Ha nem mentél vele, nem lényeges a kép.
Csavard be az alapjárati keverék csavart teljesen (ÓVATOSAN, CSAK ÉPPENHOGY ÉREZD HOGY NEM LEHET TOVÁBB! NEM IZOMBÓL!)
Ezután kettő teljes fordulattal ki.
Kiindulok abból, hogy a karburátor teljesen tiszta, az úszó be van állítva 14,6mm +/- 1 mm-re. A levegőszűrő úgyszintén tiszta, sehol nem szív farslevegöt!
Ez az alapbeállítás! Ezeket a gyártónak kötelessége megadni. Ezzel a beállítással minden még müködő képes motornak indulnia kell. Ez nem azt jelenti, hogy ez a tökéletes beállítás a TE motorodnak. Minden motort máshogy használnak, máshogy használódik el, így más beállítást is igényel. Ez akár jelentősen eltérhet az alapbeállítástól! Ettől nem kell megijedni. DE először csináld meg ezt, próbáld ki, aztán léphetünk tovább.
Alapjárat úgy 1400 - 1600 között legyen!
Majd írjál!
Meni nem nagyon mentem vele de be let inditva és ki let probálva de nem nagyon jöt össze a gyertya szerintem barnás fehér nem tudom mienek kel leni e de itt a kép.
Helló szép estét. Nem ojan régen vettem egy 750es biget és akkór nem volt benne levegő szűrő rendeltem bele egyet de most is csak néha pőffen egyet. Én ugy látom hogy még talán valami kéne a szűrő elé mert ott van egy csonk tudja valaki hogy minek hivják azt?
oké. Szegény keveréket kap. Köszi a képet, így már tudom. De ez nem az a karbi, mint amin bejelöltem a csavart
Ez 33BS. A te motorodhoz való. Leírom lépésről lépésre mit csinálj. Megpróbálom még ma átküldeni.
Egyet mmég tegyél meg. Ha már mentél így a motorral, akkor légyszives vedd ki a gyertyát és nézd meg hogy fehér e. Ha még nem mentél a jelenlegi beállítással, ne is nagyon eröltesd. leírom az alapbeállítást, azzal tedd vissza a karbit, és indítsd majd be. Ezzel még nem leszünk kész, de azzal már baj sem lesz. Majd küldöm!
Az email cimem szilard017@freemail.hu A fordulatom meg ugy esik visza hogy ha huzok neki gázt akor nem esik visza azonal, hanem még egy ideig pörög azt szép lasan visza áll. Falsot meg szerintem nem szív sehol a karbinál mert ugy nézük hogy ot jo az ilesztés.
Oké. Tehát nem tudjuk milyen a karbi. Szelephézagokat mennyire állítottad?
Kiindulhatok abból, hogy fars levegőt nem szív sehol?
Ha ez mind rendben, és a fordulat nem esik vissza, vagy csak lassan az alapjáratra, akkor szegény benzin - levegő keveréket kap. Tudsz adni egy email címet? Ide kicsit hosszú lesz
Szia a motorom suzuki dr 350 s 1996 évjárat. A karburátorom meg Mikuni, amit leg elöször raktál fel. Én nem tudom hogy mejik mien de én ezel a karbival vetem.A gondom véglis a következö a motorom ojan hangokat ad mintha nem lenének be állitva jol a szelepek de nincs egy orája hogy beállitotuk. A fordulatot meg nem ejti visza rendesen.ezért kelene a segitség.
Szia!
csak hogy jól értettem e... Azon a rajzon, amin én bejelöltem a csavart, ott egy DRZ 400-as karburátora látható.
Te DR 350-es karburátorát kérdezed, nem?
Miről beszélünk pontosan? DRZ 400 S/SM, vagy DR 350?
Mert a pontos beállítás menete ugyan az, de az alapbeállítás NEM.
Légyszives írd le a motor típusát, és ha lehet a karburátorét is!
Vagy neked a DR 350-en DRZ 400 karburátor van? Mert akkor ugyan el tudom magyarázni hogyan lehet beállítani (időigényes) de akkor gyártói alapbeállítási adatot ne kérdezz, mert nincs ilyen. Segítek, csak pontosan írd le hogy milyen motor, milyen karbi.
helló lenne egy suzuki dr 125öm 1990 es évjáratu nem zudja valaki véletlenül hogy hol lehet alkatrészt szerezni hozzá vagy azt esetleg hogy mi az első teló szimering mérete
előre is köszi
Ezt a verziót még nem néztem, ennél 1 alátét van.
Viszont a vastagsága erősen kophatott.
Ez a fajta van benne, de a vékony közdarabokból csak 1 van benne.
DR350-en a kuplungnál két "alátét" szokott elkopni és attól nem emel ki rendesen. Csatoltam képet, ezen a kettes számmal jelölt alkatrészről van szó. Két éve 750 Ft-ot kértek a két darabért a Suzuki márkakereskedésben. Nem tudom milyen anyagból lehet, inkább nem kísérleteztem mással pótolni.
Hali.
Nekem van benne és igencsak megdobta a teljesítményt igaz hogy van rajta egy full RS-3 Yoshimura.
Fogyasztás 10liter endurózva SM-el 7-8.
Megéri belerakni de csak ha van rajta sport cső vagy rendszer!
üdv.
Ez a dynojet téma engem is érdekel.
Most a gépemben nagyobb főfúvóka van, sportdob van rajta, de a légszűrőház nincs kinyitva.
Van valaki aki ebben a sorrendben csinálta?
A fordulatszám vége felé elfogy az erő, lent, középen erősnek, nyomatékosnak tűnik. Ez javulhat a lészűrőház nyitásával?
Van valakinek Dino Jet Kit-tel tapasztalata DRZ-hez. Mennyit számit, mennyibe kerül, hól lehet beszerezni, és kell-e állogatni vele a karbulátozt, vagy csak be kel rakni, és kész?
Én egy gépészmérnök szomszédommal beszélgettem,aki motorfejlesztésekkel is foglalkozik(zott).Neki hiszek.Azt mondta,az a baj a félszint olajokkal,hogy nincs megszabva hogy hány % lehet ásványi,és hány %-nak kell lenni szintetikus összetevőnek.Ezen túl minden gyártó arrafelé "módosítja" az olaját a hozzáadott dolgokkal,amerre akarja.Innentől feltételezés kezdődött,hogy pl a motul talán a stabil viszkozitásra megy rá,míg a castrol lehet hogy valamivel jobb kopásállóságot esetleg jobb lebegtetési tulajdonságot preferál jobban,mint az almás fahéjjassat Ismétlem ez feltételezés,de annyi biztos,hogy amikor erről beszélgettünk,nem ittunk! Ilyen dolgok miatt lehet az,hogy különböző gyártók 10W-40-es félszint olaja nem egyformán fogy. Én mögöttem van olajszag állítólag,füst még nincs,de motulból kevesebb mint felét kell rátöltenem mint castrolból. Na meg annyi,hogy ha egy csopperbe ásványit írnak elő,szerintem felesleges ilyen olyan drága olajat bele tenni.Az ahhoz van kitalálva.
Azon gondolkodtatok már,mennyivel "jobb" lehet egy autó motorolaja,amit nem tehetsz bele a motorodba,mert megcsúszik a kuplung?Akkor az csak jobban csúszik,nem?Mindjárt megcsinálom száraz kuplungosra
valaha volt már ilyen idő a kupán?
Csavard be az alapjárati keverék csavart teljesen (ÓVATOSAN, CSAK ÉPPENHOGY ÉREZD HOGY NEM LEHET TOVÁBB! NEM IZOMBÓL!)
Ezután kettő teljes fordulattal ki.
Kiindulok abból, hogy a karburátor teljesen tiszta, az úszó be van állítva 14,6mm +/- 1 mm-re. A levegőszűrő úgyszintén tiszta, sehol nem szív farslevegöt!
Ez az alapbeállítás! Ezeket a gyártónak kötelessége megadni. Ezzel a beállítással minden még müködő képes motornak indulnia kell. Ez nem azt jelenti, hogy ez a tökéletes beállítás a TE motorodnak. Minden motort máshogy használnak, máshogy használódik el, így más beállítást is igényel. Ez akár jelentősen eltérhet az alapbeállítástól! Ettől nem kell megijedni. DE először csináld meg ezt, próbáld ki, aztán léphetünk tovább.
Alapjárat úgy 1400 - 1600 között legyen!
Majd írjál!
Ez 33BS. A te motorodhoz való. Leírom lépésről lépésre mit csinálj. Megpróbálom még ma átküldeni.
Egyet mmég tegyél meg. Ha már mentél így a motorral, akkor légyszives vedd ki a gyertyát és nézd meg hogy fehér e. Ha még nem mentél a jelenlegi beállítással, ne is nagyon eröltesd. leírom az alapbeállítást, azzal tedd vissza a karbit, és indítsd majd be. Ezzel még nem leszünk kész, de azzal már baj sem lesz. Majd küldöm!
Szívó:0,05-0,1
Kipufogó:0,1-0,15
Kiindulhatok abból, hogy fars levegőt nem szív sehol?
Ha ez mind rendben, és a fordulat nem esik vissza, vagy csak lassan az alapjáratra, akkor szegény benzin - levegő keveréket kap. Tudsz adni egy email címet? Ide kicsit hosszú lesz
csak hogy jól értettem e... Azon a rajzon, amin én bejelöltem a csavart, ott egy DRZ 400-as karburátora látható.
Te DR 350-es karburátorát kérdezed, nem?
Miről beszélünk pontosan? DRZ 400 S/SM, vagy DR 350?
Mert a pontos beállítás menete ugyan az, de az alapbeállítás NEM.
Légyszives írd le a motor típusát, és ha lehet a karburátorét is!
Vagy neked a DR 350-en DRZ 400 karburátor van? Mert akkor ugyan el tudom magyarázni hogyan lehet beállítani (időigényes) de akkor gyártói alapbeállítási adatot ne kérdezz, mert nincs ilyen. Segítek, csak pontosan írd le hogy milyen motor, milyen karbi.
Valaki tud valamit erről a DRZ-ről?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_drz_400_sm-
3758015
Előre is köszi!
előre is köszi
Viszont a vastagsága erősen kophatott.
Ez a fajta van benne, de a vékony közdarabokból csak 1 van benne.
Nekem van benne és igencsak megdobta a teljesítményt igaz hogy van rajta egy full RS-3 Yoshimura.
Fogyasztás 10liter endurózva SM-el 7-8.
Megéri belerakni de csak ha van rajta sport cső vagy rendszer!
üdv.
Most a gépemben nagyobb főfúvóka van, sportdob van rajta, de a légszűrőház nincs kinyitva.
Van valaki aki ebben a sorrendben csinálta?
A fordulatszám vége felé elfogy az erő, lent, középen erősnek, nyomatékosnak tűnik. Ez javulhat a lészűrőház nyitásával?
Van valakinek Dino Jet Kit-tel tapasztalata DRZ-hez. Mennyit számit, mennyibe kerül, hól lehet beszerezni, és kell-e állogatni vele a karbulátozt, vagy csak be kel rakni, és kész?
Azon gondolkodtatok már,mennyivel "jobb" lehet egy autó motorolaja,amit nem tehetsz bele a motorodba,mert megcsúszik a kuplung?Akkor az csak jobban csúszik,nem?Mindjárt megcsinálom száraz kuplungosra