Basztatok már olyat, hogy a hátsó fék olajtartálya kitágult és nem fedte rendesen ezért a fém fedele, így kilötyögött a fékolaj, az összes szinte.?
Én így jártam. Vennem kell egy új tartályt, tehát csak a műanyag részt, mert ahogy kitágult, úgy is maradt, nem lehet visszaalakítani.
Sokat gondolkodtam, hogy ez mitől lehet, mert nem hallottam még ilyenről.
Aztán arra jutottam, hogy ugye a kipufogócső alatt helyezkedik el a tartály, a hátsó betéteim elég kopottak így a dugattyú már nagyon kint van, olajszint ilyenkor csökken a tartályban, több levegő lesz a tartályban és a meleg hatására ez kitágul és kinyomja a tartály falát. ez az én verzióm, ha valaki tud jobbat, segítsen, nehogy mégegyszer megszívjam vele. A tartályon külső sérülés nincs, nem deformálódott úgy el mintha megégett volna, de az látszik rajta, hogy belül nagy volt a nyomás, ami ki akart törti.
Szia Krisz,
Gratulálok, ez nagy lépés!
Megnézem vmelyik nap az új vasat, előtte természetesen hívlak!
Akkor tehát a DRZ is meg a Varacskos is elment?
Üdv!
Erik,
Ha lesz enduró kereked, elviszlek itt a környéken jó helyekre, pl. Hegyeskő és társai (tokodi off road körzet...).
Hogy alakul az ügyed motor téren?
Üdv!
D.
Sziasztok!
Most készülök venni egy Drz 400 E-t. 2004es évjárat, annyi félelmem van vele kapcsolatban hogy ránézésre a hűtők kaptak már párat az esésektől. Természetesen nem folyik sehol de pl a jobb hűtő alsó sarkánál azért az 1, sor rendesen meg van gyűrve. Szerintetek akik ilyen motort használtok mennyire kritikus ez a sérülés illetve mikor illik új hűtőt venni rá?
A kép nem a legjobb de messziről ilyen.
Köszönöm
L.
Basztatok már olyat, hogy a hátsó fék olajtartálya kitágult és nem fedte rendesen ezért a fém fedele, így kilötyögött a fékolaj, az összes szinte.?
Én így jártam. Vennem kell egy új tartályt, tehát csak a műanyag részt, mert ahogy kitágult, úgy is maradt, nem lehet visszaalakítani.
Sokat gondolkodtam, hogy ez mitől lehet, mert nem hallottam még ilyenről.
Aztán arra jutottam, hogy ugye a kipufogócső alatt helyezkedik el a tartály, a hátsó betéteim elég kopottak így a dugattyú már nagyon kint van, olajszint ilyenkor csökken a tartályban, több levegő lesz a tartályban és a meleg hatására ez kitágul és kinyomja a tartály falát. ez az én verzióm, ha valaki tud jobbat, segítsen, nehogy mégegyszer megszívjam vele. A tartályon külső sérülés nincs, nem deformálódott úgy el mintha megégett volna, de az látszik rajta, hogy belül nagy volt a nyomás, ami ki akart törti.
a gép amivel csináltam a képet egy: Nikon D80
lencsék:Nikon DX AF-5 55-200
Gratulálok, ez nagy lépés!
Megnézem vmelyik nap az új vasat, előtte természetesen hívlak!
Akkor tehát a DRZ is meg a Varacskos is elment?
Üdv!
Megvan a moci! Valamikor megnézhetnéd!
Te is fogsz indulni a versenyen ?
Ha lesz enduró kereked, elviszlek itt a környéken jó helyekre, pl. Hegyeskő és társai (tokodi off road körzet...).
Hogy alakul az ügyed motor téren?
Üdv!
D.
Google maps-on nem találom.
Aki tud az kérem segítsen !
Nekem van...
Más is :-)
Aztán remélem, hogy motorozni is fogunk valamikor...
Üdv!
Most készülök venni egy Drz 400 E-t. 2004es évjárat, annyi félelmem van vele kapcsolatban hogy ránézésre a hűtők kaptak már párat az esésektől. Természetesen nem folyik sehol de pl a jobb hűtő alsó sarkánál azért az 1, sor rendesen meg van gyűrve. Szerintetek akik ilyen motort használtok mennyire kritikus ez a sérülés illetve mikor illik új hűtőt venni rá?
A kép nem a legjobb de messziről ilyen.
Köszönöm
L.
Jó voltál GD, szépen kisminkelted dokival DRZ és tulaja arcát
Keresek DRZ SM első kereket (sérült is)!
06-20-5-636-213
cserébe van egy zsir uj (ktm 600 (1990) 41mm carb mikuni)
csak ez nemtudom jó e lehet a dr-re