Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én mentem a teszten egy rmx-el meg rmz-vel is és utána az én gépemmel is
hát az rmx csak súlyba más kirobbanó erőt nem éreztem benne
viszont az rmz pfúúúúú na az brutál
lakitelken csak 3. ig sikerült vele felkapcsolnom míg az enyémmel 5. be mentem röviden ennyi az összehasonlítás a 3 gép között
hát havi 1- 2 olajcsere?
kicsit költséges közlekedési eszköz...
meg ezzel ugorj le hétvégén a Baltononra esetleg 2 személlyel.
Volt egy régi ügyfelünk aki exc vel járt dolgozni,mert azt mondák neki,hogy ez jó arra is...
48 000Km volt benne,1x cserétek hajtókart.
Le is törném annak az értékeítő kollégának a kezét aki ezt ajánlotta ilyen célra..
Köszönök mindent! Danez és a többiek..
Már megvan a haverom aki majd megtanít az endurozásra és a motorozára...
A DRZ élt 10 évet!
Szerintem ugyanolyan jók ezek az üzemórás motorok munkába járni mint bármi más.
És most a Suzuki is a könnyebb utat választotta: RMZ-t endurósitották, aztán cső...
Igy van, teljes mértékben! Szerintem ez SZÉGYEN a motorgyártóknak!
Nagyon jo vid!
Az baj,hogy ezek nem viszik tovább a dr-z vonalat,illetve amit a drz képvisel.
Egy ilyen üzemórás versenymotorral nem tudsz munkába járni és hétvégén kicsit endurozni.
Ez nem igazi dual sport,ahogy a suzuki régen a drz-t hirdette!
Megtarthatták volna az S-t a palettán és az E helyére ezt berakni.
Nagyon faja videó!

Kedvet is kaptam egy kis gurulásra!
Még mondja valaki,hogy nem jók a SUZUKI motorok:

mindenképp alkalmas kezdőknek a DRZ .
Én ETZ250-röl mentem rá. 2003-ban.

Mostanság viszont kacsingatok az RMX felé.
Vagy ha lenne zsém akkor a KTM felé.



Bocsi, ezt nem hagyhattam ki.
ha ha ha
Olyat ami drz-be való.
sziasztok ki milyen fékbetétet ajánlana hátulra sárba, homokba, esetleg versenyre basszátok meg a múltkor úgy mentem el majsára hogy már vason ment
Szia.
Havernak Aprilia Pegaso 650 van, hiba nélkül megy neki nem tudom hány éve. Jó, nem is hajtja agyon, de azt mondja túrázgatni tökéletes. A többiről nincs infóm.
Üdv.
Mindenképp azt javasolom, hogy "tanulásként" csak egy tapasztalt enduróssal menj keményebb terepre, mert komoly meglepetések érhetnek. A DRZ kezdőknek is alkalmas, mert nagyon barátságos motor, ami persze tud keményen is menni, aki ért hozzá. Nem tudom, milyen motorról ülsz át, de meg kell szokni a méreteit (ülésmagasság, súly, stb.). Lehetőleg olyan embert keress, akinek van türelme veled lépésről-lépésre megtanítani az endurózás alapjait. Vigasztalásként elmondom, hogy én MZ TS 125-ről ültem át KTM 520 EXC-re. Mindenki meg volt győződve, hogy nagyon össze fogom törni magam nagyon hamar. Aztán csak kicsit törtem össze magam és egy türelmes és nagyon rutinos endurós havernak köszönhetem, hogy néhány hónap alatt belejöttem. Szóval csak óvatosan.
akkor majd óvatosan az elején balesetmentes sok üzemórát!
Jah és olyan nagy tapasztalatom nincs még endurozásról de már többször is motoroztam..mondhatni sikerrel
Igazad van!. Első motorom lesz, az anyagiakat anyámmal 1ütt rendezzük.Egyépként hitelátvállalással veszem a motort...
Akkor 1-ről beszélünk,mert én Bécsi Norberttől veszem a gépet
Ja,alu.De nekem már az is tekeredett fel a bokámig.A visszaalakítást már asszem nem bírta ki
Szasztok!
Valakinek a valakije nem használ ilyet? Tapasztalat?
Köszi
G.