Nekem is lenne kérdésem olajjal kapcsolatban. Hideg motornál ugye lejjebb van az olajszint, de én ha beindítom 3-4 perc után sem megy feljebb mint a minimum maximum közötti hely fele. Ha megyek pár kört azután teljesen felmegy a max helyig. De a suzuki azt írja a könyvében hogy 3 perc járatás után kell megnézni mert ha felmelegszik akkor az olaj is kitágul és nem helyes az érték. akkor most ez azt jelenti hogy üzemmeleg motornál a maximum felett kell lennie az olajszintnek? Nektek mennyi idő kell kb míg teljesen felnyomja az olajat a vázba?
szerintem semmilyen olajat ne vegyél hanem gyűrű/dugó csere... én most szoptam be 2 hete, vmi tönkrement a blokkban az olajfogyasztás miatt (2dl/200km), ma vittük el a szakihoz a motort mert nem volt eddig rá időm sajna, 2-3 nap és kiderül mi a fasz van....
Suzuki kupa
ez a kurva eső meg hideg miatt alig tudtam pár normális képet csinálni bepárásodott a kamera lencséje
az uccsó képen a sárga bukó tipusát ha netán tudná valaki súgja már meg
Szerintem páran túl nagy ügyet csináltok az olaj témával. Nekem volt nem is olyan régen egy Toyota MR2-es sportkocsim, 2000cm-vel és 8000 leszabályzással. A gyári olajfogyasztás 10000 km-en 1-10dl között volt megadva, annak függvényében, hogy mennyire nyomtam neki a gáz, és ez a DRZ-nél sincs másképp. Én még a DRZ-ből sosem engedtem le ugyanannyi olajt az olajcserénél, mindig volt eltérés, amit a nem egyforma használatnak tudok be. Nem tudom, hogy ti hogyan csináljátok, én a 1,7l helyett beleöntök 2 litert, és 2000 km ig. nem is szoktam nézegetni, akkor lecserélem. Én Castrolt használok, amivel semmi bajom, azt leszámítva, hogy a váltóm kicsit kemény tőle. A haverom IGOL-t használ Ő minden szempontból meg van vele elégedve, ezért következőben én is azt fogom kipróbálni.
Egyébként endurozáshoz is a 13/41-es áttételt használod Mondjuk ott annyira nem is pörög a motor, mint ahogy írtad is hogy enduronál nem kajálja túlságosan
Nem azt mondtam, hogy véglegesen tedd rá, csak azt hogy próbáld ki, hogy a gyárival is ennyire eszi-e. Ha igen, akkor még mindig lehet 587 féle olajjal kísérletezni, de ha ennyi áldoaztot nem tudsz meghozni a motorodért akkor
hát képek alapján tizenpár drz-s
az openben nemtom mennyien mert eljöttem, így is szarrá áztam
3. 2010 Október 03. Lakitelek ( cross pálya és környéke )
az a baj h nekem az már túl messze van de még sokká lesz szeptember meg egyenlőre nem is várom annyira , addig meg majd elválik
te tudod
apropó:
Mindenki sikeresen hazaért? motorok sikeresen helyre hozva?
hazafele olyan pocsolyákba mentem bele h visszafogta a motort meg úszni lehetett volna bennük
hányan voltatok?
ez a kurva eső meg hideg miatt alig tudtam pár normális képet csinálni bepárásodott a kamera lencséje
az uccsó képen a sárga bukó tipusát ha netán tudná valaki súgja már meg
Szerintem páran túl nagy ügyet csináltok az olaj témával. Nekem volt nem is olyan régen egy Toyota MR2-es sportkocsim, 2000cm-vel és 8000 leszabályzással. A gyári olajfogyasztás 10000 km-en 1-10dl között volt megadva, annak függvényében, hogy mennyire nyomtam neki a gáz, és ez a DRZ-nél sincs másképp. Én még a DRZ-ből sosem engedtem le ugyanannyi olajt az olajcserénél, mindig volt eltérés, amit a nem egyforma használatnak tudok be. Nem tudom, hogy ti hogyan csináljátok, én a 1,7l helyett beleöntök 2 litert, és 2000 km ig. nem is szoktam nézegetni, akkor lecserélem. Én Castrolt használok, amivel semmi bajom, azt leszámítva, hogy a váltóm kicsit kemény tőle. A haverom IGOL-t használ Ő minden szempontból meg van vele elégedve, ezért következőben én is azt fogom kipróbálni.
Teccenek képek vannak még érdekel mennyire volt sáros a helyzet