Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben, pénteken hozom el a szettet amit kinéztem, ha akarsz, addig megkeresel
majd még írok hogy hogy döntöttem,meg megkérdek egy két havert mennyit is ér
vettem
Na,akkó a csúnya fejem megismeritek úgyis,lehet jelentkezni
mos hááá
Most-e?
vasárnap
Mikó lesz ?Átmegyek má Én is
szia!
te biztos h nem jössz ki újszilvásra nézőnek?
mostmár úgy néz ki h mi megyünk! jó lenne találkozni
Infó nélkül nekem 100at ér meg, annyiba van itt tutira másik amit már láttam is. 75ért kapsz itt fórumon enduró kereket.

Lehet, hogy ad érte más többet, csak ki kell várni

Üdv: Edem
hát az az igazság,hogy legjobban csere+valamennyi érdekelne,de majd küldök képet és megnézed. nem tudom neked mennyit érne?
Hello!

Mennyit kóstál?

Írj légyszi az edem89@freemail.hu -ra esetleg képekkel, épp a héten veszek felnit, hátha jobb vétel a tied
valakit nem érdekel sm kerék? fekete Exi az drz sm gyárija full sérülésmentes hátsó az első pici festékpercenés 90% os Metzeler Rennsport gumi eladó vagy endurora csere
szia piros karikába egy kerek porlaszto alakatrész
mi zu kitart a jó idö hévégéig
Én is jártam már így,h picit kevesebb volt az olaj. Ha huzamosabb ideig úgy használnád akkor biztos lenne baja,ha pl.1.7l helyett csak mondjuk1.5 lenne benne. Szerintem semmi gond nincs vele,mondjuk én mindig figyelem és 2000km után kicserélem(drz400e sm) Motul vagy Motorex
Na,végre kaptam olyan "DRZ" telót ,me ugye Showa ami szarul volt gyárilag lemezelve.A szalagon vagy vicces volt valaki ,vagy azt se tudta mit csinál ,vagy kibaszás,de nem kicsi, vagy kokeró szerelte pici pízé .Nem csoda,hogy nem úgy dolgoznak ahogy kéne Most már baba
A durrogás nem árt neki, csak ha a leállítóval kapcsolgatva teszed. Az olajszint ellenőrzésnél fontos, hogy a napi első indításnál hagyd alapjáraton járni 5 percig, majd leállítás után ismét 5 percet várva nézd meg a szintet.
Nézz be a szeged topicba.. azt úgyis kisajátították az endurósok
sziasztok,

immaron fel eve egy drz 400 s boldog tulajdonosa vagyok, mar 2000 kilometert beleraktam ( 7000-rel vettem ). a gond az, hogy kicsit elmaradtam az olajszint ellenorzessel ( mivel az elso 1000 kilometeren nem fogyasztott semmit, igy egyre ritkabban csekkoltam ), es ma reggel remulten vettem eszre, hogy mar nem er bele a palca az olajba. kis dontogetessel a sarkan lett egy 1mm-es olajfolt. rogton toltottem bele olajat, kb 1 deci ment bele mire elerte a felso szintet.

szerintetek mennyire artott a motornak hogy 2-300 kilometert minimum szint alatt mentem vele? gyengebbnek nem erzem, kicsit sotetebb volt az olaj a palcan amikor keves volt benne, most megint ok a szine.

tovabba egy leo vincevel vettem, es 50-60 kornyeken nagyon szeret durrogni. elozo tulaj nem hangoltatta be, de en azt hallottam hogy nem hasznal a motornak a durrogas, nyulik a szelep es kieg a szelepnyak, errol mit tudtok?

utolso kerdesem az lenne, hogy szeged kornyeken hol lehet valami dombosabb terepet talalni/ esetleg krossz/enduropalyat? olyan jo lenne mar ugratni egy kicsit, a homokutakat mar unom :)

illetve szinten szegeden/szeged kornyeken tudtok esetleg markaszervizt vagy nagyon jo szerelot? nem szeretnem szentesre hordani.

elore is koszi

milgra
Tudja valaki, hogy ez micsoda a karburátor alján?
Generátorok és önindítók tekercselése minden tíushoz!
További részetek itt: http://indukcio.uw.hu
Tel: 06 30 262 5500
köszönöm szépen
sziasztok,suzuki dr 600-ra karbit keresek ha van valakinek szoljon,ha csak darabok is azis érdekel,a lényeg az a része ahol az a rud van amitöl spriceli a benzint,köszi üdv mindenkinek.
Én már jártam hasonlóan, de időben észrevettem, és orvosoltam hővédő fóliával, azóta nem szivárog kicsit se.

Mellesleg segítsetek már, ki mikor cserél vezérműláncot?
van erre megadva csereperiódus?
lehet sokat fékeztem, nem kizárt, de hát ilyet akkor is.

Ja és Köszi!