Helóka Mindenki...
Gondoltam leírom mennyibe kerül az ha komoly teljesítőképességű féket akartok a DRZ-re. NOS:
Nissin 4dugós nyereg: 8-12e
fém fékcső:6e
szinter betét: 6-9e
főfékhenger (cb400) 5/8 : 9e
féktárcsa: 15-25e
fékadapter: Én speciál 30 perc alatt gyárottam hozzá állíthatót 0 forintért
Szerintem ennyit megér egy "pálya" minőségű első fék.
Ha valakit érdekel lefotózhatom, hogy milyen.....
DR350es haverod fórumozik ? mond nekih,goy dr350.bnet.hu amúgy van már a II. DR350 találkozóról beszámoló : http://www.endurozz.extra.hu/2... videjó képek minden ami jó
Szeva Pohi,
Mi újság a testületben? Hallom mustangra váltottál..
Figyu...
A dot-5 olajat kifejezetten karbon tárcsákhoz és szinter betétekhez versenycélra fejlesztették ki. Pontosan a hőtűrő és a magas hőfokon való buborékmentessége miatt. Közútra vagy amatőr pályázáshoz szükségtelen használni mert nincs értelme. Szerintem ez szimpla sznobizmus inkább... De hogy értsd Végh Jana sem használt csak 4est pedig ő azért satuzott rendesen.
Megnézném melyik supermotós tudna felmelegíteni egy 5ös olajat itt a topik lakói közül.
Hát én nem vettem észre az R1-nél pedig castrol dot4 volt benne kb. 1600 Ft 0,5 liter az olajshop-ban. Nem nagy pályásként használtam ám a féket többet is mint kellene és néha jóval erősebben és még fém fékcsövem sem volt
Hé!
Ezek tök úgy néznek ki mint az én zx/zxr kerekeim.Ha az,tanácsot kérek,mert nekem menesztővel sehogy sem fér be hátra Ahogy én mértem,nem adja ki a leszednivalót.Most azon gondolkozom,hogy a menesztő kimarad a picsába és a felnire kerül egy alutárcsa hegesztva,ahhoz meg direktbe a lánckerék.
Vagy jobban látható képeket lécci léccíííí!
Látom elöl te is az egyszerűbb utat választottad,befordított tárcsa...
Szerintetek milyen árban lehetne eladni a gépemet? Egy 2006-os DRZ400S-ről lenne szó! Mert megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy eladom! Kép van róla az adatlapomon, ha valakit érdekel?! Terepen soha nem ment, szervizkönyves, sérülésmentes! Extrák:ledes hátsó lámpa, ledes indexek, supermoto kerekekkel, kézvédő, stb. Gumik kb. 90%-osak! Vagy esetleg hova ajánlatos feltenni hirdetni? Köszi!
Tegnap túráztunk egy kicsit, asszem bejárattam a drz-t, mentem vele eddig kb 5-6 üzemórát!
Milyen olajat tegyek bele?
motul fullszintetikus 10-40-es?
Ez nem a legdrágább, talán, vagy IGOL-t ?
Nem a pályahasználat miatt van szükség rendes első fékre... csak megállni is meg kell. a DRZ gyárilag lassítára van kitalálva ha nem így lenne min.300 tárcsát raktak volna rá. Gondolom te is érzel különbséget a 2 ill. 4 dugó között?... Na erről beszéltem. 10 méterekben mérhető a különbség... mondjam tovább az mit jelent...
Rx 125 volt nekem,saját magam alakítottam át,2 dugós fék volt rajta,gond nélkül.... most van a ktm,4dugós fékkel... nekem semmi bajom nem volt a 2 dugós fékkel sem,elég sokan mennek 2 dugós fékkel hobbi használatra,akik nem végig pályán nyüstölik a gépet...
Érdemtelen a vita számomra!
Ha majd egyszer lesz lehetőséged a kontrás motor után ráülni egy fékkel rendelkező motorra majd tudni fogod mi legyen... ennyi.
A haveromnak van egy S-es műszerfala... Ha érdekel hívd fel a többi infoért.
Bakos Tomi 06/20 801-1322