A bal hűtőm az alsó illesztésnél minimálisan megvan repedve, és csöpög.
Tudnátok abban segíteni, hogy házilag meg lehet-e gányolni valamivel, vagy le kell engedni, és úgy vinni alu hegesztőhöz?
Hello,
S-es DR-Z-hez hol tudok első teleszkóphoz valami felujjító szettett venni?Vagy mit lehet vele csinálni mert már nem olyan jó a rugózás mint régen.
A kipufogónak elég a végét leszedni, úgy is meg lehet jól tömni?
Csak mert a szegecsek pont lefúrhatók így is, és elég nehéz levenni (feszül + erős rugókkal van összeakasztva).
Egyébként az dob eleje kezd kiürülni, kezd elszíneződni és kopogtatva is más hangja van mint a vége felé.
drz-e -set nem lehet 2személyre vizsgáztatottat találni?csak sm-et ?
mer az sm nagyon gyengusz,viszont a személyszállitás meg fontos lenne.kössz a választ
egy keveset használt(1500km) motorba milyen olajat érdemes tenni?
motul 5100 10w40 vagy a 10w50est?
nyugisan van hajtva, szóval félgáz felett ritkán forog a műszer
A bal hűtőm az alsó illesztésnél minimálisan megvan repedve, és csöpög.
Tudnátok abban segíteni, hogy házilag meg lehet-e gányolni valamivel, vagy le kell engedni, és úgy vinni alu hegesztőhöz?
Előre is köszi!
gombi77@citromail.hu
Megkaptam a mailt, köszi!
S-es DR-Z-hez hol tudok első teleszkóphoz valami felujjító szettett venni?Vagy mit lehet vele csinálni mert már nem olyan jó a rugózás mint régen.
A kipufogónak elég a végét leszedni, úgy is meg lehet jól tömni?
Csak mert a szegecsek pont lefúrhatók így is, és elég nehéz levenni (feszül + erős rugókkal van összeakasztva).
Egyébként az dob eleje kezd kiürülni, kezd elszíneződni és kopogtatva is más hangja van mint a vége felé.
Korrekt vizsgaállomást keresek Budapesten!
Köszi.
mer az sm nagyon gyengusz,viszont a személyszállitás meg fontos lenne.kössz a választ
motul 5100 10w40 vagy a 10w50est?
nyugisan van hajtva, szóval félgáz felett ritkán forog a műszer