Hello mindenki!
Most vennék elöször endurot eddig egy 125 ös kis speedmocim volt és adrz-re gondoltam de a sima dualsport nem jön be annyira mint mondjuk az sm, a kérdésem az lenne melyiket ajánljátok, ha kb 70% ban városi haszánlatra lenne és 30% terep meg stb földút. elöre is köszi
Persze, bár sokat nem húztam mert eleredt kissé az eső oszt nyálkás lett a flaszter. De azé 1órán keresztül osztottam a gumim szélét...
Te? Túlestél az ebéden aztán a vasad ledobott a túlsúly miatt? . .
szóval megkaptam a választ akkor arra, hogy milyen is ez a gerincvédő...........
azért vettem meg mert akciós volt és amugy nemigazán durvulok motorral...mert már van bennem platina....még lábadozom és még fogok is.csak gondoltam ha még nincsen ilyenem akkor meveszem........köszi amugy igazad van a hálós protektorral hogy azok jobbak mert minden benne van de most hirtelen melóból nemvolt nálam 40 rugó az ilyen ingre ami kicsit job is.
Te figyu és a többi részeddel mi a pálya? Azok betonból vannak? A hátadat biztos meg a vesédet de a könyököd vállad kulcscsontod azokkal mi a pálya? Ugyanis azokat baszod le legelőször a zakónál + a kezed. A gerincprotektor nagyon fasza dolog csak egY a sok közül ami kell. Én a protektoringre voksolok azon a felsőtestedhez minden megvan..
sziasztok! vettem lidliben egy b-square gerincvédőt és kiváncsi vagyok hogy 6000 ft ért szerintetek jó vétel volt e? ki mit tud mondani jót rosszat tapasztalatcsere valami............köszike sziasztok
Koko! Így van nem szbad elhanyagolni az ellenőrzést... Hallottam egyszer egy csókaáról hogy a Drzjébe kb 1 liter olajat öntött utána és akkor volt meg a szint...Ismered? ? ? ? ?
Az is egy olaj ellenőrzési eljárás végülis Beindítodm ha kéket füstöl, akkor biztos van benne valamennyi olaj.
Az nem olyan nagy gáz, ha kicsit füstöl hidegen. Amikor a motor még hideg, a dugattyú nincs teljes üzemi méretére kitágulva, ezért van egy kis hézag a dugattyú és a hengerfal között, ott feljuthat egy kis olaj, ami elég.
Olajszint ellenőrzés minden elindulás előtt! Nem árt.
A motorolajat mindíg meleg motornál nézd!
Beindítod, járatod kb 3 percig, majd leállítod, vársz kb 3 percet. A motort függőlegesbe állítod, kicsavarod az olajbetöltő nyílás sapkáját, kihúzod, letörlöd, majd visszarakod, de nem csavarod bele! Kihúzod a pálcát és a szintnek a min és max jelzés között kell lennie! (a rácsozott részen belül legyen)
Ez a szakszerű ellenőrzés módja, ugyan így van leírva kezelési útmutatújában.
A szint ellenőrzését ne hanyagold el!
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Suzuki drz E-m van. Az olaj szintet hidegen kell megnézni, vagy melegen?
mert a pálca alsó része lapos és be van rácsozva.
Hali ! Szerintem ha csak hidegen és mikor beindítód akkor jön ki egy kis füst akkor nem gond ,de ha melegen is akkor gáz van . Az enyém is 2004-es és hidegen indításkor nekem is kidob egy kis füstöt.
Most vennék elöször endurot eddig egy 125 ös kis speedmocim volt és adrz-re gondoltam de a sima dualsport nem jön be annyira mint mondjuk az sm, a kérdésem az lenne melyiket ajánljátok, ha kb 70% ban városi haszánlatra lenne és 30% terep meg stb földút. elöre is köszi
matula