Tervezi valaki a vasárnapi Kiskunmajsai DRZ versenyt motorral, lábon BP-környékéről megközelíteni? Esetleg legurulhatnánk együtt a helyszínre ha van még valaki...
Írjatok!
Sziasztok!ugye a drz sm és a drz s karburátora ugyanaz..?csak mert szeretnék bele dynojet-et de külön rendelhető a 2 típushoz és az sm-be nagyobbat lehet amit szeretnék (nekem s van)
Szia Danez!
Nem harapnak rá a mérnökök, mert talán ezt a kategóriát annyira figyelmen kívül hagyták hogy már fogalmuk sincs hol kezdjék. Pedig nem kellene újra feltalálni a kereket. Csak egy két észszerü változtatás kellene. Szerintem abszolut reális lenne a max 180kg, 20-25l-es tank, kicsit hosszabb és merevebb segédváz, formatervezett ülés. Bevált 650es motorblokk meg már van. Meg minden más is.
Mi a gond? Nincs rá igény?
Sziasztok. Suzuki Drz 400 E hez kellene nekem Gyári kipufogó dob, műszakira. Ha valakinek van egy felesleges, vagy veszprémi és kölcsön adná, az legyen szíves írjon nekem.
Szevasz Thommy,
Abszolút egyetértek. Igazán nem is értem, hogy a Suzuki miért szállt ki a 650 egyhengeres hard/utcai enduró kategóriából (ha jól tudom, most nincs ilyen modell; a 650 V-Stromot, elnézést kérek akinek van, de nem sorolom az endurók közé, bár meg kell hagyni, hogy kiváló motor). A DRZ 650 Adventure nagyon jó elképzelés lenne, de úgy látom, hogy nem harapnak rá a Suzuki mérnökei. Az viszont nagyon fájdalmas, hogy a KTM 690 Adv. tuti 2,6 - 2,8 M körül lesz, ha megjelenik, hisz a 690 E alapmodell is 2,5. Teszteltem a Yamaha 660 Ténérét, amiről szintén csak jókat tudnék írni, viszont három dolog azért nem tetszett annyira: 1) vibráció, vibráció és még vibráció 2) a 48 ló kicsit komótos, de azért használható 3) a feltankolt 200 kg túl sok, bár nem érezteti.
Kinek van házi sufni tuning ötlete a 650-es hengerhez DRz-re?
Eladó a motorom. Azért írok ide is, mert DR-t szeretnék vásárolni, akinek van eladó, vagy érdekli csere, az írjon a yahzee@freemail.hu címre.
A motorom itt megtekinthető: YAMAHA DT 125R
CR8E, ha jól emlékszem, nagyvas.hu, moto.hu, esetleg Budakeszin a Hofmmann gumiműhelynél: chiliriders.hu. Utóbbi srác (Gergely) DRZ-zik is, lehet, hogy van neki.
Ha nincs holtjáték, lehet, hogy a bovden túl feszes és mindig húzza a gázt. Holtjátékra szükség van, mert ha nincs, akár arra is felmehet a fordulatszám, ha elfordítod valamelyik irányba a kormányt.
Ha szerencséd van akkor csak egyszerűen feszes a gázbovden.
helló azrt szeretném kérdezni hogy suzuki dr 125 1990 es évjáratú motorhoz nem e tudja valaki alkatrész beszerzési címeket vagy weboldalt stb... előre is kössz
am nem hiszem h a csavarok véget lehetett mert mikor észleltem h fullad huztam neki gázt ,kicsit elekzdfett javulni elengedtem megint ráhuztam és annyi...
am igen nicns holtjátéka a bowdennek...akkor az lesz?
am eddig meg hülyén volt alapjárata szal nem egyenletesen pöfékelt hanem furcsán(2t)
Frankó lesz.