E tulajokhoz szólok ismét!
Erről az alkatrészről ami megy cső az hova vezet? a karbi melyik részére kell kötni? Meg aki tudja elmagyarázhatná mire jó, mert SM-en nincs ilyen, de láttam youtubon h. az fcr karbihoz kell ez a csatlakozás
üdv srácok eldölt a vasam drz 400e /fa tuskora/ és megnyomodott a szelepfedelem tud valaki ilyet elfogathato áron mert megragasztottam de nem az igazi elöre is köszi
gondolkoztam már ezen is
de ugy lenne az igazi ha még az E vezérlését is megkapná
ezzel a 39-es karbival közepes tartományba 5000 fordulaton nyomatékosabb lett?
vagy miben változott?
az S, Sm-é pillangószelepes, 32mm torokátmérővel
az E-é síktolattyús, 39mm torokátmérővel,
most tettem fel enyémre egy síktolatttyúst, baszott nagy a különbség, azt is megcsinálhatod hogy veszel egy s-t vagy sm-et és veszel hozzá egy ilyen karbit
Sziasztok, olyan S SM tulajok válaszát várom akik tettek fel FCR karbit a motorjukra!
Én most tettem fel.
Kérdés: ki mennyire nyitotta ki a levegőszűrőházat?
Feltettem egy fcr 39-et, de nem változik semmi teljesitmény a mikunihoz képest, AMÍG le nem veszem a levegőszűrő fedelét.
Tapasztalatom az, hogy 15-39 áttétellel kijön kerékre 3. ba ha nyitva a szűrőfedél.
Van youtube-on ez a 3x3 Mod, azt megcsinálom az vajon elég lesz, vagy fúrjak lyukakat a fedélre is?
Két kérdésem lenne:
1) Meg tudná mondani vki, hogyan cserélek a telóban olajat? (A gép [S] most 4 éves, és még nem cseréltem.)
2) Kifogytam légszűrő folyadékból, és a tartalék tiszta szűrőt friss (autó) motorolajba mártottam, kicsavartam, és visszatettem. Ez csak átmeneti megoldásnak jó, vagy hagyhatom benne egy darabig?
Kösz a válaszokat.
Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, és két kérdésem lenne: 1.) Tud valaki abban segíteni, hogy az ülésmagasságot hogyan lehet állítani? 2.) Bács-Kiskun megyéből van-e valaki?
mivel régebbi tipust akarok 2000-2004 közöttit ezért sm biztos nem lessz
max 600000ft értékbe akarok venni
mindenképen akarok indexet mert azt legalább sötétbe is meglátják, endurozáskor levenném meg a rendszámot is
azért akarnék E-st hogy ha előzni kell akkor legyen tartalék
amugy nem hajtanám szét
egyenlőre túrázni meg mindennapi futkozásra kellene és ha megtetszik a supermoto akkor komolyabb futómű meg fék is kellene pályázni azt meg utólag beszerezném
de nálunk nincsen a környékbe pálya, csak a pannonia ring ami 70km
mondtátok hogy más a karburátor és a vezérlés
a karburátor pontosan miben külömbözik E és S között?
110 szemest vettem ehhez az áttételhez és vágni kell belőle ki igyis párat, nekem bevált, most is azzal használom, 120 utazó, 160-165 a vége, másodikba gázra kerék... (igaz az enyém 435ccm)
Valaki nem tud drz-re hátsó lábtartókat? Ha valakinek van és nem használja, vagy tud valahonnan szerezni, légyszi írjon ide, vagy e-mailre vagy telefonon: paulo.david@hotmail.hu és 06/20-357-2055
Előre is köszi!
Helló!Jó választás az E változat nekem is ilyen van és nagyon bika kis gép!Én használom terepen és utcán is és nagyon megvagyok vele elégedve!De szerintem tök felesleges indexet rárakni mert ha használni akarod terepen is Jób ha nincs rajta felesleges dolog.Csak pénz kidobás!Egyébként sok szerencsét a motor vételhez!Én erre használom.
Erről az alkatrészről ami megy cső az hova vezet? a karbi melyik részére kell kötni? Meg aki tudja elmagyarázhatná mire jó, mert SM-en nincs ilyen, de láttam youtubon h. az fcr karbihoz kell ez a csatlakozás