Olajban nincs különbség E és S között, de sokan az E-be belerakják az olcsóbb olajat,mert ugyís 1500-200 km-enként cserélik, míg az S-nek 6000 van előírva!
10W-40 szintetikus való bele! Mindenki szerint a 300V a legjobb, amit tehetek bele, így azt is tettem! De sokan hajtják az 5100-al, ami fél szintetikus, nem tudom az mennyire jó bele! De most mindenképp az lesz, hogy megpróbálom egy sűrűbb olajjal!
Szerintem nézd meg a könyvében, h milyen való bele, (asszem 10w-40 félszint) és olyat tegyél bele. A 300V versenymotorba való olaj, és attól a drz s messze áll Nem csoda, h eszi.
Ha valakit érdekel van 3 db. gyári irányjelzőm 3500/Ft.- darabja,a negyedik törött,de hiánytalanul ragasztható(azt ingyen adom).Egyben az egész 10.000.- Ft.
e-mail: blackohu@yahoo.com
tel.: 0670/5342572
Mit kell róla tudni?Azt h tegnap majdnem eltörte a lában mikor berugtam whehehe!88as,dr600,gyári és krossz idomokkal,duplakipuffos,vadi új terepgumik vannak rajt elől hátul!nem rég óta van nálam,nincs tapasztalatom igazából!Tartozás fejébe foglaltam le,kinnti behozott moci,nincsenek magyar okmányai,ezért csak hobbira jó!tankot festeni kell mert horpadásos!Vettem rá berugókart és berugórugot a gerecsénél!Pénteken jött meg,teljesen infozható!érdekel még valami akkor emil! thorvath81@freemail.hu
szeva vissza adoma mandátumomat lemondok a mentelmi jogomrol is itt jóbban esik mint tegnap csak most rángatja a szél a fákat is ,
de szerintem olyan nagy volt a lelkesedés hogy a következön ott leszünk remélem szárazabb lesz felüröl
az tényleg nem kevés, próbálj meg másik olajat, pont most volt téma a fórumon, nem is kell sokat visszalapozni, ha azt is hasonlóan iszogatja akkor szerintem érdemes széthúzni, és csekkolni a dolgokat hány km van a mociban?
S-be meg félszintetikus
legalább is én azt rakok bele