Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Nincs valakinek Leo Vince x3 sportdobhoz való felfogatója? (ami a dobot tartja) Vagy honnan lehetne ilyet szerezni, mert nekem nem a gyári felfogató van fenn és nem a legjobb?

köszi
szevasztok
sziasztok van egy suzuki dr 600-asom és csak félgázon hajlandó pörögni,ha ráhuzom padlóra inkább durrog és mekeg nem huz,szoval jobban megy ha egyel feljebb kapcsolok nem érdemes huzatni.Ha tudtok segitteni nagyon megköszönném
köszi szépen!
Köszönöm a gyors választ 2N! Egyébként 2004-es a gép és E betűs, szóval nem egy régi darab, bár nekem még ettől fiatalabb masinám nem volt...Kicserélem a csavart is és veszek valami állat csavarrögzítőt is, de még supermoto szettet is szerzek a hetek folyamán és ezzel hátha csökken a rezonancia és a csavarok lazulása is! Idomszettet tud rá valaki elérhető áron?
Javaslom a 44263 és a 44264 sz. hozzászólás megvizsgálását.
ugyanez van nekem is
Legyen! De plusz a postaköltség, mert én somogy megyében lakom és kicsit költséges lenne nekem addig elvinni, vagy neked eddig eljönnöd érte. Ha jó, akkor adj egy elérhetőséget és elpostázom neked!
Régebbi DRZ-knél gyakori, állítólag az újabbaknál gyárilag menetrőgzítős.

Keress vissza a fórumon, többször volt téma. A lényeg (mert többre nem emlékszem): cseréld a csavart ÚJRA, erősebbre (csavarboltban kapsz, biztos segítenek is), ragaszd be őket valami jobb minőségű csavarrögzítővel. Itt a fórumon konkrét típusról is volt szó. Ragasztós boltban segítenek. Jobb csavarboltban ragasztót is szoktak árulni. Menetrögzítős ragasztás után is szétszedhető lesz, csak nehezebben.
Heló!
4 hónapja vettem egy DRZ-t és mentem vele vagy 2szer 80 km-t. Aztán eléggé áron alul vettem, gondoltam kell rá majd költeni, de nem gondoltam, hogy 2szer ugyan arra kell majd, ezért a segítségeteket kérem, nehogy harmadjára is erre kelljen. Szóval a motor bal oldalán van ugye az alaplapi tekercs ami felel a töltésért, stb. Ezt ha jól emlékszem 3 csavar fogja, és nekem az egyik csavar már 2szer kilazult, ezzel teljesen tönkretéve, ledarálva a tekercset. és ez a mutatvány végbemegy olyan 60-80km alatt. Mi a szart csináljak? Ha beleragasztom az garantáltan nem jön ki? Mi lehet a baj?
Kérem, valaki aki találkozott már ilyen problémával válaszoljon!
köszi majd kipróbáljuk
hiába nyomogattuk nem lett az idő aláhúzva, de most hátha sikerül
kettőezer a táskáért .!?
Hali. A hátsó kerék csapágyak közötti távtartó mérete kellene ha valaki esetleg megtalálná valahol, vagy tudja , megköszönném
azt hiszem nyomni kell hosszabb ideig a time mod ot akkor alá lesz húzva az óra és aztán a set time/tripel tudod változtatni hogy másodperc perc óra aztán a +/- adjustal tudod állítani őket és végül a time mod al tudod élesíteni. ha jól emléxem
Sziasztok! Tegnap tettem fel pár eladó cuccot, ide fórumra! Szándékosan nem írtam árakat, mert nem igazán tudom, hogy ezek a dolgok milyen árban mennek! Ezért mondjatok rá egy árat, és, ha az megfelel nekem is, akkor szerintem simán megfogunk egyezni!
Über volt!kar hogy nem jottel!mindent megugraltunk!
Cső!

Voltatok ma Uriban?
Jó volt?
Mentem volna, kár, hoy meló volt-van ma...
Sziasztok!

Valakinek esetleg eladó kartervédő, hűtővédő, sportdob E-re? Ha nem fér el a polcán engem érdekelne

Alap helyzetben mennyi lóvéban mennek ezek?

Ma vettem észre, hogy alul a bal hűtőm egy milimétert megvan törve, csöpög Majd beragasztom egy McGaiveres rágóval
Az. Majdnem ugyanaz
A gyerek kikanyarodott elém egy audival. Defenzíven vezetek, amikor hirtelen megjelent, elrántottam a kormány picit de megállt. Egy pillanatra, pont annyira, hogy ne menjek át a másik sávba... Ekkor hirtelen mégis elindult. Direkt sem tudott volna jobban "elütni".

Combcsonttörés, velőűrszeg. Az első vékony volt, eltört. Úgy kellett kihalászni a darabját a combcsontomból. A törés meg nem forrt össze a mozgás miatt. Most van bennem a második "vas", ha végre összeforr a törés kiveszik. Azóta elég szar, már sosem lesz rendben teljesen...

Eddig ennyi.
mi volt?
A Déli pu-nál.
Nekem a Krisztinán volt.