Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem értem miért nem lehetett elhalasztani, amikor jó idö lesz több motoros és nézö lett volna.inkább iszap birkozás volt az mint motorozás.
esett hát
hát képek alapján tizenpár drz-s
az openben nemtom mennyien mert eljöttem, így is szarrá áztam
menyien voltak a versenyen?gondolom arra is esett
Jól csináltad, 3-4 percnél tovább és sem szoktam járatni... kevés benne az olaj, tölts utána!
2. 2010 Szeptember 19. Újszilvás ( cross pálya és környéke )
3. 2010 Október 03. Lakitelek ( cross pálya és környéke )

az a baj h nekem az már túl messze van de még sokká lesz szeptember meg egyenlőre nem is várom annyira , addig meg majd elválik
Nekem is lenne kérdésem olajjal kapcsolatban. Hideg motornál ugye lejjebb van az olajszint, de én ha beindítom 3-4 perc után sem megy feljebb mint a minimum maximum közötti hely fele. Ha megyek pár kört azután teljesen felmegy a max helyig. De a suzuki azt írja a könyvében hogy 3 perc járatás után kell megnézni mert ha felmelegszik akkor az olaj is kitágul és nem helyes az érték. akkor most ez azt jelenti hogy üzemmeleg motornál a maximum felett kell lennie az olajszintnek? Nektek mennyi idő kell kb míg teljesen felnyomja az olajat a vázba?
következö hol lesz ?
te tudod
szerintem semmilyen olajat ne vegyél hanem gyűrű/dugó csere... én most szoptam be 2 hete, vmi tönkrement a blokkban az olajfogyasztás miatt (2dl/200km), ma vittük el a szakihoz a motort mert nem volt eddig rá időm sajna, 2-3 nap és kiderül mi a fasz van....
Adjon Isten! ez lemaradt
nem voltak, viszont ott volt Djzsozso de sajna megállta a motorja

apropó:
Mindenki sikeresen hazaért? motorok sikeresen helyre hozva?

hazafele olyan pocsolyákba mentem bele h visszafogta a motort meg úszni lehetett volna bennük
szia Bundiék voltak ? komoly nagyon
szia nem minden nap gratula az induloknak
hányan voltatok?
Suzuki kupa
ez a kurva eső meg hideg miatt alig tudtam pár normális képet csinálni bepárásodott a kamera lencséje
az uccsó képen a sárga bukó tipusát ha netán tudná valaki súgja már meg
Sziasztok!

Szerintem páran túl nagy ügyet csináltok az olaj témával. Nekem volt nem is olyan régen egy Toyota MR2-es sportkocsim, 2000cm-vel és 8000 leszabályzással. A gyári olajfogyasztás 10000 km-en 1-10dl között volt megadva, annak függvényében, hogy mennyire nyomtam neki a gáz, és ez a DRZ-nél sincs másképp. Én még a DRZ-ből sosem engedtem le ugyanannyi olajt az olajcserénél, mindig volt eltérés, amit a nem egyforma használatnak tudok be. Nem tudom, hogy ti hogyan csináljátok, én a 1,7l helyett beleöntök 2 litert, és 2000 km ig. nem is szoktam nézegetni, akkor lecserélem. Én Castrolt használok, amivel semmi bajom, azt leszámítva, hogy a váltóm kicsit kemény tőle. A haverom IGOL-t használ Ő minden szempontból meg van vele elégedve, ezért következőben én is azt fogom kipróbálni.
DRZ-74
Teccenek képek vannak még érdekel mennyire volt sáros a helyzet
De 15-41-et akarok sm-hez,hogy ne pörögjön annyira csak két szemmel hosszabb lánc kéne(112-es)
Endurózásnál 13-44 van! De ott max pár másodpercig pörög nagyon, míg sm-nél jóval többet!
Ez igaz... Bár szerintem jó árban hirdeti a gépét... nekem most kelt el... nem annyiért amennyiért hirdettem de elkelt...
Egyébként endurozáshoz is a 13/41-es áttételt használod Mondjuk ott annyira nem is pörög a motor, mint ahogy írtad is hogy enduronál nem kajálja túlságosan
Most mindenképp más olajat fogok bele tenni!
Pár kép a mai napról DRZ KUPA
Nem azt mondtam, hogy véglegesen tedd rá, csak azt hogy próbáld ki, hogy a gyárival is ennyire eszi-e. Ha igen, akkor még mindig lehet 587 féle olajjal kísérletezni, de ha ennyi áldoaztot nem tudsz meghozni a motorodért akkor
De az ásványi
Tamaskiraly, nem akarlak elkeseríteni, de most sajnos csak nagyon olcsón fogod tudni eladni Mostanában csak venni éri meg bármit is
Ne tegyél bele olajat, ingyen van és biztos nem is fogja enni (mert nincs benne)