Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

E tulajokhoz szólok ismét!
Erről az alkatrészről ami megy cső az hova vezet? a karbi melyik részére kell kötni? Meg aki tudja elmagyarázhatná mire jó, mert SM-en nincs ilyen, de láttam youtubon h. az fcr karbihoz kell ez a csatlakozás
Szevasztok!

Az öcsémnek cross páncélt akarok venni szülinapjára.
Kérdésem az lenne hogy itt is az a szabály mint a sportmotoroknál hogy pont mértet kell venni?

üdv.
üdv srácok eldölt a vasam drz 400e /fa tuskora/ és megnyomodott a szelepfedelem tud valaki ilyet elfogathato áron mert megragasztottam de nem az igazi elöre is köszi
jaja, nyomatékosabb, meg úgy veszem észre felső tartományban többet foroghat, mert a végsebességen is dob egy 10-est
gondolkoztam már ezen is
de ugy lenne az igazi ha még az E vezérlését is megkapná
ezzel a 39-es karbival közepes tartományba 5000 fordulaton nyomatékosabb lett?
vagy miben változott?
az S, Sm-é pillangószelepes, 32mm torokátmérővel
az E-é síktolattyús, 39mm torokátmérővel,
most tettem fel enyémre egy síktolatttyúst, baszott nagy a különbség, azt is megcsinálhatod hogy veszel egy s-t vagy sm-et és veszel hozzá egy ilyen karbit
Sziasztok, olyan S SM tulajok válaszát várom akik tettek fel FCR karbit a motorjukra!
Én most tettem fel.
Kérdés: ki mennyire nyitotta ki a levegőszűrőházat?
Feltettem egy fcr 39-et, de nem változik semmi teljesitmény a mikunihoz képest, AMÍG le nem veszem a levegőszűrő fedelét.
Tapasztalatom az, hogy 15-39 áttétellel kijön kerékre 3. ba ha nyitva a szűrőfedél.
Van youtube-on ez a 3x3 Mod, azt megcsinálom az vajon elég lesz, vagy fúrjak lyukakat a fedélre is?

3x3 mod
Sziasztok!

Két kérdésem lenne:
1) Meg tudná mondani vki, hogyan cserélek a telóban olajat? (A gép [S] most 4 éves, és még nem cseréltem.)
2) Kifogytam légszűrő folyadékból, és a tartalék tiszta szűrőt friss (autó) motorolajba mártottam, kicsavartam, és visszatettem. Ez csak átmeneti megoldásnak jó, vagy hagyhatom benne egy darabig?
Kösz a válaszokat.
Ha gondolod segítek nem szükséges ehhez szakember! adatlapon ott az e-mail cím!
Köszi, de ez majdnem kínai, ezt szakemberre kelle bíznom szerintem :(
Inkább főzök egy kv-t és kerülök egyet az erdőben :D
Azért köszi a segítséget!
ez még jól jöhet a rugó helyes beállításához!
jelen
telókat feljebb tudod tolni a befogóban 1-2cm-t elöl,hátul+ a rugón tudsz állítani (körmös anyával)
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, és két kérdésem lenne: 1.) Tud valaki abban segíteni, hogy az ülésmagasságot hogyan lehet állítani? 2.) Bács-Kiskun megyéből van-e valaki?

További szép napot nektek!
mivel régebbi tipust akarok 2000-2004 közöttit ezért sm biztos nem lessz
max 600000ft értékbe akarok venni
mindenképen akarok indexet mert azt legalább sötétbe is meglátják, endurozáskor levenném meg a rendszámot is
azért akarnék E-st hogy ha előzni kell akkor legyen tartalék
amugy nem hajtanám szét
egyenlőre túrázni meg mindennapi futkozásra kellene és ha megtetszik a supermoto akkor komolyabb futómű meg fék is kellene pályázni azt meg utólag beszerezném
de nálunk nincsen a környékbe pálya, csak a pannonia ring ami 70km
mondtátok hogy más a karburátor és a vezérlés
a karburátor pontosan miben külömbözik E és S között?
hát a nadrágod a közelébe nincs, de még az utasé se.. a kerék meg ugyis felveri a port a láncra, inkább arra való amit én mondtam
nem hogy a kerék ne zsuváza össze a láncot+a nadrágodat ne szagasa szét
az oké h. egyedi, de a szerepét nem tölti be, mert ennek az lennea lényege h. ne verje fel az olajat az aksira...
110 szemest vettem ehhez az áttételhez és vágni kell belőle ki igyis párat, nekem bevált, most is azzal használom, 120 utazó, 160-165 a vége, másodikba gázra kerék... (igaz az enyém 435ccm)
Csak az új, annyit nem adok ki érte!
Köszi a segítséget!
Szerintem nekem is jó lesz ez az áttétel
vaterán árulják 15000-ért
Jó volt a tegnapi gurulás.
Majd felteszem a képeket is
Valaki nem tud drz-re hátsó lábtartókat? Ha valakinek van és nem használja, vagy tud valahonnan szerezni, légyszi írjon ide, vagy e-mailre vagy telefonon: paulo.david@hotmail.hu és 06/20-357-2055
Előre is köszi!
elkészült az egyedi láncvédő
Helló!Jó választás az E változat nekem is ilyen van és nagyon bika kis gép!Én használom terepen és utcán is és nagyon megvagyok vele elégedve!De szerintem tök felesleges indexet rárakni mert ha használni akarod terepen is Jób ha nincs rajta felesleges dolog.Csak pénz kidobás!Egyébként sok szerencsét a motor vételhez!Én erre használom.