Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Nekem van könyök is és dob is.
06-20-5-636-213
Nagyon szivesen.
Bocsi a csúszásért.
Használd egészséggel.
üdv.
8000ért már lehet bele kapni
az a jobbik eset.voltam ma motorozni Ferihegyen,van még mit ugrálni
halli akksim a bunos kell vennem egy masikat peddig ez is uj volt
nekem az S-es szerviz könyvét adták, csak kézzel voltak átírva benne a különböző jellemzők... Azt mondták, hogy az E-hez nincs user manual...
Szóval nekem 20 órát értak oszt kész.

De ha 60 órával számolsz, akkor ugye az legjobb esetben is kb. fele az S-esének...
2 személlyel mentem 1 nap kb 420 km-rt ősszel... ki lehet bírni, de nem 1 leányálom... ha túrázni szeretnél sokat ne vegyél drz-t
ezt a 20h honnan veted szervizkönyv 60h ír elő
Én már raktam fel - nem vettem észre különbséget. Inkább csak a tank felfogatásnál van különbség.

Az ülés felfogatás az S-nél és az E-nél hátul tuti, hogy ugyan az... de elől a E-nél a tankba kell beakasztani egy kis kampóba... - nézd meg, hogy az S-nél is így van-e... ;)
(amúgy mennyiért tudsz ülést szerezni?)
ez így igaz
sasori: ha utassal akarsz menni, akkor nem kérdéses, hogy S vagy E... mert az E az versenyenduró - semmilyen fomába nincs felkészítve a kétszemélyes utazásra...

Ha hosszabbtávar szánod, akkor amúgy is csak az S játszik, mert azon van CSAK országuti felszerelés (országuti, irányjelző, féklámpa, kilométeróra - ezek az E-n egyáltalán nincsenek... és hátsó lábtartó - amit néha az E-re is felraknak, de annak a segédváza egyáltalán nem erre van kifejlesztve...).
Az S-nek 6000km az olajcsere ciklusa az E-nek maximum 20 óra (üzemórás).
És még továbbis van, de neked ennyi elég lesz...
csá,nekem van egy!eltévedtél a multkor?
Igen C10.Sajnos kemény talajon nem tudtam tesztelni.Homokban,sárban,erdőben oldalazón is kitűnő
Sziasztok!
Néhány pillanatkép a múlt vasárnapi családi DRZ túráról. Tát-Nyerges-Lábatlan-Süttő-Tardos-Tarján-Szomor-Úny-Ebszőny-Tát
. 92 km duál üzemmódban, asszonnyal a hátunk mögött.
S re gyari dobot dud valaki?
utasnak hosszutavon tuti nem es neked sem ,
Sziasztok! Most készülök venni egy drz 400-ast és lenne még pár apró kérdésem vásárlás előtt. Ti melyiket ajánljátok jobban az E vagy az S változatot(előnyök,hátrányok). Tudom hogy használat függő a fogyasztás de körülbelül kinek mennyi szokott lenni? Valamint hogy utassal utazva az utasnak mennyire kényelmetlen az utazás? Előre is köszi a válaszotokat!Üdv
Dávid, megérkezett az index kapcsoló, köszönöm szépen.
Nekem van egy eladó, ismerősöm készítette, nagyon szép hangja van.
Sziasztok!
Keresek drz400 S/Sm kipufogót barátságos áron!Ha valaki tud akkor írjon!
hello
ez C-10? kemény talajon nem törik be bütykök töve?
Arrább toltam a Pilist az oldalammal. Estem egy nagyot az erdőben. DR-Z pihen egy darabig.
okés megírom majd!
Motorosok figyelem!
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robogók generátor tekercseit és önindítóit javítom (gyújtástekercset nem javítok).
Javítási költség 15000ft a gyári ár töredéke és 1 év jótállás csomagküldéssel együtt 4-5munkanap,alkatrész cseréje csomagküldés útján(régóta működik)!
hívj bátran hétvégén is tel:06302625500
Részletek,térkép:
http://indukcio.uw.hu
köszi szépen. Am mi történt?