igazából nem láthatsz bele a lényegbe, kopó alkatrészeket meg úgyis cserélni kell, de olyat ne vegyél meg aminek mondjuk már kiszakították az olajleeresztőt a helyéről mert hallottunk már ilyet is itt...
Az Sm 40 lovas, úgy mint az S, annyiban különböznek hogy más a kerék, a fékek és az első telók, meg a lánckerék, az E 50 lovas, egyszemélyre vannak vizsgáztatva 90%ban már amelyik le van, üzemórásak, nincs rajtuk gyárilag csomó kellék ami az utcaikon rajta van (pl km óra, index, tükör, hátsó lábtartó, féklámpa)
jah és attól hogy olyat veszel ami csak utcán volt hajtva nem garancia rá h. nincs lestrapálva... utcán még lehet könnyebb száthajtani egy SM-et mint terepen egy S-t (az állandó magas fordulaton használat miatt)
Jövőre tervezem (remélem tavasszal) egy drz 400 vásárlását, és nagy dilemmában vagyok. Nekem mindenképpen SM szettes motor kéne, ugyanis utcai használatra (értsd néha állatkodásra, de azért közlekedni is) kéne a motor. Ha jól értelmezem 3 változat van, E-S-SM, ebből az E a legerősebb, ezt értem, de miben különbözik még a többitől? Mindenhol más infót találok az elektromos önindítóról is, hogy melyikben van? Az S és az SM csak a supermoto szettben különbözik?
Milyen évjáratot érdemes vásárolni, vagy nem különböztek a különböző évjáratok?
Mire érdemes figyelni vásárlásnál? Ha jól gondolom inkább eleve SM szettes motort nézzek, mert talán az nem volt veretve terepen, és jobb állapotban lehet? Esetleg van-e magyarországon kifejezetten DRZ-re van ráállva? Értsd szervíz/alkatrész stb stb?
Az SM 40 lovas igaz? Olvasgattam angol forumokon, légszűrő+ karbi állítás (fuvókázás) + kipufogókról, ezekkel van-e valakinek tapasztalata?
Elnézést a sok kérdésért, de úgy látom ez a fórum pörög talán a legjobban, esetleg ha van más forum, azt is szívesen olvasgatnám, senki ne tartsa magában!
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Üdv!
én saját kezüleg tömtem, úgy lesz tartós ha beszerzel vmi nagyon vékony szúnyogháló szerű fémhálót és rátekered tömés elött a perforált csőre, akár többször is, igy nem fújja ki az üveggyapotot (én ezzel tömtem)
Sziasztok, segítséget kérnék!
Nem volt töltése a drzmnek, megnéztük generátort, leégett az állórész. A tekercselő faszányosan megcsinálta visszatettük, minden oké, motor indul, OK. Töltés viszont továbbra sincs. 12,8 körül van az aksinál a feszültség alapjáraton is, fordulaton is. Van valami ötletetek?
Kösz
Kellene nekem egy ügyes kipufogós Budapesten aki megnézné/meghallgatná a dobomat, mert mostanában mintha hangosabb lenne mint régebben. Az a gond, hogy kezdi zavarni a környezetemet is. Arra gyanakszok, hogy újra kell tömni. Szóval olyan kéne aki ügyesen dolgozik és szükség esetén pikk-pakk újra is tömné vmi. tartós anyaggal.
A 2005 előttieknél típushiba, utána asszem már gyárilag be van ragasztva. Annyit kell tenned, hogy motor oldalra fektet, dekni le, tömítésre vigyázni. Utána csavarok ki, zsírtalanítás mondjuk féktisztítóval és a csavarok helyét sem árt kitakarítani, aztán menetrögzítő ( LOCTITE 243 ) és csavarok vissza. Meghúzási nyomaték 26Nm. Ez a forgórész 6db. csavarjára vonatkozik. A tekercseket rögzítő 3 csavart is beragaszthatod.
Mi az amit át lehet nézni vásárlásnál, amit ha meglátok akkor egyből felejtsem el?
Tud valaki jó -és persze az sem baj ha olcsó- gépműhelyt Pesten, ill. Pest-megyében?
Előre is köszi!
Értem, szóval akkor semmiképpen sem érdemes nekem E-t venni. Fordított teló is csak az E-n van igaz?
jah és attól hogy olyat veszel ami csak utcán volt hajtva nem garancia rá h. nincs lestrapálva... utcán még lehet könnyebb száthajtani egy SM-et mint terepen egy S-t (az állandó magas fordulaton használat miatt)
Jövőre tervezem (remélem tavasszal) egy drz 400 vásárlását, és nagy dilemmában vagyok. Nekem mindenképpen SM szettes motor kéne, ugyanis utcai használatra (értsd néha állatkodásra, de azért közlekedni is) kéne a motor. Ha jól értelmezem 3 változat van, E-S-SM, ebből az E a legerősebb, ezt értem, de miben különbözik még a többitől? Mindenhol más infót találok az elektromos önindítóról is, hogy melyikben van? Az S és az SM csak a supermoto szettben különbözik?
Milyen évjáratot érdemes vásárolni, vagy nem különböztek a különböző évjáratok?
Mire érdemes figyelni vásárlásnál? Ha jól gondolom inkább eleve SM szettes motort nézzek, mert talán az nem volt veretve terepen, és jobb állapotban lehet? Esetleg van-e magyarországon kifejezetten DRZ-re van ráállva? Értsd szervíz/alkatrész stb stb?
Az SM 40 lovas igaz? Olvasgattam angol forumokon, légszűrő+ karbi állítás (fuvókázás) + kipufogókról, ezekkel van-e valakinek tapasztalata?
Elnézést a sok kérdésért, de úgy látom ez a fórum pörög talán a legjobban, esetleg ha van más forum, azt is szívesen olvasgatnám, senki ne tartsa magában!
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Üdv!
Honnan tudnék letölteni ilyen service manualt magyar nyelvű változatban? E -hez kellene.
Nem volt töltése a drzmnek, megnéztük generátort, leégett az állórész. A tekercselő faszányosan megcsinálta visszatettük, minden oké, motor indul, OK. Töltés viszont továbbra sincs. 12,8 körül van az aksinál a feszültség alapjáraton is, fordulaton is. Van valami ötletetek?
Kösz
aztán új csavarokat beragasztani
beszarsz ugy fog tetszeni