ennek nem!és azért nem,mert supermoto szettel ugye eleje többet megy lejebb minbt hátulja.. így lenen fasza az endurokon is... sztem
nem is az hoyg lóg... csak simán lefelé tart az egész hátulja és ülése....
nézd meg bármelyik s-es vagy e-s drz-t...
Most lett kész az sm-topicban szervezett MOTO A GO GO rendezvényre.Naggyon zsír volt,azt elmondhatom
Állítani nem nagy varázslat.Leszeded a jobb hátsó idomot,benézel a teló tetejéhez(a tartály mögé).Na ott látsz 2db nagy anyát,amire körmös kulcs kell vagy vidéken(esetemben sajnos) nagy csavarhúzó meg óvatos kalapács.A felső kontráz,azt ha lelazítottad az alsót ha lefelé tekered nyilván emelkedni fog a hátulja
Ott a kihajtásnál biztosan van egy csapágy(bár még nem szedtem szét),az lehet lógós és akkor a szimmering nem tud tömíteni .Esetleg a tengely nincs bemaródva
S.O.S.
Segitséget kérek! DR-Z 400 ban hirtelen kezdet intenzivan, nyomasssal fojni olaj a kislanckerék tengely szimeringéböl.
Szimering csere nem segitett. Motorban 30 000km, idaig semmi baja nem volt.
Mi lehet a hiba? Sürgösen kérek tanacsot. Köszi
helló!
szerintetek hol találok egy DR 350eshez gyűrűt? hol érdeklődjek? mert itt debrecenben körbekérdezősködtem azt mondták nemtudnak se rendelni se semmi..... aki tud vmit szívesen várom!
Én ufó kézvédőt vettem...a kormányvégbe ami megy az a 22-es pakkból van....ami bennt(renthal fatbar) a vastagabb...kúposabb részére csatlakozik az meg a 28-as pakkbol van...
de vigyázz a felszerelésnél mert az öntött alu...hamar elpattan...mert nem illeszkedik körkörösen...sajnos tapasztalat
Vadászkutya legyek,oszt ugassak ha értem
Nekem úgy tűnik logikusnak,ha hidegen agyig töltöm a hűtőt(balt persze kilégtelenítve),akkor melegen esetleg megy a tartályba lé,mert felnyomja a kupakban a rugót.Namost.Én akárhányszor töltöm nyakig a hűtőt,oda nem megy semmi.
Meg onnan hogy megy vissza a motorba
Ez nekem X-akta.Könyvem nincs.
Köszi a válaszokat mostmár nézelődhetek az olajok között. A hűtőfolyadékos témához: A tartályban csak akkor van víz ha meleg a motor és a tágulás hatására oda kerül a felesleg. Amikor lehűl visszakerül a hűtőbe, de az nem baj ha marad egy nagyon kevés. A könyvből idézek: "A motor túlmelegedése esetén a hűtőből a folyadék a túlfolyótartályba folyik. Lehűléskor a folyadék visszakerül a hűtőbe. Amennyiben mégis maradna folyadék a túlfolyótartályban, töltse fel a hűtőt megfelelő folyadékkal."
Szerelő mondta mikor vittem hozzá, hogy mindig annyit töltsek rá, hogy ellepje a "lamellákat"(?). Én mindig egy picivel többet öntöttem. Ha meleg amotor, nekem tök üres a tartály, ha kihül akkor van benne...
Fasza,akkor most mit csináljak?sok a viz vagy kevés?amugy a hütö mindenhol meleg fent is,ha kevés lenne fent nem lenne,nem?hova tünt a viz?és ha folyik valahol miért van ugyanannyi mindig a tartályban?
Sajnos én párszor töltögettem utána, mert folyatott a vízpumpám! A hűtőbe kell önteni, máshol tudomásom szerint nem is lehet. A tapasztalatom az ellenkező! Ha van a tartályban víz miután megállítod, az azért van mert sok volt a hűtőben és kinyomta. Elvileg ez zárt rendszer, szóval ha fogyna a hűtőből, akkor a tartályból szívja vissza! Ez az én véleményem, lehet hülyeség:D
Hali! Ti milyen olajat szoktatok tenni a gépezetbe? Én eddig castrol power 1 használtam de azt hallottam, hogy nem annyira jó... bár én megvoltam vele elégedve Ja, és tudtok vmi jó helyet ahonnan tudnék kedvemre válogatni az olajtengerben?
Ki tudja hol lehet venni a képen látható ill. hasonló kinézetű indexeket ?
És valamilyen index kapcsolót .