dr-z 400 S)
Ha esetleg van valakinek eladó, az jelezzen.
Csak szép, karc mentes érdekel.
Nekem S-es gépen van.
Gumis cimborámnál rá tudok kérdezni ,hogy van -e neki és mennyiért, ha komolyan érdekel.
Erről tapasztalat? Látom munkatárs, gondolom van tapasztalat szárazon, vízen... Hol kapni?
Most P sportdemon van hátul. vizes úton kipörög, de száraz úton sem vmi. jó... Kímélés mellett is alig 9000 km és kuka. Talán pont azért mert nem tapad rendesen.
Erőszakosan be lehet erőltetni,de a lánc felőli oldala érdekesen fog kopni.ugyanis beleér a lánc.
Szerintem ne próbálkozz vele.Az én motoromon ez van most:
http://www.nationalbiketyres.c...
Valaki erősítsen meg, hogy a 160-as hátsó elfér az SM-ben(!), mert 140-150-es gumi nem nagyon van ami tetszik... A gyári méret 140/70, amihez a 160/60 közelebb áll magasságban mint a 150/60. A 150/70 pedig inkább túra abroncsok mérete... Sportosat inkább 160-asban találtam. (Leginkább SM tulajok válaszát várom, mert a lengőkar az SM-en más mint az S/E modelleknél.)
Persze ha valakinek van gumi tippje szívesen várom azt is!
Üdv: 2N