megfogadom, most még csak 500km-t mentem olajcsere óta, Agip félszint került bele, de nem lesz jó mert eszegeti. Most úgyis vizsgák után megy szervizbe, mert még mindig nem jó valami, valszeg a karbiban, mert sok benzint kap és gyenge, aztán kompressziómérés, stb., ezekből kiderül minden, amit még esetleg cserélni kell rajta.
Na ez az a HANYAGSÁG! meg a spórolás az olaj cserén, és a légszűrő tisztításon. Meg azt sem tudom menyi olajnak kellene benne lenni, hogy kel ellenőrizni az olajat, de már verem neki egy keréken, durrogtatom mert az milyen fa**a, olvastam már pár ilyet a fórumon!
Ezt még az S sem tolerálja ennek a levét iszod te is meg még egy páran! de igényesen felújítod, odafigyelsz rá meghálálja. Ha rám hallgatsz akkor csak szintetikus olajat teszel bele.
Na hogy jártam ma...
Bementem az okmányirodába lejelenteni, hogy eladtam a motort. Ültem ott egy órácskát szétázva az előtérben. Elsétált előttem egy nagy darab néni.. ment cigiszünetet tartani (kb 20 perc). Később kiderült, hogy ő az ügyintéző. Cigiszünet után 605 sorszámmal bejutottam. Erre ő 30 mp alatt lerázott.
Indok:
Semmilyen adásvételit nem fogadnak el, csak a legújabb két oldalas csoda táblázatosat, amin kb az összes rokon adatait, a motor utolsó csavarjának a kódját is fel kell tüntetni
Így most megyek vadászni a vevőmre, mert ő sem fogja tudni átiratni a gépet.
Köszi okmányiroda
mondjuk én E-vel is SM-eznék csak korlátos jogsival nem mertem bevállalni az 50 lovat most meg az előző tulaj hanyagságából egy halom pénzt költök az S-re, szóval ha már egyszer felújítom teljesen akkor használom is jópár évig, utána meglátjuk mi jön
Ez így van!
max fordulat 1000 több az E-s verziónál ha jól tudom de a használatól függ hogy mennyire fogy a motor de itt a fórumot olvasva + cimborák tapasztalata hogy amit SM-nek használnak+pályáznak is vele hamarabb széthullik mint amivel terepeznek terepen nem kell olyan sokat magas fordulaton használni,SM-ként sokat van magas fordulaton,tiltásig,használva
Hali
De milye tetél bele ? Mennyire sűrűt
Én amúgy azon vagyok hogy a rugót ki kellene cserélni benne csak azt monták hogy 15 ezer körűl van teleszkóponként nagyon drága
még hosszabb távra értve pedig az S, mivel kevesebbet forog, nincs úgy kihegyezve, ezért dugót is ritkábban kell cserélni. de ha meg tudod cáfolni, annak csak örülök
Úgy van használat függő,S-nek is a 6000KM-t gondolom utcai normál használatra érti a szervízkönyv,ha már terepen használod(mászoka erdei csiki.csuki-utak)akkor már nagyon sok az 6000KM de ez csak az én véleményem,lánc fék stb kopása teljesen a használatól függ nem attól hogy S-s vagy E-n van futóműben+súlyban jelentős különbség van a 2-t típus között.Fenntartási költségben szerintem nincs nagy különbség
Mondjuk,hogy nem olyan sűrűn kell olajat, meg olajszűrőt cserélni
esetleg láncszettet, vagy féket(persze ez használatfüggő is)... Ez csak két példa volt.
itt találsz mintát, csak nyomtasd ki, és kész